Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 746 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Salon - Ej medlem längre | 2007-12-09 16:52 | |
![]() | God middag kära deltagare! Har tyvärr tråkiga nyheter, programledaren Bet_You_Lose blev svårt biten av en muterad sjögurka och har tvingats uppsöka läkarvård, det är osäkert hur länge han blir borta och tills vidare är det jag som tar över befälet! Bennyboll är välkommen in i gänget om han fortfarande vill, de finns en sängplats brevid Falafelibröd, enjoy! Vi går ut hårt, och fram tills ikväll 22.00 ska ni alla ha skrivit en dikt på minst 6 rader som handlar om livet på ön, vinnaren får som pris, två röster i nästa öråd. Lycka till! | |
| Salon - Ej medlem längre | 2007-12-09 16:56 | |
![]() | Det blev alltså ingen utröstning nu utan Barbi sitter säkert! | |
| Salon - Ej medlem längre | 2007-12-09 16:58 | |
![]() | Falafelibröd, Barbi, Temperance, Gunilla N och Bennyboll är de som är kvar. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2007-12-09 17:06 | |
![]() | ok, jag är med i leken.. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2007-12-09 17:11 | |
![]() | Mitt bidrag till dikttävlingen.. Har ju inte varit där så länge, för jag kom ju nyss!! " Äntligen är jag på denna underbara ö Har längtat hit, så jag nästan kunde dö Hoppas ni sparat lite "mat" åt mej annars så ordnar det nog sej för jag har med mej en liten gömma och dela med mej - nej, det kan ni glömma" | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-12-09 17:16 | |
![]() | Nu skulle man ju behöva Okej rimsmedernas okrönta drottning! Mitt eget försök blir följande; Solen, havet, värme, gurka Tack och lov man slipper burka Njuter livet, bara flyter Tar en tupplur då orken tryter Lite mys i någon grotta Motionen är att med varaner brotta Nu ska jag ta en kokosnöt Och tänk vad Salon är söt! (pluspoäng där va!!?) | |
| EddieTheHead - Ej medlem längre | 2007-12-09 17:44 | |
![]() | *applåder och busvisslingar* | |
| temperance | 2007-12-09 18:15 | |
![]() | Benny har gudstjänst och håller låda Stackars Salon med sin analklåda Temp har med stuff och lovar bota eksem, pest eller en bruten kota Gunnsans smil förgyller hela dan Barbis rumpa är läcker som fan | |
| EddieTheHead - Ej medlem längre | 2007-12-09 18:20 | |
![]() | Den där har du ju snott av Thåström. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-12-09 18:27 | |
![]() | Undrar om det var min sjögurka som b_y_l blev förgiftad av...=D | |
| temperance | 2007-12-09 18:28 | |
![]() | Var den SÅ dålig?! | |
| EddieTheHead - Ej medlem längre | 2007-12-09 18:31 | |
![]() | Ha ha, jag diggar Thåström! Tolka det hur du vill. :-) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-12-09 18:33 | |
![]() | nyfångad men jag vet inte.... | |
| Salon - Ej medlem längre | 2007-12-09 18:35 | |
![]() | Hitills mycket bra bidrag, vissa satsar på fjäsk, andra tvärtom, jaja, vi får se sen när Falafelibröd och Barbi har kommit med sina bidrag! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-12-09 18:35 | |
![]() | oj-var det Thåström eller sjögurkan som var nyfångad :D | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2007-12-09 21:00 | |
![]() | skulle bara säga att jag är ett fruntimmer, om ni inte mot förmodan ser det på denna mörka ö.. | |
| Salon - Ej medlem längre | 2007-12-09 22:06 | |
![]() | Ah sorry :) Vinnare är....Gunilla! Väldigt fin dikt, speciellt slutet! Gratulerar du får nu sammanlangd två röster i nästa veckas öråd. Alla övriga bidrag belönas med varsin sjögurka! Jag informerar redan nu om nästa tävling som kommer ge vinnaren immunitet. Tävlingen är imorgon kl. 19.00, i tvättbjörnen och kommer avgöras i turneringsspel. Alla möter alla. Spelform, Orankat, stress och slumpad bräde! Ses då! | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-12-09 23:42 | |
![]() | Yes! Thank u! I'll be there - men VARFÖR slumpat?? Jag är inte en slumpmässig människa... | |
| falafelibröd | 2007-12-10 00:16 | |
![]() | vvaddå två röster i nästa öråd, det kan ju inte vara bra eller? då har hon ju större risk att åka ur?! | |
| Salon - Ej medlem längre | 2007-12-10 00:22 | |
![]() | Nä precis, det va de som va hela grejen, dom är så lättlurade :) Nädå, hon får rösta två gånger menade jag såklart! Angående turneringen, det blir standard, orankat och stress. Platsen är fortfarande tvättbjörnen. Den som inte dyker upp eller har ett väldigt bra skäl till att inte dyka upp blir omedelbart hemskickad i igenspikad tunna. Ingen proviant, inte ens sjögurkor. Det blir förövrigt tre utröstningar denna vecka, så se till att va aktiva! | |