Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-08-22 00:34 | |
![]() | Ja, till dig! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-08-22 00:35 | |
![]() | Det var fint sagt! | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-22 00:36 | |
![]() | Retar mig på Att Sylvia plötsligt har blivit största syndabocken ikväll. Kalla det ryggdunkning den som vill, men jag förstår fullständigt hennes reaktion, när hon kom in i tråden och läste. Jag är fortfarande bestört över beskrivna händelser, via kränkande ord om humorlösa torrbollar till att själv vara ett offer. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-08-22 00:37 | |
![]() | Håller med i sak, Bobo! Dock retar det en rättvisetörstande själ när nån drygar sig men är en lipsill när den blir ifrågasatt. Det är en trigger. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-08-22 00:37 | |
![]() | Syndabock är bara den som accepterar oket. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-22 00:38 | |
![]() | Sylvia är väl inte den största syndabocken? Menar du för att jag ifrågasatte henne. Det tål nog Sylvia Plath, hon har skinn på näsan. Om SP tar illa upp, så ber jag om ursäkt. | |
| gnagelram2 - Ej medlem längre | 2013-08-22 00:39 | |
![]() | Bobo: jag undrar om du inte har mytologiserat gruppattacken en del. Det är ju bara att gå tillbaka och läsa dock. I övrigt: jag har alltid rätt, solen skiner alltid i Göteborg och nu ska jag sova. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-08-22 00:39 | |
![]() | Godnatt! | |
| Lillstölla | 2013-08-22 00:46 | |
![]() | Vill också ha en bebis. Retar mig att man bör ha en karl först dock. Eller kanske retar mig på avsaknaden av lämplig karl snarare. Är nog läggdags nu! Godnatt:) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-22 00:48 | |
![]() | God natt Lillstölla. Dröm om små gulliga bebisar. Är också sugen, men är nog för barnslig för att ta hand om en bebis på heltid. Får be till gudarna att syrran skaffar unge snart. Retar mig på att ingen i min närhet är småbarnsförälder | |
| bobo flux | 2013-08-22 00:51 | |
![]() | gnagelram, jag har tänkt i generella termer med anledning av en aktuell situation. Jag var nog otydlig med det. Herr Gullranka är nu en glad och omplanterad Herr Gullranka igen. Jag retar mig dock på att jag inte har något bra som den får klättra på. Risken finns att den tar tag i telefonsladden istället. | |
| bobo flux | 2013-08-22 00:52 | |
![]() | Retar mig på att min biologiska klocka drog igång. Jag brukar ju vanligtvis vara dräktig mellan februari och maj. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-22 00:55 | |
![]() | Du behöver inga barn, du har ju dina blommor bobo flux! Retar mig på att jag själv skulle behöva plantera om mina blommor. | |
| bobo flux | 2013-08-22 00:57 | |
![]() | Jag vill ju yngla av mig. Jag kan redan nu se hur det marscherar ut fyra småfluxar på rad ur fru flux; Riff, Raff, Bolivar och Douglas. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-22 00:58 | |
![]() | Exotiska namn! | |
| hfranke | 2013-08-22 01:02 | |
![]() | Hahahahahaha!!!! Du är så rolig, kära bobo! Blir glad åt din förmåga att uttrycka det så man får en bild klar framför sig! Endast en bobo kan beskriva det så: fyra småfluxar marscherar ur fru flux... | |
| hfranke | 2013-08-22 01:04 | |
![]() | Eller vänta nu... det är ju retartråden... Får väl reta mig på att flux tror att det marscherar ut barn på en lång rad. Det vet du väl att barn inte kan gå förrän dom är runt året :-D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-22 01:45 | |
![]() | Men vad fan är det egentligen som händer här? Har alla fått pms? Och nej, nu menar jag inte att alla är kvinnor i en viss period av månaden utan att det ska gnällas som värsta kärringarna hela tiden. Retartråden har haft betydligt bättre nivå än så, hur retliga och irriterade över saker vi än varit. Jag gillade tråden bättre för någon vecka sedan. Och nu har jag sagt mitt i debatten. | |
| Lill-IT | 2013-08-22 01:49 | |
![]() | Det är fullmåne.. Folk blir tokiga. Och jag kan inte sova. Retfullt. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-22 01:52 | |
![]() | Och jag borde försöka sova. Känner mig inte det minsta trött. Också retfullt. | |