Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bobo flux | 2013-08-22 01:56 | |
![]() | Och jag sitter fast i en Wallander. Ingen kan toppa detta! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-22 01:57 | |
![]() | Du har rätt. Du har det sämst. ;) Jag ska i alla fall försöka sova. Om jag inte lyckas lär jag återkomma. Retsamt att jag söker mig hit, trots allt. | |
| Lill-IT | 2013-08-22 01:59 | |
![]() | Jag gör också ett nytt försök. Natti igen. <3 | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-22 01:59 | |
![]() | Kan inte heller sova. Retar mig på dagens inlägg. Jag håller med, de är mycket gnäll. Känner mig faktiskt lite obalanserad. Har gjort det några veckor. Imorgon är en annan dag. Nighty | |
| bobo flux | 2013-08-22 02:01 | |
![]() | Go natt! :) | |
| kajix | 2013-08-22 06:05 | |
![]() | retar mig på att posten inte delar ut på lördagar. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-22 06:23 | |
![]() | Huvudvärk. | |
| Matthias M | 2013-08-22 06:43 | |
![]() | Mitt skitjobb å att dom håller på å spränger berget bakom jobbet så hela golvet skakar å man tror att hela byggnaden ska rasa!!! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-22 07:48 | |
![]() | retar mig på vitapro och att 2000 personer om dagen köper skiten,och får preumerationer i evighet på värdelösa piller utan verkan,köp Broccoli i stället om alla åt lätt kokt Broccoli (inte ala skolmatsal)så skulle vi bli som i reklamen till vitapro,jag kan ta gift på att Broccoli är mer en dubbelt så bra en vitapro | |
| jannican - Ej medlem längre | 2013-08-22 08:42 | |
![]() | Broccoli är dessutom gott. | |
| kajix | 2013-08-22 08:43 | |
![]() | kan du ta viapro på att broccoli är bättre? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-22 09:00 | |
![]() | kajix,jag retar mig på alla hälsokostprodukter nästan,kost tillskott behövs inte om inte en Läkare tagit prover och konstaterat det.Vi i Sverige äter allt från morotspiller till silver tabletter,i stället för att äta tx vitkål eller broccoli.vi äter kost tillskott för milijarder och vitkål för några 100 tusen kronor,Är Svenskarna mer lätt lurade en andra Svar:ja.I Sverige säger föräldrarna att dom hellre ger sitt barn en barnmatsburk för att vara på den säkra sidan att barnet får i sig allt,Tugga på den en stund kajix.mat som legat i en burk i flera år.....?Det går utmärk att leva ett liv utan Findus och Semper.Att bara tro att industrivälling är någonting som är bra för barn hur mycket reklam har man gått på då,hur hjärntvättad är man varför har folk slutat tänka själva.Vitapro 2000 pers om dagen börjar äta det kemi som är hopblandat i labratorier som är helt betydelselöst | |
| hfranke | 2013-08-22 09:03 | |
![]() | Kajix, :-) Retar mig på att min snoozestund är slut. Duscha,frukost, banken och sen jobbet... vill snooza mer!!! | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-22 09:12 | |
![]() | Retar mig på småputtriga kommentarer från eftersläntrare. Titti, du och jag har mycket erfarenhet och gott omdöme, för det mesta. Det är synd om folk som inte törs laga egen mat, även välling, åt sina bebisar. Jag kokade på majsmjöl och mjölk + frukt, grönsakspuréer och smakportioner från ca 5 mån ålder. Tog inte mycket längre tid än att kånka hem pulver och burkar från affären och värma. BVC var nöjda. Hälsokostaffärerna lever på okunskap, rädsla och på att andra lever på undermålig men energirik föda och slänger i sig en näve piller istället. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2013-08-22 09:17 | |
![]() | Retar mig inte alls på broccoli, det är så gott! Ångkokt ska den vara. Min dator börjar bli gammal och trött, bokstaven D hänger inte med längre. Retar mig på att jag måste dubbelkolla allt jag skriver så att d:et kom med. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-22 09:25 | |
![]() | Älskar dig pink ribbon<3 | |
| Bitte - Administratör | 2013-08-22 09:28 | |
![]() | Retar mig på att denna tråd av någon anledning ofta spårar ur till tjafs, om man nu får reta sig på det. Bitte | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-22 09:40 | |
![]() | man får förmodligen reta sig på allt,inklusive kärleken | |
| gnagelram2 - Ej medlem längre | 2013-08-22 10:13 | |
![]() | Folk som inte vet skillnaden mellan en viktig och oviktig diskussion. | |
| bobo flux | 2013-08-22 10:14 | |
![]() | Att jag spelar som en kratta för tillfället. | |