Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 551 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2011-09-23 15:04 | |
![]() | Icy: Filmen bygger på dessa böckerna. Finns en tv-serie med. en.wikipedia.org/wik..._B orrowers Lill: Låter som en bra kväll och När då då? är riktigt skoj:) | |
| icy | 2011-09-23 15:07 | |
![]() | Hej då Lill-IT ha en trevlig spelkväll och hoppas du vinner..:) Lillstölla: Kommer ihåg dem sedan förr, men har nog aldrig sett serierna...:) men helt klart rolig "story" | |
| Lillstölla | 2011-09-23 15:14 | |
![]() | Usch, måste trampa fram på stan till apoteket och hämta medicin som inte fanns igår när jag var där, men har verkligen noll ork. Katten och jag sitter i soffan o myser, och fick jag välja så skulle jag helst bara krypa intill honom och somna! | |
| icy | 2011-09-23 15:17 | |
![]() | Åh, vad jobbigt...kryp in och sov bara en liiten, liiten stund..;) | |
| Lillstölla | 2011-09-23 15:27 | |
![]() | Ja, kanske det, men å andra sidan, skulle ju inte bli mer sugen på att cykla fram på stan efter att ha sovit. *muttrar och svär över att inte ha en bil* | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-23 16:07 | |
![]() | Vad är detta om att jag läser tillbaka i trådarna? Det har väl aaaaaaaldrig hänt? ;) Hoppas ni får en fin kväll Maja. Har visserligen bara vaga minnen av den första filmen och är rätt nöjd med det, men tala ändå om ifall du tycker den är bra eller inte nästa gång vi möts. :) Nu har jag handlat och bulldegen står på jäsning. :) | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-09-23 16:15 | |
![]() | Hallå på er! Vilken solig och härlig em vi har :) Bullar lät gott Sol, man kanske skulle baka lite inför morgondagens finbesök? | |
| Steefmachine | 2011-09-23 16:20 | |
![]() | vad gör man en fredagkväll? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-23 16:20 | |
![]() | Ska du komma och fika, Yoga? <3 Men jo, det är inför morgondagen. Jag har allt klart utom bullarna, soppan och en laddning med olivbröd. Fixar brödet och bullarna idag och sen är det bara slänga ihop soppan medan vi väntar in gästerna. :) Hur mår du, bella? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-23 16:21 | |
![]() | Steefmachine - det beror väl helt på vad man gillar att göra? | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-09-23 16:29 | |
![]() | Jag får se om jag orkar baka, jag städar iaf min lilla lya så att dom inte vänder i dörren :) Jag tänkte slå ihjäl fredagen med tvättstuga och kanske ett parti bondespel.. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-23 16:33 | |
![]() | Ska du också ha kalas i morgon, Yoga? :) Jag är ledsen om jag missat att du sagt det, är så uppe i mitt eget just nu. Tror ta mig sjutton det är mjöl överallt. *haha* | |
| Steefmachine | 2011-09-23 16:33 | |
![]() | Vill ha lite fräscha idéer :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-23 16:34 | |
![]() | *slår mig för pannan* Meh. Jag har verkligen huvudet under armen. Tess ska ju komma och hälsa på dig i helgen. *känner mig lite dum* | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-23 16:35 | |
![]() | I så fall kanske bondespel och tvättstuga känns spännande? ;) Annars kan man samla ihop ett gäng kompisar och umgås. :) | |
| Maja G | 2011-09-23 16:36 | |
![]() | Åhh, så trövligt Yoga! Hälsa så gott och ge Tess och systern en stoor kram från mig också:) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-23 16:40 | |
![]() | Hör du Maja, du tycker inte det är dags att du klistrar dig en bild nu, eller? | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-09-23 16:40 | |
![]() | Det ska jag göra gräddis. Hej förresten, hoppas allt är bra med dig. Sonen hävdar fredag så vi får väl masa oss ner till ICA för inköp av nåt gott. Det blir visst bara han och jag ikväll, och det är fotboll på tv. Tur att jag har tvättis att roa mig med då :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-23 16:41 | |
![]() | Hahaha, ja det är en himla tur. Och att du har en dator som funkar. ;) | |
| Maja G | 2011-09-23 16:43 | |
![]() | Allt är bara bra. Dagen idag har varit en helt underbar dag....Vaknade glad och har sedan dess haft ett leende på läpparna:) Kanske det dyker upp en bild snart på mig,vem vet? | |