Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ektis - Ej medlem längre | 2011-02-27 20:48 | |
![]() | haha, robbson. skönt att höra. blev lite WORRIED (för att reta alla som retar sig på att man slänger in ord på andra språk än just svenska; ) hihi. nejdå. men bra robbson. | |
| apbur | 2011-02-27 22:47 | |
![]() | Retar mig på mitt irrationella handlande. Sprang till bussen idag, försenad som vanligt. Helt plötsligt ser jag en liten mus på asfalten. Den var död. Låg på sidan och var så söt att jag nästan började gråta. Irrade runt efter nåt att plocka upp den med så jag kunde lägga den i en buske. Ingen ska behöva ligga död på asfalten. Hittade en vit plastsked. Balanserade musen på skeden. Tappade den två gånger. Tröttnade och använde istället skeden som en katapult. Musen flög upp i luften och hamnade på en gren i busken. Hängandes. Hör hur bussen kommer, slänger skeden och rusar till hållplatsen. Allt blev så makabert. Jag som bara ville väl. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-02-27 22:49 | |
![]() | tanken räknas | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-27 22:56 | |
![]() | Retar mig på att det inte va rättvist motstånd i kvällens scrabble. Z hade försvunnit ur damens påse också. :) Nåväl, maten va god iaf... | |
| Örn-Björn - Ej medlem längre | 2011-02-27 22:58 | |
![]() | retar mig lite på att avsluta inlägg med sitt namn. /Örn-Björn | |
| Lill-IT | 2011-02-27 22:58 | |
![]() | Du krossade dem?! :) | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-27 22:59 | |
![]() | retar mig på ångest | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-27 23:00 | |
![]() | "Z hade försvunnit ur damens påse också." Pyttsan. De vågade nog inte ha kvar den. ;P | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-27 23:01 | |
![]() | Lill-IT: Givetvis... men jag försökte ändå va liiite snäll :) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-27 23:03 | |
![]() | Nä, jag blev lite paff efter första ronden när jag insåg att spelet inte va komplett. Men jaja, dom fick lära sig lite nya ord o hur man maxar poäng o lite sånt. Dom blev jätteglada... ehum, sa dom iaf... :P | |
| Lill-IT | 2011-02-27 23:03 | |
![]() | Hehe.. underbart:) Retar mig på att jag skulle vilja förflytta mig några mil i östlig riktning för att utdela en varm kram.. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-02-27 23:04 | |
![]() | Retar mit på att Mouche inte talar tyska . . . hm. ;) Retar mig på att jag måste gå och lägga mig nu för att väckarklockan ringer kvart över sex. Natti. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-02-27 23:18 | |
![]() | Retar mig på hon den där i Big Brother som säger att hon älskar alla och pratar om "ööuuugattt" "illoooominatiii" och "mooollvad" (skåning). | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-02-27 23:21 | |
![]() | Kolla inte på skiten. det gör mig ont att du är så okulturell sylvia. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-27 23:25 | |
![]() | SP: Amagaad. Jag tänkte EXAKT så. Pinsamt att säga att man älskar folk efter endast en vecka. Hon o Cilla har sagt det innan också. Det är fan värre än fjortisförlovningar. Dessa människor är ändå vuxna (enligt legget iaf) och borde fan veta vad det betyder. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-27 23:49 | |
![]() | Retar mig på att jag har en låt på hjärnan o jag vet exakt vad den handlar om men jag kan inte komma på vad den heter. Jag går under snart! | |
| Dyslekso | 2011-02-27 23:50 | |
![]() | Häng Gud med Ebba Grön? ;) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-27 23:53 | |
![]() | Haha kunde varit... :D Men just denna är på engelska och sjungs av en kille. Inte särskilt ny låt. Den handlar om en ung tjej som vill flytta, typ ut o resa men hon får inte för sin pappa. En mening i låten är att det är pappan som betalar räkningarna och då ska flickan lyssna på honom. Det är det enda jag kommit på än så länge. Hjälp mig! *hundögon* | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-28 00:06 | |
![]() | HALLÅ? HJÄLP MIG JAG ÄR DESPERAT!!!!!!!!!!!!!!!!! ! korv och skor | |
| numsan | 2011-02-28 00:08 | |
![]() | Jag retar mig på att jag inte kommer att palla vara vaken och se hela Oscarsgalan.. Första året på länge jag missar den.. | |