Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:28 | |
![]() | Bobo Flux reflektion är tänkvärd. Folk kan verka hur trevliga som helst på nätet, men vara helt annorlunda irl. Och vice versa... | |
| Aquila1 | 2013-08-21 23:28 | |
![]() | Nä, men det blev ju uppenbart när hon svarade...... Hade inte tänkt åt det hållet trodde du bara försvarade någon random | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:32 | |
![]() | Jag tycker inte att man behöver hålla med varandra, dock så kan man väl slippa gliringar och otrevlig ton gentemot varandra? Vad hände med att visa varandra hyfs? Det sitter människor bakom datorerna. Och alla är inte hårdhudade och kan låta saker rinna av... så är sanningen. Retar mig på | |
| Aquila1 | 2013-08-21 23:33 | |
![]() | Japp Moolee, sov lugnt och fint alla ni bakom datorerna. | |
| bobo flux | 2013-08-21 23:35 | |
![]() | gnagelram: Jo, men jag är också rätt gnällig, långsint, fyrkantig, rutinpedantisk och stundtals folkilsk utöver det. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:35 | |
![]() | Att ha olika åsikter och respektera det är en sak. Ofta så tycker ju jag att de som tycker mycket är dom som inte låter andra tycka annorlunda. Och sedan, att man blir hånad och nertryckt för att man har förmågan att ändra åsikt och mötas på mitten, vad handlar det om? Kan man inte ha en stark åsikt och sedan ändra åsikt? Eller gäller det att envist hänga sig kvar vid sina åsikter, tjurigt... som ett litet barn som vill göra uppror. Alla är vi inte super-individualister som måste vara slängda i käften hela tiden. Retar mig | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:35 | |
![]() | Men herregud; är man vuxen nog att ha ett jobb och dessutom väljer att sitta uppe halv tolv och chatta på ett forum kan man väl förväntas ha lite självdistans åtminstone? En smula iaf, klara av att ta kritik utan att brisera? Hur klarar man en vanlig dag i livet om man får skavsår av att världen inte är rosa och stryker en medhårs konstant? | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:36 | |
![]() | Retat mig på att jag inte lever som jag lär. | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:37 | |
![]() | Retar mig på att man framstår som oseriös när man stavar fel. | |
| bobo flux | 2013-08-21 23:39 | |
![]() | Jag tycker det har varit smågnälligt här överlag den senaste veckan, men jag tycker inte att nån har briserat här än i alla fall. Men min måttstock är ju skadad och ganska förskjuten i det avseendet. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:39 | |
![]() | Retar mig på att jag åt ett antal Polly rocks vid den här tiden, inte bra alls. Får sova halvsittandes som "straff" för det. | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:40 | |
![]() | Mjaauu *fräs* hö hö hö | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:42 | |
![]() | nulltj: Absolut! Men ibland går ju folk över gränsen. för mig handlar det inte om att jag själv blir sårad... blir bara paff över hur vuxna människor beter sig. ibland är det som att vara tillbaka på högstadiet, med cat-fights och pikningar och ryggdunk. Vidrigt. Jag är van vid motgångar, så för min egen del är det ingen fara alls! Tvärtom, är känd IRL för att våga säga vad jag tycker och sticka ut. sen om folk tycker jag är en mes eller rädd för konflikter på betapet, tja det gör inte så mycket :-) Retar mig på att jag är förbannad (inte på någon särskild dock) | |
| gnagelram2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:42 | |
![]() | Okej. | |
| gnagelram2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:42 | |
![]() | Haha. Jag är verkligen sämst på att få inläggen på rätt ställe. Sorry mollee. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:43 | |
![]() | Jag mår mer dåligt över andras vägnar. När man märker att folk känner sig riktigt utsatta. Det skär i hela kroppen. Jag är känslig på det viset. Retar mig på att jag är känslig. | |
| bobo flux | 2013-08-21 23:44 | |
![]() | gnagelram, var det till mig? jag svarade dig runt 23:34 nån gång tror jag :) | |
| gnagelram2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:45 | |
![]() | Du tror inte att du överskattar hur illa upp andra tar ibland? | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:45 | |
![]() | Mollee2 Ibland kan man tro att andra människor är känsliga och blir ledsna, men det är inte alltid så. En del är mer hårdhudade än vad man tror. Försök att inte må dåligt på andras vägnar. Det gör varken dem eller dig nåt gott. | |
| gnagelram2 - Ej medlem längre | 2013-08-21 23:46 | |
![]() | Bobo: jag försökte svara på jaaps kloka inlägg. | |