Spelrum
Giraffen | 10 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 10 |
Mobilspel
Pågående | 19 962 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2014-06-10 18:48 | |
![]() | Träningsvärk i magen anses generellt som ett bra tecken, men om jag uppfattar dig rätt är du mindre glad över det? ;) Hoppas du kryar på dig snart. | |
kryddeluntan | 2014-06-10 18:48 | |
![]() | Mina öron skulle också bli som tefat Fjällan, men jag brukar inte märka sånt. | |
_Fjällan_ - Ej medlem längre | 2014-06-10 19:01 | |
![]() | Solen är snygg, iaf va jag sett på bild :) Hfranke är snygg, på riktigt, sett med egna ögon! Jag är rätt ful i verkligheten men blir bra på bild (ibland) rätt tragiskt haha! Aja! Kryddeluntan de går inte att ta miste här, så uppenbart och nu är de tredje kvällen i rad han försöker få till de :) | |
hfranke | 2014-06-10 19:30 | |
![]() | Nä solen, det känns sådär faktiskt. Har man träningsvärk av rätt orsak så är man ju nöjd liksom, det här är mest bara skit. Fast jag är betydligt bättre idag än igår. Har tillochmed varit på närbutiken och köpt mjölk. Nåja, jag tog bilen, hade nog inte pallat att gå eller cykla. Och hörrudu fjällan! Du är då rakt inte ful, den saken är klar!!! (Och förresten så ska du få ett pm av mig strax) Gud vad spännande med grannromansen! Den vill vi höra allt om ju mer den fortskrider :) | |
_Fjällan_ - Ej medlem längre | 2014-06-10 19:38 | |
![]() | Eh låter som träningsvärk på annat ställe haha ;)) Skicka ett sms och hälsa från mig :) | |
hfranke | 2014-06-10 19:55 | |
![]() | Haha! Träningsvärken sitter strax under revbenen. Nåt sms blir det inte tal om! Nu är det kvavt i Frankes hus. Tre fönster/dörrar öppna, gardinerna fladdrar inte ens!! | |
kryddeluntan | 2014-06-10 20:32 | |
![]() | Det är ingen som inte är vacker här, så det så.... Jag var på konferens en gång när kollegan M kom konkande på världens trunk. Jag frågade om hon hade hela bohaget med sig, " nä, men H:s saker måste också få plats". Oj,H tänkte jag, är de ett par, måste fråga den pålitliga kollegan B och kanske L. Ställer frågan. Asgarv i lokalen" hur har du undgått att höra, det har varit en snackis i stan under ett år". Som sagt, inget som jag märker direkt. | |
kryddeluntan | 2014-06-10 20:34 | |
![]() | Jag har slutat att säga " oj, vad fina gardiner du har." " de hängde där sist du var här också", surt svar från en sur väninna en gång. | |
Bitte - Administratör | 2014-06-10 20:58 | |
![]() | Go afton ,, i bland undrar jag vart mina dagar tar vägen ?? De liksom bara försvinner,, fast egentligen har jag hunnit mycket , Bitte | |
kryddeluntan | 2014-06-10 22:23 | |
![]() | Yngsta dottern har haft ett riktigt miränanfall, med synrubbningar, överkänslig för ljud, kräks och mår pest. Äntligen ska hon kontakta läkare för en utredning, suck. Jag har tjatat och tjatat, men what to do. | |
Bitte - Administratör | 2014-06-10 22:24 | |
![]() | Mammas lott är ju att tjata =) Bitte | |
kryddeluntan | 2014-06-10 22:47 | |
![]() | Helt rätt Bitte:-) men ungen har fått lida i onödan, men de måste lära sig själva. | |
hfranke | 2014-06-10 23:36 | |
![]() | Godnatt med er! Imorgon hoppas jag på att vara frisk! | |
dinodog | 2014-06-10 23:46 | |
![]() | kryddeluntan jag har också migrän visserligen inte en utredd sådan. Men har kommit fram till att det är mensrelaterat. Får oftast migrän någon/ra dagar innan mens eller runt ägglossningen. Men det kom ett par år efter det att jag fött barnen. I början var jag sjukt dålig inga ljud ljus eller lukter tålde jag. Spydde som en gris migränen varade oftast i 12 timmar och det enda som jag kunde äta var chips och coca cola att dricka. Nu är det bättre mycket tack vare bra piller och att jag har lärt mig tolka när ett anfall är på G. | |
girlpowah - Ej medlem längre | 2014-06-10 23:48 | |
![]() | Är ni fortfarande vakna här?:D | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-06-10 23:51 | |
![]() | hej gp allt väl? | |
dinodog | 2014-06-10 23:53 | |
![]() | Jodå är allt vaken ännu. Men har lagt mig i alla fall. | |
girlpowah - Ej medlem längre | 2014-06-10 23:54 | |
![]() | tiittii Jodå, de är okej. :) själv då?:) dinodog oh, gud va skönt o ligga i sängen! :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-06-10 23:58 | |
![]() | jo det är bra med mig,måste vara vaken ska agera fyllchauför till fulla gubbs på firmafest lite senare då dom ringer | |
Iris M | 2014-06-11 00:06 | |
![]() | Hej gp, ttiittii och dinodog Nattugglor som jag. Hoppade i bingen för två timmar sen men sömnen vill inte infinna sig tyvärr :( Ligger och tittar ut på en oerhört vacker natthimmel. | |