Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 20 149 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-04 19:52 | |
![]() | Det var en vidrig känsla. Tomheten invaderade hela själen. Du ÄR den här tråden. Tiden utan dig i den var underlig. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 20:00 | |
![]() | Det var rart sagt. :) Retar mig på att jag brände mig på kastrullen - det svider på insidan av handleden nu. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-04 20:07 | |
![]() | Ouch. Hoppas det inte blir en blåsa. *kunde ha gjort ett hjärta här* Jag retar mig på att jag blir kontraproduktiv när jag känner mig nere och med av allt vill ha sällskap. Stänker av msn och telefonen, alternativit har den på ljudlöst, och släcker ner så att jag får vara ifred. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 20:53 | |
![]() | Jag minns att jag i min ungdom ibland stängde av telefonen när jag längtade efter att en viss person skulle höra av sig - för jag stod inte ut med tystnaden när han inte gjorde det. He he, det är tanken om ett hjärta som räknas. Tack. ;) | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-04-04 20:58 | |
![]() | ah sylvia | |
Shinda | 2011-04-04 21:00 | |
![]() | Att jag nu legat sömnlös tre nätter kan vara mycket irriterande. Nytt försök inatt! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 21:07 | |
![]() | Jo, sån är jag... | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-04-04 21:07 | |
![]() | jes, me too | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-04-04 21:08 | |
![]() | eller heter det me to? usch blandar ihop de där to och too | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-04 21:08 | |
![]() | Just den tystnaden är väldigt talande. Den dånar. | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-04-04 21:11 | |
![]() | Vem kan svara? me to? me too? Me to och too much. heter det | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-04 21:15 | |
![]() | Too om det betyder också, annars bara med ett o. | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-04-04 21:16 | |
![]() | Nej too much? eller to much? too much as in FÖR mycket | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-04-04 21:17 | |
![]() | Det ska vara oo på båda jag googlade. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-04 21:19 | |
![]() | Ja, det ska det. Jag retar mig på att jag inte ens läste den sista raden innan jag svarade. | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-04-04 21:20 | |
![]() | bra | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-04-04 21:29 | |
![]() | Att jag sitter och flätar, flätar upp och flätar mitt hår istället för att get down to business och rensa min garderob. Där finns plagg jag inte använt på två år, kommer typ drunkna i alla trasiga nylonstrumpor och urblekta jeans som måste slängas. ÅÅÅH vad tråkigt. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 21:43 | |
![]() | Två år? Jag ber dig återkomma när du som jag har plagg i garderoben som du inte använt på två decennier... Retar mig på att jag i inlägget ovan fick det att låta som om jag vuxit ifrån det där undvikandebeteendet med telefonen. Givetvis inte. Jag växer inte ifrån några dåliga vanor, det är själva kärnan i min personlighet. :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 21:52 | |
![]() | Retar mig på att jag smygdricker Coca-Cola nu när min kille inte ser. Ah, så fint kolsyran brusar i burken intill mig... Så några bortglömda retningar från gårdagens tevetittande. Vad jag vill säga: 1)Satan, så uselt manus det är till Stockholm-Båstad. Otroligt taffligt, segt, oträffsäkert. 2) Hamnade i Babel eller dylikt kulturprogram och vad skådar mitt norra öga? Martina Lowden och Jan Gradvall i samma program! Borde man inte inse att fulhetskvoten är med råge uppfylld bara i och med en av dessa gäster? Jag efterlyser fördelningspolitik. 3) Förlåt för föregånde punkt, men jag inbillar mig att jag är bland vänner som vet att jag är snäll. Lite känslig för detaljer bara. :) | |
Hoodman - Ej medlem längre | 2011-04-04 21:53 | |
![]() | Retar mig på att det ligger ett lagförslag om att förbjuda mobiltelefoner under bilkörning. Varför skulle det vara säkrare att använda handsfree? Har man en fet mobil i handen märker man ju förhoppningsvis åtminstone att man skulle behöva båda händerna för att kunna framföra bilen. Nä, ska dom göra nåt kan dom väl göra det ordentligt. | |