Spelrum
Giraffen | 15 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 7 |
Inloggade | 23 |
Mobilspel
Pågående | 20 142 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
girlpowah - Ej medlem längre | 2014-03-09 00:21 | |
![]() | Jag hoppar glass eftersom jag gottat i 2 dagar nu.. försöker ju minska på vikten här. ;) får inte tappa kontrollen nu. Men tack ändå bucket. ;) | |
hfranke | 2014-03-09 00:50 | |
![]() | Jösses vilka knasgökar det finns här på beta. Det raggas hejvilt överallt. | |
girlpowah - Ej medlem längre | 2014-03-09 00:54 | |
![]() | hrfranke.. va? Vilket syftar du på nu? *blir nyfiken* XD | |
hfranke | 2014-03-09 00:57 | |
![]() | Jag spelar typ 20 matcher på mobilen just nu. Det raggas rätt mycket... lite charmigt, men rätt tröttsamt. | |
girlpowah - Ej medlem längre | 2014-03-09 01:00 | |
![]() | Hrfranke, :) Oj populär dam! ;) i längden blir det de ja. :) hehe..men ja charmigt. | |
Iris M | 2014-03-09 01:04 | |
![]() | Grattis Bucket!! Vilken konsert jag har varit på... Hes, svettig och lycklig när det var slut!!! | |
fulsnack | 2014-03-09 01:40 | |
![]() | Sitter här med hjärnan fylld med vin. Funderar på om jag ska ge Nattis en snabbkurs i Värmländska. | |
fulsnack | 2014-03-09 01:43 | |
![]() | Grattis Hinken, nu är du nästan medelålders! Hurra! <3 | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-09 07:55 | |
![]() | Grattis Hinken. Hoppas du får en fin dag och lyckas glömma hur pinigt det var att vistas på restaurang med din far. Kram <3 Själv går jag på sparlåga just nu. Gårdagen var så känslosam att det inte blev någon vila innan jobbet, så nu är det verkligen dags att ställa siktet mot sängen. Jag tycker dock det är lite elakt av Madonna att inte se om sin dotter bättre. Hon om någon borde inte ha hamnat på den där listan med ögonbryn. Tur att hon växt på sig lite och har sett till att fixa dem. :) | |
Blasse | 2014-03-09 10:09 | |
![]() | God dag på er vackra ;) | |
Blasse | 2014-03-09 10:11 | |
![]() | Ja du hFranke har hört mycket om raggningsreplikerna här på beta, fattar inte att dom orkar för jag tror detta är fel forum för sådant, jag spelar mest på iPad men har ännu inte försökt ragga på någon | |
Blasse | 2014-03-09 10:13 | |
![]() | Såklart har jag gett komplimanger om snyggt lagda ord och en brud käftar jag mycket med och hon käftar gott tillbaka :)) | |
hfranke | 2014-03-09 10:21 | |
![]() | Ja det är ju jättekul när man hittar en sån, blasse! Jag har såna jag pratar med också, om allt möjligt. Men när man får frågan om man är intresserad av att ha sex, med en helt anonym giraff utan några större artighetsfraser först... Jaja, jag har hittills inte varit med om att någon blir otrevlig när jag tackat nej, och det är skönt. | |
Iris M | 2014-03-09 10:28 | |
![]() | hfranke, ibland skäms jag å andras vägnar vad gäller olika anspelningar :-/ både här och i andra spel.. Jag chattar gärna med mina motspelare men skulle aldrig uttrycka mig på ett sätt som jag inte skulle stå för om man sågs irl... Känns som en bra princip för mig men vi är ju alla olika. | |
hfranke | 2014-03-09 10:34 | |
![]() | Ja inte vet jag, dom kanske uttrycker sig så irl.... inte underligt om dom är singlar då. Fast här är det ju också nåt slags 'förströelse-för-stunden- ragg', fru och barn sover, då raggar man här. Jaja. Nej hörni, dags för hfranke att dra på sig landstingsskjortan snart (eller ja...åka till jobbet). In i duschen med mig! Bums! | |
Iris M | 2014-03-09 10:36 | |
![]() | Ja kanske är det så, då kan jag också tänka mig att det kan vara svårt att hitta ngn... Men som du säger, förströelse.. Ha det bra på jobbet :) | |
Jusia - Ej medlem längre | 2014-03-09 10:51 | |
![]() | Ikkkkkkea och köpa lite till huset! väntar på gubben som är så seg - han är i källare och fixar lite och räkna hur mycket och så =D | |
kryddeluntan | 2014-03-09 11:02 | |
![]() | Jag svarade en kille med att han måste ha blandat ihop mig med någon annan, eller skickat fel. Fick en ursäkt på en gång :-) | |
Iris M | 2014-03-09 11:05 | |
![]() | Men shit vad smart kryddan! Jag brukar fråga om de är singlar, det sållar ut några och om de är singlar brukar jag skriva att jag är på Betapet för att spela, brukar också funka bra.. Sen finns ju de som bara inte ger sig och då är det mest effektiva för mig att ignorera och spela klart. | |
fulsnack | 2014-03-09 11:13 | |
![]() | Upplever inte att det raggas så mycket i spelen, utan snarare i forumet. | |