Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2013-08-20 14:46 | |
![]() | Känslan av att vilja träna i dag , men att jag måst avstå för att vila efter massagen , retar mig dessutom på att gubben kallar mig träningsberoende Bitte | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-08-20 15:08 | |
![]() | Att det snart är dags för den förbenade båtresan :(( | |
| Fjällan_ | 2013-08-20 15:31 | |
![]() | Toddlers and tiaras! Stackars ungar!! | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-20 16:19 | |
![]() | Värdelöst att ha sovmorgon dagen efter ett supertidigt pass, jag kommer tillbringa hela kvällen åt att nypa mig vaken. | |
| Lillstölla | 2013-08-20 17:01 | |
![]() | Temperance: Jo, förstår dig, inte varit vidare intresserad av de här böckerna innan, kom dock på tal med grannarna häromdagen och en hade dom o sa jag borde läsa dom och nu kan jag fasen inte sluta. | |
| bobo flux | 2013-08-20 17:07 | |
![]() | Det är mörkt när man kommer hem efter kvällspassen + att jag ska jobba ett pass åt en kollega i helgen. Jag får sex arbetsdagar på raken med start på fredag. Rrrogntudju! p2.storage.canalblog...51 9077.jpg | |
| Måns_E | 2013-08-20 17:22 | |
![]() | Jag tror varken Foujan Rouzbeh eller Nabila Abdul Fattah som står bakom manifestation menar att man "spökar ut sig" i slöja. Jag tycker dessutom att de har rätt i mycket de för fram. sverigesradio.se/sid...el =5620736 | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-08-20 17:26 | |
![]() | Jag menar att den som för en dag klär sig i slöja utan annat syfte än just manifestationen spökar ut sig, inte att alla som bär slöja gör det. Men det är helt ok att inte hålla med mig. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-20 17:31 | |
![]() | Retar mig på instanser . | |
| Måns_E | 2013-08-20 17:42 | |
![]() | Fast de bär ju inte slöja till vardags nulltj. Om man läser vad syftet är så handlar det snarare om att andra inte skall lägga sig i om man väljer att bära slöja, och att man skall slippa att bli trakasserad för det. Det är väl en ganska rimlig åsikt i ett sekulariserat samhälle med religionsfrihet? (Retar mig lite på att nulltj inte håller med mig) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-08-20 17:49 | |
![]() | Vilka bär inte slöja till vardags; de som startat manifestationen? Har jag påstått det? Åsikten är rimlig, inte motsatt mig det heller. Hur man väljer att manifestera den, däremot. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-08-20 17:55 | |
![]() | Måste sätta mig in i detta, känner jag. Kan nån uppdatera mig? Läser inte tidningen, ser inte på teve. Gissar att jag tycker det är pk-trams. :) | |
| SämstpåBeta | 2013-08-20 18:00 | |
![]() | Sätt på tv:n, läs tidningen....! | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-20 18:03 | |
![]() | Måns, jag står inte bakom formuleringen "spöka ut sig" men det finns ngt lite väl förnöjt i hur du gör en poäng av att skriva ut initiativtagarnas namn, som i triumf över invandrar-alibit. I övrigt står jag fast vid allt jag redan skrivit i frågan. Retar mig kanske på att jag startar fel diskussioner i fel forum. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-08-20 18:04 | |
![]() | "Klä ut sig" är kanske bättre om det är semantiken vi ska göra en höna av. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-20 18:06 | |
![]() | Ni får starta en tråd om detta kanske? Jag retar mig på att diska och laga mat när man har feber | |
| Måns_E | 2013-08-20 18:21 | |
![]() | Poängen är väl att de som har startat det hela vill adressera ett problem, och uppenbarligen så har de lyckats rätt så väl då det har fått relativt stor uppmärksamhet (vi diskuterar det exempelvis här). Jag tror inte att så hade varit fallet om det istället hade författats en insändare till Mitt i Söderort, eller om initiativtagarna hade ringt in till Ring P1. | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-20 18:25 | |
![]() | Ja, och problemet är som sagt att de redan "toleranta" hyllar manifestationen medan de som faktiskt behöver övertygas istället skräms bort. Ser inte hur det gynnar diskussionen ö h t, om man inte är intresserad av pajkastning då, vilket du ju verkar vara. | |
| Måns_E | 2013-08-20 18:34 | |
![]() | Har du något bättre förslag på hur de borde ha gått till väga, som hade uppnått ett enligt dig bättre resultat rien de neuf? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-08-20 19:00 | |
![]() | "Ja, och problemet är som sagt att de redan "toleranta" hyllar manifestationen medan de som faktiskt behöver övertygas istället skräms bort." Plus att det blir lite av ett jippo. | |