Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 457 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-21 15:31 | |
![]() | Min midsommar: instagram.com/p/a0pga5TOV 4/ | |
| blue_moon | 2013-06-21 15:41 | |
![]() | Aaahh. Smaklig midsommar! | |
| corlini | 2013-06-21 15:43 | |
![]() | :) gott, fint och t.o.m ett budskap för värdigheten och egenkänslan nu ska jag knalla bort till de andra, vilka består av en ganska ytligt bekant från min sportkrets, en hästskötare och några andra, men spännande givande och kul. väldigt annorlunda midsommar och situation. men nu är vi samlade några nördar och spånar på sånt som är intressant men aldrig blir av annars, svårt hungrig med. hoppas de har dukat upp nåt | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-21 15:48 | |
![]() | Glad midsommar! :) | |
| bobo flux | 2013-06-21 16:41 | |
![]() | ...Det pyste ur bobos öron när han luktade på kraftsaften. "Vilken lurendrejare kokar egentligen ihop en sådan här illmarig saft?", tänkte bobo och tittade på flaskan. Jägermeister stod det, och på flaskan fanns en bild på en hårig varelse med stora öron och en halvmåneformad frisyr. Bobo gav sig ut i skogen för att få ett stopp på otyget. Utanför boboboet utrustade han sig med sin pop-gun och begav sig iväg genom skogen för att tala allvar med Jägermeister... | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-21 16:44 | |
![]() | Är väl en hjort? Vilket f ö inte är Jägermeister, snarare hans byte. | |
| bobo flux | 2013-06-21 16:55 | |
![]() | Men...seriöst? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-21 16:57 | |
![]() | ? | |
| bobo flux | 2013-06-21 17:08 | |
![]() | ...På sin väg genom skogen gladde sig bobo åt att han för en liten stund tagit paus från den bistra verkligheten och kunde uppskatta förmånen att se på såpass allvarliga saker som alkohol ur ett lekfullt perspektiv denna mulna midsommarafton... | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-21 20:07 | |
![]() | Kall, skivad färskpotatis , kaviar och gräslök på hårt bröd. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-21 20:08 | |
![]() | Minus ett mellanslag. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-06-21 20:39 | |
![]() | Gick det bra bobo? Har landat i soffan efter en kväll med myggviftande, tror jag var samuraj i mitt förra liv. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-06-21 23:56 | |
![]() | nulltj, blir sugen på kall potatis.......helst mandelpotatis. | |
| bobo flux | 2013-06-22 00:26 | |
![]() | ...På sin väg genom skogen stötte bobo plötsligt på två lika välkända som ökända figurer i de här flummiga inläggen; gnomen Lothar och den humorlöse haren Killjoy Division. "Vart är du på väg, din lille kanalje?", frågade Lothar på sin långsamma Trollhättan-dialekt. "Jag letar efter Jägermeister!", svarade bobo. "Jag har Jägermeister i min inneficka!", sa Killjoy Division och sprack upp i ett stort grin. "Försök inte lura mig, alla vet att du är fullständigt humorlös!", skrek bobo och lyfte upp sin pop-gun, siktade och lät korken som flög ut ur pipan knäppa Killjoy på nosen. Sen sprang bobo vidare medan haren kastade glåpord efter honom. Ett av glåporden träffade bobo så illa att han fick en bula på örat... | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-06-22 00:27 | |
![]() | =) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-06-22 00:52 | |
![]() | Vilken trevlig och rolig fabel! Du borde bli författare Bobo flux ;-) | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-06-22 00:58 | |
![]() | Heller hur? | |
| Lillstölla | 2013-06-22 14:19 | |
![]() | Glad för att den av mina grannar det nu än är som tycker att midsommardagen är en bra idé att borra i väggarna på i alla fall var vänlig nog att vänta till efter kl 14. Tack:) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-22 19:24 | |
![]() | Mina kryddväxter :D instagram.com/p/a3oH7rzOb S/ Ja, dom flesta upplevde säkert den känslan redan på dagis, men jag är glad ändå. | |
| bobo flux | 2013-06-22 21:21 | |
![]() | Tack Mollee2 och Incidental. Nu blev jag glad :) Jag började skriva på en mindre rolig historia häromåret, men jag blir aldrig riktigt färdig med den, trots att jag spottat ur mig en massa sidor. Jag kanske ska satsa på barnböcker istället. Jag borde köpa ytterligare en paraplyaralia att ha på bobobordet vid boboboets fönster. De ger en lummig grönska i liten skala. | |