Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 926 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-17 00:30 | |
![]() | Jag behövde inte slå upp några av dina "svåra" ord, och jag tar heller inte åt mig av ditt raljerande; eftersom jag varken är ett overksamt pucko eller har den dåliga smaken och taskiga självinsikten som föranleder mig att avfärda hart när alla andra som idioter. Det slår bara tillbaka på dig själv. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2013-01-17 00:36 | |
![]() | Varför skriver ni i den här tråden? Den är ju helt bisarr. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-17 00:41 | |
![]() | Nyskapande att göra en tråd bara för att reta upp folk. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-17 00:41 | |
![]() | Jag har druckit ett par glas vin och kan inte sova. | |
| Lillstölla | 2013-01-17 00:42 | |
![]() | Nästan läge för Titti o Inci o leka sista inlägget börjar det kännas som- sicken tråd! | |
| pepscake | 2013-01-17 00:46 | |
![]() | Jag är argumentationskåt på nätterna, och lite socialt handikappad i.e. rädd för folk på forum (speciellt detta). Då är det tröstande att argumentera om sådana här idiotgrejer! | |
| Lillstölla | 2013-01-17 00:51 | |
![]() | Har du ny bild Pepscake? Jättefin, oavsett om det är en ny eller gammal då såklart! | |
| Mahatma123 | 2013-01-17 00:52 | |
![]() | Pepscake: Ditt sista inlägg får mig att fundera: Gillar du att argumentera utan att söka sanningar? Argumentation för sakens skull?P | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-17 00:53 | |
![]() | Ja, jag håller med! Skulle sagt det innan men glömde. Tjuscake. | |
| pepscake | 2013-01-17 00:55 | |
![]() | Oj, men tack hörrni, vad gulliga ni är! Och nej Mahatma, jag argumenterar när jag anser att jag har något att säga på ämnet/tillföra till en diskussion. Men du verkar väldigt upphängd på det här med sanningar - har du läst Coelho måhända? | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2013-01-17 00:57 | |
![]() | Mahatma, tkr du ska vara glad att någon öht ids svara oavsett bakomliggande orsak. | |
| Mahatma123 | 2013-01-17 01:05 | |
![]() | Hm...jag har nog gluttat lite på "alkemisten" men jag har inte läst den ordentligt, så Coelho...nej. Men sanningen som sådan intresserar mig, för mig finns det en absolut sanning. Argumentet "det som är rätt för dig, kanske är fel för någon annan" är förvisso giltig i vardagen, men jag gillar den inte. Och jag hatar hyckleri, så jag vill kalla en sanning för en sanning, men allt annat för lögn. Och lögner är det vi lever i, till nästan 100 procent. Jag tycker att vi kunde försöka minska procenttalet en aning i alla fall. | |
| Mahatma123 | 2013-01-17 01:05 | |
![]() | crooked rain: jag är såååå tacksam. TAck tack... | |
| BJWE | 2013-01-17 01:12 | |
![]() | Årets roligaste tråd helt klart. En pajkastning åt alla håll med fina ord inom "citationstecken" och i ( parenteser ) Fortsätt fortsätt... detta gör min dag. | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2013-01-17 08:42 | |
![]() | Den här tråden borde sättas upp som pjäs på Dramaten. Den summerar hela det tidiga 2000-talet. Kanske med Thorsten Flink i huvudrollen? | |
| hartclaff | 2013-01-17 09:15 | |
![]() | Den glada visionären kanske? | |
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2013-01-17 09:19 | |
![]() | Ungdomar har nog alltid varit lite dummare än de äldre sett ur de äldres synvinkel. Tillgången på information idag är väldigt stor. Fullkomligt naturligt att kidsen fokuserar på att i första hand tillgodogöra sig den information som är mest relevant för dem. Alla tenderar att anse att de kunskaper man själv besitter är viktigast. Äldre generationer är inget undantag här. Visst ska vi vara oroliga för våra yngre. Men kanske inte i första hand för deras allmänbildning eller förmåga till källkritik. Den är nog helt OK generellt sett. Själv tycker jag att människor ur äldre generationer som inte klarar av att anpassa sig till samhällets förändring, eller snarare vägrar acceptera att samhället förändras, också är ganska tragiska. Min egen generation har dock inga brister. | |
| Måns_E | 2013-01-17 09:30 | |
![]() | Redan Sokrates tyckte ju att "dagens ungdom" inte kunde uppföra sig och att samhället var på väg utför. Mycket underlig tråd det här, jag förstår inte riktigt vad den är bra för :) | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-17 09:33 | |
![]() | Du är för ung för att förstå. | |
| karmannghia | 2013-01-17 11:13 | |
![]() | Du med jonisk. Ditt lilla vimshuvud borde sättas i arbete med veckotvätt och stallmockning, då bleve det snart folk av dig. | |