Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 14 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| theplaygirl | 2008-07-01 23:51 | |
![]() | Det är kul att vi alla e olika :-) | |
| Teppy | 2008-07-01 23:53 | |
![]() | Ja faktiskt, det tycker jag. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-02 00:14 | |
![]() | Fruktansvärt töntiga svar till theplaygirl! Hur i hela hälsingland kan du, Teppy, veta att du varit med om mer än theplaygirl??? | |
| Lenis2 | 2008-07-02 00:16 | |
![]() | det finns betydligt mer viktiga saker att fokusera på än huruvida tjejer bör rapa eller inte, tycker diskussionen är larvig | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-02 00:18 | |
![]() | Tycker att det finns viktigare saker att fokusera på än Betapet överhuvudtaget. Men när man ändå larvar sig så kan man väl få göra det seriöst? Vuxna är för dåliga på att larva sig, de tar inte leken på tillräckligt stort allvar, som en vis liten pojke sade nån gång. | |
| stabilt | 2008-07-02 00:44 | |
![]() | Herre Gud...................... hur orkar du Teppy........ | |
| vonne_ | 2008-07-02 00:45 | |
![]() | Jag håller med Stabilt ................hur orkar du bry dig över huvudtaget | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-07-02 00:49 | |
![]() | 826 inlägg senare och Teppy står fortfarande för sin åsikt, och orkar dessutom även bemöta alla ifrågasättanden, inte bara de om hennes åsikt utan även de som berör hennes person. Det är starkt! Go girl ;) | |
| MKsLikeWow | 2008-07-02 00:51 | |
![]() | Haha. I brist på annat så är det rätt underhållande att läsa alla inlägg :) Jag och min pojkvän brukar ha fistävlingar förövrigt. Jag kan rapa honom i ansiktet. Han bara skrattar åt det. Sen kan man ju hålla sej för att göra sånt inför vem som helst. Alla är vi olika och det är väll tur det. Annars hade inte denna diskutionen hållt på :P | |
| piip | 2008-07-02 00:51 | |
![]() | Teppy 2008-06-24 18:59 Vad tjejer ska göra... OK. du har ingen aning om ordet jämnställdhet eller? jag menar, om du skall fortsätta meningen ( En tjej ska faktiskt hela tiden se snygg och prydlig ut tycker jag. Ta hand om sin man bra osv.) så slutar den väl med "kvinnor borde vara hemma och laga mat och städa...." och inte tjäna några pengar utan vara kvar i det gamla levnadssättet. som alla vet blev världen glad då kvinnan fick rösträtt. då vi äntligen fick säga till om saker och ting. men du får gärna bli sk hemmafru... inte mig emot. men du tänker helt jävla fel och borde läsa på lite mera innan du yttrar dig. du kan väl förstå att du gör kvinnor och män upprörda genom det strunt-pratet? men visst gör vad du vill och skit i oss andra som bryr oss. tack för mig | |
| piip | 2008-07-02 00:57 | |
![]() | btw jag är hemskt ledsen över att du har blivit uppfostrad till ett sånt naivt barn. men jag hoppas att det fortfarande finns chans för dig att läsa på. att känna empati och sympati. så som du kan behandla oss tjejer som skräp är nervärderande. inte konstigt att denna tråden är lång. du verkar inte förstå vad vi pratar om. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-02 01:01 | |
![]() | piip, du har väl inte ens en relation till Teppy, hur kan hon då behandla dig som skräp? Är det inte att vara lite väl känslig att ta så illa vid sig av ett par rader på ett internetforum? | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-02 01:06 | |
![]() | Det beror väl på vad raderna innehåller. Känsligt för en del, knappt bryvärt för andra. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-02 01:15 | |
![]() | PmsKossa, jo men att häva ur sig nån Gudrun-Schyman-ramsa om att Teppy skulle vara nåt slags personifiering av allt ont som gjort mot kvinnorna genom historien känns som att dra det lite långt. Speciellt när allt Teppy egentligen säger är att man ska uppföra sig offentligt. | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-02 01:16 | |
![]() | Känner man så.. ja då får man skriva så. Jag klankar inte på åsikterna som skrivs här, men avsaknaden av ödmjukhet stör mig. | |
| vonne_ | 2008-07-02 01:18 | |
![]() | Att respektera alla om du är kvinna eller man det är väl det som räknas................... eller | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-02 01:19 | |
![]() | Jag får nog erkänna att respekterar alla, det gör jag inte. | |
| stabilt | 2008-07-02 01:23 | |
![]() | Jag respekterar dig för det | |
| stabilt | 2008-07-02 01:23 | |
![]() | Man är den man är.................vad mer kan man göra | |
| Teppy | 2008-07-02 11:23 | |
![]() | Behandlar jag kvinnor som skräp? Knappast, jag är en tjej själv. Jag tycker bara att man ska uppföra sig ordentligt i offentliga sammanhang, tycker inte du? Naivt barn? Det kanske du tycker, jag tycker det handlar om respekt och en väl uppfostran. :) Är grymt stolt över hur min far uppfostrat mig. Piip, vad som är strunt-prat för dig, är inte det för mig. Det s.k struntpratatet är faktiskt mina åsikter, som jag fortfarande kommer hålla på, varför skulle jag ändra mig? Grönöga, tack :) MKsLikeWow, rapa din pojkvän i ansiktet? Fy fan, det är respektlöst om något. Va glad för att du träffat någon som är som dig då. Fan vad grisigt. :/ | |