Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 534 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| icy | 2011-09-23 13:52 | |
![]() | Hej på er....:) Underbar dag idag...:) | |
| Lillstölla | 2011-09-23 13:55 | |
![]() | Hej Icy, är det verkligen en underbar dag hos dig eller är det Tramadolen som talar :P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-23 13:55 | |
![]() | Hej Icy. :) Känns det bättre i ryggen nu? Maja - hahaha, jag är likadan. Har ett hemskt förhållande till kläder. :P Stölla - samma här. Känns som ett tält, oavsett modell och passform. :( | |
| icy | 2011-09-23 13:59 | |
![]() | Ha,ha,ha.. har ju tagit en tablett nu på morgonen....men det går åt rätt håll i.a.f....tack så mycket för omtanken Det ÄR en underbar dag ändå..;) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-23 14:01 | |
![]() | Har det hänt något speciellt Icy eller är du bara hög på livet? :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-23 14:03 | |
![]() | Äsch, jag hinner inte sitta här längre. Måste ta mig iväg till affären. *suck* | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-23 14:04 | |
![]() | Ha en bra eftermiddag, mes amies. Ses vid ett senare tillfälle. :) ~poof~ | |
| icy | 2011-09-23 14:06 | |
![]() | Tja LadySol...hög på livet just nu, eller rättare sagt saker, eller personer, som får en att njuta av livet....knasigt..:D Äh, affären kan vänta, fast jag måste nog också dit, ska köpa blommor | |
| Lillstölla | 2011-09-23 14:16 | |
![]() | Ha det så gott Lady! Några speciella blommor Icy, eller behövs det bara förnyas lite hemma? | |
| icy | 2011-09-23 14:24 | |
![]() | Nja, ska på kräftskiva imorgon, så får köpa med mig något dit, men tänkte köpa lite "plock" istället typ marmelader och kryddor och sådant..lite roligare.. Sen har jag precis lärt känna ett par som min syster har umgåtts med lite...nyinflyttade, så har jag varit där två gånger men inte haft med mig något....tycker att man ska ge en liten blomma när man är hemma hos någon för första gången....så jag ska dit ikväll igen...:) | |
| Maja G | 2011-09-23 14:27 | |
![]() | Åh, nu missade jag ju att skriva vilken film vi ska gå på. LadySol har ju redan gått iväg:( Nåväl, ni andra kanske undrar? Jo, vi ska gå på Jägarna 2 och sedan ta ett glas vin på Murphys. Meddela gärna Solen det senare:) | |
| icy | 2011-09-23 14:32 | |
![]() | Tycker att det är konstigt att folk väljer att gå och se Jägarna 2...är det så att om man är ett gäng som ska gå, är det "lättast" att gå på en ny svensk film, för den förväntas att ses av alla någongång? Eller så är det för det är en bra film...:D | |
| Maja G | 2011-09-23 14:36 | |
![]() | nja, vi ( jag o min man) valde denna film eftersom vi tyckte del 1 var bra + att min man inte har varit på bio på säkert 25 år och denna film var den enda han kunde tänka sig att se ( på bio) Om fimen är bra eller inte, det återstår att se.Återkommer med det senare! | |
| icy | 2011-09-23 14:38 | |
![]() | Ha,ha, den är säkert bra...oavsett vilket så är det ju mysigt att ni ska ut tillsammans...:) Tur ni inte valde en 3D film, han hade blivit chockad...:) | |
| Lillstölla | 2011-09-23 14:42 | |
![]() | Icy: Alltid trevligt att både ge bort och att få blommor:) Likaså lite olika marmelader och kryddor. Maja: Å, känner jag henne (Lady) rätt så kommer hon nog läsa tillbaka så ser nog vilken film ni ska se, men skulle hon missa det så ska jag säga till om jag kommer ihåg det. En kompis frågade om jag ville med henne på bio ikväll, men hon ska se Niceville, och den vill jag inte se. Så avvaktar tills det kommer nåt jag vill se istället, såg det var nån film på G om Lånarna, ja eller dottern i Lånarna i alla fall. | |
| Lill-IT | 2011-09-23 14:46 | |
![]() | Fin ny bild Icy :) Hej alla! *nynnar* -Nu är det fredagsmyyys.. | |
| icy | 2011-09-23 14:50 | |
![]() | Tack Lill-IT...:) *rodnar lite* Oh Niceville skulle jag nästan kunna tänkt mig...Lånarna? Vilken är nu det? Mmm nu är det fredagsmys...ska tillbringas med nya vänner och sällskapsspel...har någon spelat Touché? | |
| Lill-IT | 2011-09-23 14:53 | |
![]() | Nej, det har jag inte testat.. Mina vänner och jag ska spela När då då? ikväll. Det är riktigt roligt:) | |
| icy | 2011-09-23 14:57 | |
![]() | Ohh det får jag nog kolla upp, har jag inte sett.... Kollade upp det...verkar rätt så roligt...:) Hur många blir ni? | |
| Lill-IT | 2011-09-23 15:00 | |
![]() | Tre eller fyra. Nä, jag har inte tid att hänga här nu. Ska handla och sen piffa i ordning lite här hemma. Hej så länge. :) | |