Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-16 19:09 | |
![]() | Pat Boone, vilket hästminne! Jo, det är nog "bara" dialekten, gapigheten och den lundensiska skitnödigheten som jag har problem med. Skåne är vackert. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-16 19:10 | |
![]() | Nej, jag gillar Lala-la men är tyvärr för gammal för honom. :) | |
-Lala-la | 2008-12-16 19:12 | |
![]() | Sylvia.. för dig är jag bara lalalalammmkött. | |
puzzl | 2008-12-16 19:15 | |
![]() | ousch, det här kommer ta sin tid, men jag skriver det jag kommer på nu :) * när bilen inte går igenom besiktningen och det är avancerade saker som ska lagas = mycket tid och pengar. * hittar ingen bättre beg. bil till ett lindrigt pris eftersom jag inte har världens fetaste lön :P * allt jävla vägsalt !! * folk som smackar som hästar när dom äter mat / pratar med mat i munnen. folk som hetsäter. jag menar dom som sätter ner gaffeln i maten, lägger in i munnen, skyndar sig att svälja, ner med gaffeln igen. äter upp allt på 5 min ungefär. * ljuset i trapphuset släcks just när man ska stoppa in nyckeln .. * att när jag är ledig så sover jag alldeles för länge. snoozar ungefär 4 timmar över tiden jag bestämt mig för att kliva upp. min självdisciplin suger i övrigt, ibland. * nu regnar det å blåser istället för att snöa. h a l t :s go jul | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-16 19:19 | |
![]() | Lala-a: Dystra tider. Jag brukade vara lammköttet. Puzl: Jag håller med om snoozandet, men inte om ätandet. Jag gillar när killar slukar maten; tyder på en impulsiv och passionerad natur. Gillar dock inte smaskande. | |
Dyslekso | 2008-12-16 19:28 | |
![]() | Mm... försiktigt petande i maten är inget gott tecken. Rejäla tuggor med ett fast grepp om besticken ska det vara, och inget sneglande bort mot toaletten. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-16 19:29 | |
![]() | För på toaletten står...ardennern? | |
Dyslekso | 2008-12-16 19:32 | |
![]() | Nä Sylvia, när man talar om ardennerna ligger de snarare i diskhon och kluckar. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-16 19:33 | |
![]() | Åh, retar mig på att jag alltid vill ha något sött efter maten. Tur jag inte har anlag för fetma. | |
-Lala-la | 2008-12-16 19:39 | |
![]() | Jag retar mig på att alltid vill ha något fett till maten. Tur är att jag faktiskt har starka anlag för sötma, brukar jag få höra. | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-16 19:42 | |
![]() | Jag retar mig på att alltid vilja ha mat till fett. Tur att jag faktiskt ha starka anlag för att vilja äta. | |
Lilla Busan | 2008-12-16 19:47 | |
![]() | Sylvia//// jag retar mig påat jag antagligen har fått alla dina anlag för fetma eftersom du inte har dem själv.. Tack för det du ...... :-) | |
michet | 2008-12-16 19:51 | |
![]() | jag retar mig på rulltrappor som inte funkar. | |
Lilla Busan | 2008-12-16 19:56 | |
![]() | Michet/// det är därför det heter rulltrappor.. Funkar dem ej så kura ihop dig somenliten eller stor boll o rulla ner.. enkelt smidigt lättlagat | |
golden | 2008-12-16 19:57 | |
![]() | jag retar mig litegrann på att det skapats ungefär tiotusen trådar de senaste dagarna som handlar om hur segt allt går på betapet. nåt som retar mig lite mer är att ingen har försökt ge nån form av svar på dessa eländiga frågor. det är ju faktiskt otroligt trasigt här.. | |
opasus - Ej medlem längre | 2008-12-16 19:58 | |
![]() | Så här i början av veckan tänker jag bomba lite! Rugby i ny form :) *Stör mig på idioterna som står med sin mobiltelefon och försöker ta kort på ett Jas som flyger i 1000km/h typ 100m bort, blir en liten svart enskild pixel, nöjet i det? *Folk som skriver en massa vardagliga grejer ingen bryr sig om efter sitt namn på msn. Jag kan ta ett exempel från msn nu: "Pettan - precis opererat ut en visdomstand" Jaha? En annan heter sitt vanliga namn och sen "...fan också, så störigt". Är det nu man ska fråga honom vad som är sååå störigt eller? Bög. *Jag riktigt förbannat stör mig på tjejer som är runt 14-18 som är ihop med killar som är runt 22-30. Det är så riktigt förbannat fuckt up och JAG FATTAR INTE VAD SOM ÄR HELA JÄVLA GREJEN MED DET HELA. Dom säger att destu äldre destu bättre och att att dom är så jävla mycket mognare. VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ JÄVLA MYCKET MOGNARE MED EN KILLER SOM ÄR T.e.x 28? Det är fan helt jävla irriterande och höra dessa 15-18 åringar komma och säga att dom är ihop med en så gammal kille. Och ännu mer irriterad blir man på killarna som sätter på dessa småknattar utan att känna själv att det är fel på något sätt. OCH ATT DOM SJÄLVA INTE FATTAR DET? VAD FAN ÄR DET MED DESSA JÄVLA FITTOR TILL KVINNOFOLK VI HAR I VÄRLDEN?! JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAT OCH STÖR MIG SOM FAN PÅ DOM. Pratade nyss med en tjej som är ihop med en 23 åring och hon fyllde nyss 16...och hennes fd polare är ihop med en 35 åring..SOM HAR FRU OCH BARN..VAD FAN ÄR DET FÖR JÄVLA KK GREJ?...VAD FAN ÄR JÄVLA GREJ?! ARGHH!! Kan någon jävel förklara för mig vad som är med dessa jävla kvinnor nu för tiden? Varför kan dom inte hålla sig till sin jävla årsgrupp och varför dom tänker "ÅLDERN SPELAR INGEN ROLL".... FAN FAN FAN jag kommer fan ALDRIG kunna lita på en kvinna mer igen, TA MIG FAN ALDRIG. (ja tjejen gjorde slut) *Satans ackumulatorer(????) som är 10004ggr större än vad dom borde vara, tex köpte jag en skitig lampa på Ikea idag och klumpen var större än min knytnäve, skiten tar upp 2 kontakthål i grenuttaget, kunde ju byggt in skiten i lampfoten och bara haft en vanlig sladdjävel eller så som dom har på dom flesta bärbara hårddiskar: ackumulatorn sitter i mitten av sladden och så går det en vanlig kontakt till uttaget. *Folk som dricker tills det är pyttelite kvar i kartongen sen istället för att avsluta den så ställer dom tillbaka den. . . .nackskott på åkern enligt min mening. *När fittfankukar idioter kör ut rätt ut från en utfart till en riksväg och skiter blanka fan i att det kommer en bil bara 50 meter bort så man får väjja över till det mötande körfältet med bara 1 meters marginal. JÄVLA FITTOR *Jag stör mig även på folk som gör rättstavningar på forum, har det ungått dessa varelser att man kanske inte har som prio nummer 1 att köra med 100% korrekta stavningar. | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-16 19:59 | |
![]() | Vadå tatueringsirritation dysleksio?? Nu fatta jag nada:-) | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-16 20:01 | |
![]() | ocd opasus? | |
opasus - Ej medlem längre | 2008-12-16 20:04 | |
![]() | Men vem fan är du? Och vad fan är ocd opasus? Vad är det för jävla kodspråk? | |
patboone | 2008-12-16 20:10 | |
![]() | Tvångssyndrom...fubick | |