Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
krille69 | 2008-07-24 21:34 | |
![]() | mja toppen är väl väntad. men inte att gais eller hbk sku va så högt uppe. trodde att dom tillsamans med 4 sista skulle va rätt av änga nu och endast koncentreara sig på inte åka ur. och att lagen där i mellen och till tpp fyra inte skulle ha s mycket att spela för. en ja hade fel som tur va. roligare nu. | |
krille69 | 2008-07-24 21:35 | |
![]() | och roligast av allt!! bajen solg vata syrianska i cupen!!! | |
Palini | 2008-07-25 22:22 | |
![]() | Halmstad är knappast nån överraskning, men att GAIS går så bra, det trodde jag inte. De säljer av spelare efter spelare, men hittar hela tiden nya, imponerande. Sen tror jag även att inte så många icke-bajare hade räknat med att se Hammarby riktigt så högt upp i tabellen. Göteborg, AIK och Malmö ligger nog också längre efter än väntat, framför allt poängmässigt (sett till Kalmar). Jag hör till den skaran som gick på myten om det "nya" Norrköping också. Jag trodde att de skulle ligga lite högre upp. Och att Djurgården faktiskt är så här dåliga, är nästan som en sanndröm som går i uppfyllelse. =) Gefles ras är det nog också få som har förutsett, men visst ser tabellen, i stora drag, ut som väntat. | |
krille69 | 2008-07-25 22:59 | |
![]() | tja bajare eller icke bajjare men sen 2003 har vi ju slutat topp varje år. men något guld blir det nog inte. men väl ufea spel är realistiskt. norrköping åker nog ur. synd för det är bra borta match för oss. gefle trodde man lite mer om. en dom har berggren. har gör nog tillräkligt många mål... | |
MrNils87 | 2008-07-26 00:36 | |
![]() | Ja som jag sa i början av den här tråden, och som fortfarande gäller, de e ju bara Kalmar som gäller ;) 12 omgångar sen vi tog ledningen, och den lär vi hålla ett bra tag till ;) | |
krille69 | 2008-07-26 01:14 | |
![]() | vem som leder nu är egentligen inte viktigt. mycket kan hända. och en del har juh redan hänt. ingen santin. och en elm som säkert har en del tanar på annat än kalmar. fast att spelare lämnar mitt under säsong behöver juh iofs inte va negativt. ni har också alla topplagen kvar att möta. tappa poäng mot två av dem samtidigt som ett inte gör det. då ser tabbellen helt annorlunda ut... | |
MrNils87 | 2008-07-26 01:19 | |
![]() | jaa.. alla topplag ska la mötas en gång till med tanke på att de bara e halvtid, och Santins bortfall va för jäkla synd, kändes lite som att dom sålde guldet i år igen där, som med Ari förra året, men i år e truppen starkare, tror det ska kunna gå iallafall ;) Men klart det spelar roll hur tabellen ser ut nu, hänger man inte med nåt så när från start kan man aldrig komma ikapp sen. | |
krille69 | 2008-07-26 03:05 | |
![]() | nä sant. men det är minst 5 lag som an lägga sig i guldstriden. även om ja inte tror på mitt kära hammarby. hur mycket ja än hoppas och vill. då har vi större chans på cupen. vi har så himla svårt att bärga poängen mot dom "sämre" lagen. och lag som gävle och ljungskile kan säkert stjäla poäng av något/några av topplagen..... | |
-Lala-la | 2008-07-27 21:40 | |
![]() | Jag var just på Malmöstadion och såg Malmö vinna över Kalmar med 3-2. Vilken match. Och vilket inhopp, 2 mål på 10 minuter. Någon annan som såg matchen? | |
Maybach | 2008-07-28 17:13 | |
![]() | Superettan här kommer Djurgårn! hahaha, vad håller dom på med?? Och när får Siggi sparken? Dessutom förlorar AIK mot Ljungskile, boy vilken härlig sport. Dubbelguld i höst Bajen! | |
Maybach | 2008-07-28 20:33 | |
![]() | Fast jag borde kanske inte snacka även om Bajen är klart bäst ju nu... Charlie Davies i Peking nu för att spela OS med USA, Paulinho utlånad ett år till sydkorea och Petter nog snart såld.. Nu står vi med två nya forwards som typ aldrig spelat tillsammans. Känns lite pirrigt måste jag säga... ..Och nu tog Örebro ledningen med 1-0 ajajajaj. | |
Maizena | 2008-07-28 20:37 | |
![]() | Sigge får inte sparken...såg du matchen? DIF spelade ut Helsingborg i 63 minuter. En kass domare som släpper ett offsidemål samt ger Johannesson rött helt obegripligt aavgjorde matchen. Snart vänder det.....kanske ;) DIF DIV 2 ? ÄLSKAR ER ÄN DÅ | |
Maybach | 2008-07-28 20:38 | |
![]() | Grymt bra initiativ av Bajen Fans att resa ned med bussar för att protestera mot sef och svff UTANFÖR arenan. Här är en bild tagen alldeles nyss från Behrns arena ikväll: img512.imageshack.us...je naw7.png | |
Maybach | 2008-07-28 20:39 | |
![]() | Näe jag såg inte matchen. Och jag tycker inte Siggi borde få sparken, inte hans fel att spelarna är usla. Men det brukar funka så, många förluster och tabellras = coachkick. | |
Maizena | 2008-07-28 20:39 | |
![]() | Töntar...... | |
Maizena | 2008-07-28 20:41 | |
![]() | Spelarna usla......Du har ingen koll! | |
Maybach | 2008-07-28 20:44 | |
![]() | Hur kan det komma sig att Djurgården inte vunnit på 10 raka matcher om de inte suger? | |
Maizena | 2008-07-28 20:47 | |
![]() | Hur kommer det sig att bajen inte vunnit ngt på 7 år? | |
dwight | 2008-07-28 21:16 | |
![]() | Maizena har du bra kondition eller ? :) För du är ute och cyklar hela ti'n ju:S En gån en Djurgårdsjäel Alltid en Djurgårdsjävel 100% 10 ÅR SEN gGNAGARSVIN!!! | |
Maybach | 2008-07-28 21:26 | |
![]() | "Ni som har tillgång till tv ikväll bara måste se matchreportage från Örebro - Bajen. Vilken kanon av Petter Andersson, drömmål!" säger dom på radion :D. | |