Spelrum
| Giraffen | 54 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 40 |
| Inloggade | 96 |
Mobilspel
| Pågående | 19 828 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-11-12 22:02 | |
![]() | Han är inte ens i Sverige... | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2012-11-12 22:03 | |
![]() | Och vinner ändå år efter år.. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-11-12 22:07 | |
![]() | Tydligt det. Och underligt. | |
| slånbär | 2012-11-12 22:09 | |
![]() | Fast det är väl ändå inte ett krav för att vinna guldbollen? Att dom är i sverige alltså. Om en spelare är så stor att man vinner den så spelar man ju knappast kvar i nåt svenskt lag? Det finns det juvarken pengar, utveckling eller möjligheter i. Zlatan är en otrolig spelare och värd att vinna oavsett. Det finns andra duktiga också men han är ivärldsklass helt enkelt. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-11-12 22:14 | |
![]() | Guldbollen ska ges till den bästa svenska spelare i herrfotboll. Det är Zlatan. | |
| Björn K-hamn | 2012-11-12 22:18 | |
![]() | Precis, om Zlatan alltså, och är man Kung Henrik på Manhattan som en av världens bästa målvakter får man vara hur divig som helst. | |
| tipitina | 2012-11-12 22:53 | |
![]() | Solen, ja jag skulle ju sluta upp med det. Försöker bättra mig. :P Retar mig lite på att jag faktiskt längtar till julmusik och -skyltning. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-11-12 23:59 | |
![]() | retar mig på att så mycket bättre-tråden inte magiskt återkommit. känns inte lika kul att diskutera dream-team. vill ju kommentera varje avsnitt, ju. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-13 08:23 | |
![]() | retar mig på att röven sitter fast i soffan !jag har 700 saker att göra och det blir ingenting,jag bara sitter här och sitter jag retar mig fett mycket på mig själv just nu res på dig körring,gör någonting!! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-13 08:27 | |
![]() | ttiittii stäng av datorn och gör det du ska | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-11-13 11:04 | |
![]() | Att "förändring av sortimentet" i affären inte innebär något positivt för mig som kund. För det mesta innebär det att en vara som jag brukar handla tas bort, till förmån för butikens egna märkesvara. :( | |
| Lillstölla | 2012-11-13 12:56 | |
![]() | Vuxna, ja eller ska föreställa vuxen i alla fall, som när man är över 50 bast har humör som en tjurig, trilsken 5-åring. Inget är någonsin den här personens fel, men leker samtidigt martyr och "jaha, men då är det väl mitt fel då" Hur ska du ha det egentligen? Och får man en omotiverat vresig ton emot sig så tro fasen att man fräser ifrån efter ett tag. Men aja baja, så ska man inte göra, då låter det " Hoppsan, värst vad du är tjurig då" Eh, ja? Konstigt eller? Tänk, måste vara underbart att bo i en värld där det alltid är alla andra det är fel på och som har fel. Idiot. | |
| panflöjt - Ej medlem längre | 2012-11-13 13:07 | |
![]() | =) Man blir väl inte annorlunda i humöret för att man fyller ett visst antal år!! =) Tror visst att det är många som tror det, jobbar inom äldromsorgen och får ofta höra att det är en massa griniga brukare,,,,,, näääää dom blir inte griniga för att dom fyller t ex 70. Man behöver inte, tycker jag, bli vän med äldre bara för att man blir äldra heller om man inte haft en bra relation tidigare. Vi kanske skall lära oss det att bli ärldre är att få några flera år i livet och förhoppningsvis utvecklas på vägen. Vi går inte in i olika fack bara för att vi fyller 20, 30 och 40 osv. Också får vi inte glömma att vi alla människor har olika förutsättningar. Lillstolla, du nu då som är så mogen behöver väl inte umgås med denna hemska femtioåring då, man kan ju undvika personer. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-11-13 13:09 | |
![]() | - Kan du ringa Chasing Silver och fråga om vi kan göra en liggande annons istället för en stående? - Vad har du bokat för annonsplats då? - Bokat??!? | |
| Lillstölla | 2012-11-13 13:27 | |
![]() | Du ska kanske ta o sköta ditt panflöjt. Du har ingen som helst aning om min relation till den här personen och har ingen rätt att säga åt mig att jag ska eller inte ska umgås med den ena eller andra. Vet heller inte ett skit om hur den är så lägg dig inte i sånt du inte vet nåt om. Är ju fan att man inte ska kunna få skriva av sig, reta sig i lugn o ro utan att folk känner att de måste ha en åsikt om det. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-11-13 15:11 | |
![]() | Retar mig på att jag fryser. | |
| bobo flux | 2012-11-13 16:21 | |
![]() | Den andra kvinnan...julen är kanske inte förstörd, men åtminstone hotad! | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-11-13 17:18 | |
![]() | Kallt i ridhuset, 2 timmar kvar. | |
| Gautama | 2012-11-13 17:42 | |
![]() | Fluktande gubbar på beta-appen. Spela för fan å håll käft! Tänker inte skicka kort på mig till er!!! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-13 17:46 | |
![]() | He he, byt bild till en sur bibliotekariebild som min. Jag får aldrig skamliga förslag. :) | |