Spelrum
Giraffen | 10 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 11 |
Mobilspel
Pågående | 18 586 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:05 | |
![]() | Jag kramar och kysser alla oavsett intag av föda... om det räknas som just föda vill säga :p | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:06 | |
![]() | hahahaha bobo... såklart, du genomskådade mina egentliga onda intentioner med den där bilden :p | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:10 | |
![]() | Okej, jag tänkte på hur en vegan kan reagera om man har animaliska fragment i munnen eller så...(Löjlig jag är) | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:12 | |
![]() | Inte löjlig mommes, många tänker så. Jag kör med förträngning. Jag kan ju inte välja mina partner efter vad de väljer att äta. Tänk vad mycket jag skulle gå miste om :) Däremot försöker jag undvika det jag kan. Som direkt kontakt med min mat och animaliska grejer. Det brukar inte innebära några speciella uppoffringar :) | |
Rhapsodynamo - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:13 | |
![]() | Är du vegan, Stilig? | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:14 | |
![]() | Äter veganmat: ja ... tycker som de flesta veganer: nej | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:14 | |
![]() | Men vad otäckt det känns att man har rashatare i närheten. 9 mil härifrån, där barnen även har gått på gymnasiet, hade folk något läskigt för sig, för några år sen. Då reste de ett stort kors och bråkade. Idag hör jag att de har satt eld på muslimska kyrkan där :( Jag gillar inte islam som tro, men jag har många bekanta som är muslimer och alla möjliga religioner. Man behöver inte vara elak mot någon för det. | |
Rhapsodynamo - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:15 | |
![]() | Är det inte jobbigt? Jag testade att käka bara vegetariskt för några år sedan, men blev så yr i huvudet att jag fick lägga ned det. | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:16 | |
![]() | Ja, det låter onekligen läskigt det där mommes :s ... yttrande och åsiktsfrihet är bra. Men det är obehagligt när det tar sig sådana uttryck... Islamofobi är för övrigt den nya nazismen... tror vi måste vara vaksamma.. | |
Rhapsodynamo - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:17 | |
![]() | Rasister är ju så korkade att man baxnar. Det är ingen rolig utveckling vi står inför i detta land. Jag är ganska övertygad om att SD snart är representerade i riksdagen. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:17 | |
![]() | Oh, jag vill inte vara nazist:( Då får jag inte säga islamofobiska saker då? | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:18 | |
![]() | Jag är jättevan Rhaps.. käkades nästan inget kött i familjen heller. Om man inte är van däremot så blir det ju jobbigt att veta vad som är gott och hur man skall få i sig allt viktigt. För mig är det ju bara naturligt och är varken jobbigt eller dåligt för hälsan :) | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:19 | |
![]() | att inte tycka om islam och islamism och vara islamofob är ju inte samma sak mommes :) | |
Rhapsodynamo - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:20 | |
![]() | Okej, Stilig, jag förstår. Jag tror att det är väldigt nyttigt att äta som du gör - men det krävs som sagt en del kunskap om näringslära osv. | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:21 | |
![]() | Man måste ju kunna kritisera något och tycka illa om något, bara man är saklig och förstående... vilket jag uppfattar dig vara :) | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:21 | |
![]() | äter iofs inte alltid nyttigt heller :p | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:22 | |
![]() | Bohemian Rhapsodynamo :) Som vegetarian ska du äta duktigt med bönor, linser, ärter och nötter. Då blir du inte matt. Jag har också varit vegetarian men det blev så opraktiskt när jag flyttade till Lappland. Här växer inga baljväxter, däremot har vi en sjö full med fisk och när jag kom hit, jagades det och man hade husdjur i lagården. | |
bobo flux | 2008-08-15 18:22 | |
![]() | åter igen har ett rackartyg stoppats av ordningsgiraffen :D | |
Rhapsodynamo - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:23 | |
![]() | Nä, grillchips kommer ju från växtriket. Men ostbågar kan du glömma *asg* ;-P | |
Rhapsodynamo - Ej medlem längre | 2008-08-15 18:24 | |
![]() | Men mommes, blir man inte väldigt pruttig av en sådan kost? Och Stilig ville ju inte kramas med illaluktande män. | |