Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gautama | 2013-08-22 18:30 | |
![]() | Retar mig på vänner som tycker jag är osocial! Jag har förklarat tusen gånger att jag är helt slut efter jobbet, kan man inte acceptera det? Jag pratar, är pedagog, har möten hela dagarna. Låt mig få vara tyst, hemma och vila min hjärna emellanåt :( | |
| Nattrov - Ej medlem längre | 2013-08-22 18:40 | |
![]() | That's why it sucks to have friends, they suck you dry. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-08-22 18:43 | |
![]() | Retar mig på asociala vänner, oh yes, less på att förstå världens alla knepiga motiv. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-22 18:46 | |
![]() | ,retar mig på att jag just råkade äta en insekt :-S fy fan | |
| bobo flux | 2013-08-22 18:55 | |
![]() | Jag somnade i sängen, vaknade nyss och trodde att jag var på jobbet. Sedan ägnade jag över en minut att räkna på hur jag skulle ta mig hem innan jag fattade att jag redan var hemma. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-08-22 18:56 | |
![]() | Sob story i AB: liten butik, flickkläder o man ska nödvändigtvis in med en kille i rullstol. Ibland går "diskrimineringen" för långt. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-08-22 19:00 | |
![]() | Är inte en del av att vara vänner att man ibland offrar sin egen bekvämlighet till förmån för att umgås? | |
| bobo flux | 2013-08-22 19:01 | |
![]() | Min erfarenhet är att folk överlag sätter sin egen bekvämlighet i första rummet. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-22 19:01 | |
![]() | Jag skulle inte vilja umgås med någon som egentligen inte ville för tillfället. Retar mig på att jag är en ensamvarg ibland. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-22 19:03 | |
![]() | Om någon verkligen behöver sällskap och mår dåligt, så kan man dock offra sig. Men man måste ju få vara ifred om man inte är på bra humör också :-) | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-22 19:04 | |
![]() | Jag behöver skitmycket egentid. Det retar mig eftersom jag egentligen borde skaffa roomie nu när jag ska plugga. Jaja. | |
| Gautama | 2013-08-22 19:06 | |
![]() | Men herregud..., nu förstoras det upp en smula. Det handlar inte om bekvämlighet. Jag har flera sjukdomar som mina vänner vet om. Jag blir väldigt trött ibland och måste ta det lugnt då om jag ska orka jobba. Jag tycker att mina vänner borde vara förstående för det och det är de flesta av mina vänner förutom vissa! Sen är jag ju inte klippt slut varje dag! Jag tycker vänskap ska vara kravlös och förstående. Så agerar jag som vän i alla fall och som tur är de flesta av mina vänner. | |
| bobo flux | 2013-08-22 19:10 | |
![]() | Måste man ha roomie när man ska plugga? Jag får bygga en koja av plywood i min nya bostad. Sen ska jag använda Gaffatejp och markera ut specifika rörelsezoner. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-22 19:11 | |
![]() | Gautama, samma här. Har både reumatiskt och add. Kan bli väldigt slut efter en hel dags aktiviteter. Mina vänner vet gott och väl att jag behöver egentid. Jag tycker inte man kan begära tid av andra människor. Precis, vänskap ska vara kravlös och förstående. Retar mig på folk som tror att allt handlar om dom så fort man inte vill umgås. sådana vänner är krävande i längden. | |
| Gautama | 2013-08-22 19:14 | |
![]() | Exakt Molle, å jag har verkligen förklarat hur mina sjukdomar funkar och hur krävande mitt jobb är. Jävligt taskigt att ge mig dåligt samvete för att jag inte orkar ibland. Räcker att må som jag gör. Kan tillägga att om mina vänner skulle behöva mig, om något hänt, rycker jag alltid ut!! | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-22 19:14 | |
![]() | Bobo, som du kan se skrev jag borde - inte måste. | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-08-22 19:23 | |
![]() | eko. och fingerslick. | |
| bobo flux | 2013-08-22 19:24 | |
![]() | Åh, ett ok av ångest har lämnat mina axlar. Jag tror förvisso att min bostad skulle erbjuda en avkopplande och syrerik studiemiljö, om min potentiella rumskamrat har överseende med mina TDK-tavlor och risken att bli attackerad av en vilsekommen schimpans. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-22 19:24 | |
![]() | Retar mig på min snuskiga hjärna. | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-22 19:25 | |
![]() | Hahaha, TDK-tavlor! Dealbreaker tyvärr :( | |