Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mouche - Administratör | 2011-03-07 22:42 | |
![]() | Retar mig på att jag snart tvingas ta bort mer än vart tionde inlägg här på sajten. Mouche | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-03-07 22:44 | |
![]() | Retar mig sååå på att itunes fastnar hela tiden. Och på att den nya ikonen är jätteful. Jäkla itunes. | |
| numsan | 2011-03-07 23:15 | |
![]() | På att mina sjukbaciller verkar ha smittat mitt internet som strular mer än lovligt ikväll! | |
| malman | 2011-03-07 23:56 | |
![]() | fylle linjen som är infräst i asfalten mellan vägbanorna. jag blir tvär förbannad på skiten när jag ska köra om, min dotter vaknar ju varje gång och hon är inte den som är lätt väckt i vanliga fall | |
| numsan | 2011-03-08 00:03 | |
![]() | Intressant att du retar dig på att man vaknar av den eftersom det är just precis det den är gjord för.. Att vakna alltså. Snarare än att det skulle ha något med fylla att göra. Retar mig på att man blir så sjukt kissenödig av att dricka 10 koppar te. | |
| flamsjo | 2011-03-08 04:36 | |
![]() | Retar mig på att inte fler saker i världen förpackas i tub | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-03-08 06:28 | |
![]() | Retar mig på att jag inte är trött. Det är nästan lite provocerande att sitta på jobbet halv sju och vara pigg. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-03-08 09:25 | |
![]() | Retar mig på allt. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-03-08 11:02 | |
![]() | Retar mig på uppsatser. | |
| bettank | 2011-03-08 11:05 | |
![]() | Retar mig på folk som inser att de ska förlora här på betapet, och då skiter i att lägga och bara låter sin tid rinna ut. | |
| Sandy pete | 2011-03-08 11:06 | |
![]() | Håller med bettank och stör mig även på dem som ger upp och bara lämnar för att de ligger under med mycket. | |
| Gautama | 2011-03-08 16:40 | |
![]() | Retar mig på att min tråd om dräpande kommentarer liknades vid "jävelskap"! Har inte påstått någonstans att det var för att jävlas som jag startade den. Däremot så startade jag den för att få lite balans till andra överlevande trådar som enbart har i syfte att nedvärdera andra människor!!! Men om ni tycker att vissa trådar med dräpande smörja och nedvärderande av andra människor är OK och vissa inte, så får väl orättvisorna fortsätta att hägra på godtycke i detta forum! | |
| Mouche - Administratör | 2011-03-08 16:45 | |
![]() | Så om man uppmanar andra att nedvärdera _alla_ yrkesgrupper så är man alltså bättre än om man nedvärderar en styck? Är det alltså rättvisa? Är det alltså att vara kärleksfull? Raden på frågor skulle kunna bli en kilometer lång. Det retar mig att sunda förnuftet uppenbarligen lyser med sin frånvaro hos någon jag trott hade massor av den varan. Mouche | |
| Gautama | 2011-03-08 16:49 | |
![]() | Självklart inte Mouche och det vet du med att jag inte menar att man ska göra! Jag tycker bara att det är sjukt konstigt att du låter en sådan tråd som sysselsätter sig med det leva vidare! Min tråd var ironi och jag hade inte förväntat mig någon överlevnad av den heller. Jag vill givetvis inte att man ska nedvärdera någon alls. Men please ta bort den tråd som gör det. | |
| Mouche - Administratör | 2011-03-08 16:59 | |
![]() | Jag vet att den var ironiskt menad Gautama. Men jag tror ändå att två fel inte gör ett rätt. Nu är båda trådarna stängda och jag måste säga att jag håller med om att avogheten mot yrkesgruppen det talades om gick snudd på mot ytterlighetens gräns. Jag har ärligt talat inte hållit riktig koll på tråden förrän nu när jag läste din nya tråd så...det var ju faktiskt bra att du startade den =) Mouche | |
| boyakasha | 2011-03-08 17:07 | |
![]() | le-lou: -ja Gautama. Vi kanske borde starta en tråd på tips hur man kan vara så taskig som möjligt mot affärsbiträden, bankpersonal eller varför inte dagispersonal? Bra att ha tips menar jag ^^ Gautama: -Funderar starkt på det. Kan väl inte strida mot några regler eftersom denna inte gör det?? | |
| numsan | 2011-03-08 17:16 | |
![]() | Jag retar mig på att jag missade Guatamas tråd. Och så retar jag mig på att alla andra får vara ute i den fantastiska vårsolen medan jag ligger hemma sjuk. Vidare retar jag mig på att ingen kommer hit med fika till mig och klappar mig på huvudet och tycker synd om mig. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-03-08 17:22 | |
![]() | *klappar numsan på huvudet och tycker synd om* Krya på dig | |
| numsan | 2011-03-08 17:26 | |
![]() | naaaww! Nu retar jag mig inte längre! | |
| -50- | 2011-03-08 17:37 | |
![]() | Du får en semla också på semledagen | |