Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:15 | |
![]() | vi vuxna är sådana hycklare (nu får alla under 18 hålla för smågögena) Ni ska höra hur det låter i personalrummen på skolan. sen har vi vuxna magen att höja på ögonbrynen när våra barn svär. Retar mig på det. | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:16 | |
![]() | Ja, vuxna gör en hel del saker som barn inte gör. Är det fel menar du? F ö är det knäppt att använda barn för sitt eget syfte på det sättet, när de inte ens är stora nog att förstå vad de gör. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:17 | |
![]() | LadySol 13.07. Hahahahaha! Retar mig på att du fick mig att skratta hysteriskt, och så fick jag en hostattack av det, nu har jag hostat upp tarmarna igen och allt är ditt fel Sol. *hämtar en skvätt Cocillana* | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:19 | |
![]() | usch ja, vidrigt. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:20 | |
![]() | Är förstummad. Retar mig på att det är en annan tråd. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:20 | |
![]() | Jag är ingen som förespråkar svordomar. Har aldrig själv uppmuntrat sådant. Du får nog ta mitt inlägg med en nypa salt. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:21 | |
![]() | Men jag retar mig ändå på att vuxna är hycklare. | |
| gnagelram2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:24 | |
![]() | Vissa yrkesgrupper, t ex telefonförsäljare är det tydligen sport att vara otrevlig mot och skryta med det. Istället för ett artigt nej tack och gå vidare med dagen. Retar mig på det. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:25 | |
![]() | Ska jag vara ärlig så blir jag själv försummad när jag hör vuxna människor vara riktigt ful i munnen. Hm, nu när jag tänker efter så kan jag själv känna att det var lite tokigt att sätta ett barn vid telefonen så där. Tyckte mest att det var roligt att tänka på hur personen i andra sidan luren reagerade. Retar mig på min oförmåga att tänka längre ibland. | |
| kajix | 2013-08-21 19:26 | |
![]() | jag retar mig på att ni tror att den stackars telefonförsäljaren har valt sin livssituation. jag hade kunnat vara telefonförsäljare om jobbet inte innefattat försäljning och/eller telefon. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:27 | |
![]() | =) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:28 | |
![]() | kajix, det är verkligen sant... känner faktiskt telefonförsäljare som mår dåligt av sitt eget jobb, just p.g.a att de känner skuld över att de "tvingar sig på" andra retar mig på att det är en hård värld | |
| Lillstölla | 2013-08-21 19:38 | |
![]() | Är så evigt trött! Less på zombiemode nu, dags för nåt nytt. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:38 | |
![]() | Retar mig på mina senaste impulsstyrda inlägg. dom är verkligen inte ok :-/ Skäms. | |
| kiwiskal | 2013-08-21 19:39 | |
![]() | Eh ser lite dubbelt | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:45 | |
![]() | Ser dubbelt? | |
| fulsnack | 2013-08-21 19:46 | |
![]() | rien de neuf: Det är inte min 4-åring, det är min systers ;) Och han svär inte normalt, han hör svordomar jämt och ständigt, men använder dem inte. Om jag hade kommit ihåg länken hade jag länkat dig en undersökning som visar att barn som hör svordomar tenderar att svära mindre i vuxen ålder, alternativt växa upp med ett obesvärat synsätt på svordomar. Väldigt intressant artikel! gnagelram: Vissa yrkesgrupper, tex telefonförsäljare, är tydligen (utan att dra alla över en kam) väldigt korkade, otrevliga eller hörselskadade. Eller alla tre delarna. Eller bara tvingade. Och det är mest sorgligt. Men det är liksom inte okej att ringa vid 21.30 flera gånger i veckan - I FLERA VECKOR - trots att man vänligt men bestämt talat om att man inte är intresserad. Ännu löjligare blir det, och ännu mer irriterad blir jag, när det dessutom är samma två personer. | |
| kiwiskal | 2013-08-21 19:47 | |
![]() | Ja lite halvt :/ kanske pga trötthet eller så borde jag gå till optikern | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:49 | |
![]() | Struntar i vems barn det är och vilka ord han kan. Så lågt. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 19:49 | |
![]() | fulsnack, som skolpersonal och förskolepersonal måste man ju ändå visa gott omdöme. Jag skäms iaf öronen av mig efter det jag skrivit. Förhoppningsvis så hänger det inga yngre barn i just den här tråden. Retar mig på det, igen. | |