Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-22 20:31 | |
![]() | Mm, KBT som sagt. Men får nöja mig med Coca-Cola. :) NU kom jag på en till sak att reta mig på: Onani- och lesbscenerna i Black Swan. Jag får hela tiden en känsla av att regissören valt vackra fröken Portman till rollen enkom för att få drömma snuskigt om henne. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-22 20:32 | |
![]() | Ja, huva! Otrohet som hobby... Ur led är tiden. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-22 20:33 | |
![]() | *GRRRRRR* | |
| Elmis | 2011-02-22 20:36 | |
![]() | dumma plath! ska ju se black swan nu...hur ska jag kunna bli överraskad nu? Iofs har jag dåligt närminne. *försöker tänka på pensionssparande eller nåt* | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-22 20:39 | |
![]() | Tja, du kommer nog som man uppskatta de där scenerna - nästan lika mycket som herr Aronofsky själv... Tack för filmtips häromdan, förresten. Den är med på min digra nedladdningslista. :) | |
| Elmis | 2011-02-22 20:41 | |
![]() | Hoho, generalisering ftw! (Ingen orsak) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-02-22 20:55 | |
![]() | Ibland undrar jag vad ni känner för människor. Har inte en enda väninna som sysslar med att ragga på gifta män för att hon skall känna sig dubbelt åtråvärd. Tror nog att det målas lite fan på väggen nu och då i detta forum... :) | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-22 20:58 | |
![]() | KÄNNER,denna person & hur kan de undgå ngn att de finns :/ pottränad=lite väl godtrogen tror jag =P retar mig på att jag känner mig febrig nu,iiiinte bra | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-22 20:59 | |
![]() | har ju sett dokumentärer om älskarinnor osv,så då vet man snacket & hur det går till | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-02-22 21:00 | |
![]() | Jag säger inte att de inte finns, men somliga av er gör gällande att det är ganska vanligt förekommande. Det tror inte jag. Och om man nu har sådana vänner och ogillar deras beteende, är det väl bara att byta vänner, eller? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-22 21:00 | |
![]() | Jag har inte heller en enda sån väninna - eftersom man väljer sitt umgänge - men har gång efter annan stött på fenomenet. Kvinnor har inga problem med att kasta sig i famnen på upptagna män (detsamma gäller kanske också motsatt). Har man en man som bedöms som ovanligt åtråvärd (av utseende- eller statuskäl, jag har varit med om bådadera) så kan kvinnor flirta med vederbörande framför ögonen på en på ett totalt respektlöst vis. Men visst, måla fan på väggen är skojigt då och då. Också. :) | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-22 21:01 | |
![]() | otrohet,ovanligt,HA! sa inte att vi är vänner,men känner henne genom en dessutom,hon är en bra vän de kan de vara fast de är älskarinnor! | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-22 21:01 | |
![]() | Retar mig på att jag inte har något mattehuvud. Blir totally confused av Random fakta-tråden. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-22 21:01 | |
![]() | Just så ja SP | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-02-22 21:03 | |
![]() | Valkyria, jag har inte någonstans sagt att otrohet är ovanligt. Däremot tror jag inte att kvinnor som raggar på gifta män är mer vanligt än vise versa. Läs mina inlägg innan du besvarar, tack :) | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-22 21:06 | |
![]() | nej men ååh!var det DÄR skon klämde,att inte de otrogna männen oxå nämndes? jag orkar inte med att ta upp allt för man pratar om en sak eller ett kön vi måste inte vara överens men de viktigaste vi kan vara överens om är att otrohet är fel,man eller kvinna! retar mig på cyberspacespråk | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-22 21:07 | |
![]() | det är i alla fall mer vanligt än ovanligt,DET RETAR MIG oskönt fenomen that haunts me...:( | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-02-22 21:08 | |
![]() | Ja, det finns inga som pratar så mycket skit om kvinnor, som kvinnor. Där har vi massor att lära av männen :) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-22 21:10 | |
![]() | Retar mig på chokladfläck + vittlakan. Ser ut som en bajsfläck. "Crap." | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-22 21:11 | |
![]() | pratar jag skit nu för att jag säger det finns älskarinnor & berättar hur de gör? *äum* <----stum jag snackar inte skit,snackar jag så stämmer det därav min drös av killkompisar,uttala dig inte nu om något DU inte vet något om och sedan kan faktiskt vi vara sämre än männen på något!vi är inga duvungar & det är inget jag tänker sticka under stolen med,brudar kan! precis som män! men de finns fina människor med <3 | |