Spelrum
| Giraffen | 55 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 38 |
| Inloggade | 95 |
Mobilspel
| Pågående | 19 828 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lill-IT | 2012-11-18 17:17 | |
![]() | Hur ska jag någonsin kunna matcha den? :) | |
| Maja G | 2012-11-18 17:21 | |
![]() | uuuusssscch då:( | |
| blue_moon | 2012-11-18 17:24 | |
![]() | Finaste presenten. Gokisse! <3 | |
| Lillstölla | 2012-11-18 17:28 | |
![]() | När jag väl har ork nog att ta en dusch så finns det helt plötsligt inget vatten. | |
| Lill-IT | 2012-11-18 17:38 | |
![]() | Det är förmodligen samma mus som gammelkattan försökte ta med in inatt. Hemskt att döda något och sen inte ens äta upp det.. Fast med tanke på var den låg placerad (precis utanför min dörr) så kanske tanken var att JAG skulle äta den? *mår illa* | |
| Lillstölla | 2012-11-18 17:48 | |
![]() | Hon tyckte väl du skulle slippa laga middag Lill. | |
| Lill-IT | 2012-11-18 17:50 | |
![]() | Typ så.. :) Har vattnet kommit tillbaka för dig? | |
| Lillstölla | 2012-11-18 18:24 | |
![]() | Jo, alldeles nyss:D Ringde en kille här från helgjouren o berättade att de varit tvungna att stänga av vattnet för ett rör brustit i andra trappuppgången. Tror jag väntar ett tag med att duscha dock, så jag säkert vet att det funkar o de inte stänger av det igen så man blir ståendes där huttrande och med shampo i håret :P | |
| corlini | 2012-11-18 18:37 | |
![]() | vad är det för fel på folk som inte städar efter sig när de lånat ytor? har lånat ut 5 hästboxar under en längre tid på ett annat ställe (inte här hemma alltså) de har mockat ur, men det är ju fan fullt med ingrodd skit på väggar och golv, intorkad smuts på galler och runt krubbor, massa damm och smuts i sadelkammaren och skräp utanför. - leende stolta berättade de att de minsann mockat ur samtliga boxar och tagit ur alla sina saker. JOMENVISST!!!!! folk har helt enkelt olika måttstockar på vad som är städat och inte. | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-18 20:22 | |
![]() | SAS reklam på teve nyss: Sveriges bästa tidtabell...säkert?...och hur länge då? Ja, och så retar jag mig på facebookbekanta igen. Det måste vara direkt straffbart att hänga ut andra som vissa gör och bedriva fula vårdnadstvister till allmän beskådan. Sluta för 17, det är bara till nackdel för dig själv. | |
| bobo flux | 2012-11-18 20:26 | |
![]() | min städmani som jag för det mesta håller i schack, men som poppar upp när julen närmar sig. Men jag kan ju glädja mig åt att corlini inte skulle klaga på renligheten om jag lånade en hästbox av henne :) | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-18 20:42 | |
![]() | Beck eller Arne Dahl? | |
| limpan__2 | 2012-11-18 20:43 | |
![]() | Arne Dahl, överlägsen story även om dagens film inte baseras på den bästa av böckerna. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-18 22:06 | |
![]() | är tråden en politisk fråga stängd för gott?om somliga kunde ge fan i min dyslexi då argumenten tryter så skulle trådarna få vara kvar förmodligen retar mig på det iaf | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-11-18 22:06 | |
![]() | Retar mig på att ingen av dem är tillräckligt intressant för att se på. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-11-18 22:06 | |
![]() | Av TV- serierna alltså... | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-11-18 22:12 | |
![]() | Att jag återigen sitter här med svullen och ömmande ankel. Är dock en riktig småsak jämfört med tittis grabbs brännblåsa. Hoppas verkligen att det läker fort. | |
| corlini | 2012-11-18 22:14 | |
![]() | ttiitttii, den är flyttad till "seriöst" | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-18 22:36 | |
![]() | Varför gjorde de De största vatten? Så dålig, och Arne Dahl som brukar leverera. Jenny Hultin är lite som jag och så fick man se Simon J Berger (vilket hör till glädjeämnen) från Torka aldrig tårar... Han är visst med i Call Girl också. Kanske värt att se den därför. | |
| Bazoo | 2012-11-18 22:49 | |
![]() | Vårdpersonalen säger att man inte får ta in extra personal för förvirrade patienter som på det ena eller andra sättet skadar sig på slangar och inredning. Inte heller för terminalvårds patienter. När man ligger för döden " tittar de till dem lite extra". Å nej då, det stämmer inte säger avdelnings o divisionschef. Det finns inga ekonomiska hinder för att ta in vakande personal.... Sorry, jag har kommit på er med händerna i kakburken! Jag tror mer på vad personalen säger. Försök inte släta över att det är budgeten som styr! Så kan det gå till i dagens sjukvård. Har du inga anhöriga kan du bli riktigt ensam när du ska gå och möta Sankte Per i pärleporten! | |