Spelrum
Giraffen | 41 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 65 |
Mobilspel
Pågående | 19 955 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-14 22:34 | |
![]() | Jodå, jag har sovit bort det mesta av dagen, men den sena eftermiddagen och kvällen har varit bra. Jag gjorde kulfi med mango idag och är jättenyfiken på hur den kommer att smaka när den är klar. | |
kryddeluntan | 2014-03-14 22:34 | |
![]() | Hej Lollo:-) GP, det lossnar efter ett tag, om man är trygg i gruppen. Är man inte det, så är det bara att hänga med, iaktta och lyssna | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-14 22:35 | |
![]() | Att hänga med, iaktta och lyssna kan vara oerhört intressant. I alla fall tycker jag de få gånger jag hinner hejda mig i min vanliga svada. :P | |
Miss Lollo | 2014-03-14 22:36 | |
![]() | Hej ttiittii och kryddeluntan :) Jo det gör det, jag var med på träffen i Göteborg. | |
Måns_E | 2014-03-14 22:41 | |
![]() | Godkväll Lady! Är allt bra med dig? Jag tyckte att den träffen var ganska lyckad. Ganska blandat folk, och Lady var såklart trevlig. Och min uppfattning var att folk var ganska kontaktsökande, och inte alls svåra att prata med. | |
kajix | 2014-03-14 22:42 | |
![]() | Jag var på träffen i Sandviken. Ensam. Det var en intressant träff. Vi var lite tysta i början, men efter andra glaset vin blev det andra ljud i skällan. Jag minns inte mycket av efterfesten, men jag vaknade i samma säng. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-14 22:44 | |
![]() | Hej snygging! Jo tack, allt är fint. Jag är visserligen lite nervös inför söndagen, vilket förvånar mig lite eftersom jag vanligtvis inte är det. Hur är det med dig? Jag tror att man väljer att komma just för att man vill träffas och umgås. Eller av stark nyfikenhet, men det brukar gå på ett ut. :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-14 22:44 | |
![]() | Det låter som en fantastisk träff kajix. :D | |
Måns_E | 2014-03-14 22:48 | |
![]() | Jo då, det är bara bra med mig. Mätt och belåten efter räkor med tillbehör. Vad är det som händer på söndag då? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-14 22:49 | |
![]() | Vad det är som händer på söndag? På allvar?? Bor inte du i Stockholm? ;) Nej, jag förstår att det kanske inte är många utöver bandyintresserade som har koll på det. Det är SM-final i Friends Arena. :) | |
Iris M | 2014-03-14 22:51 | |
![]() | Ok bra kajix. Jag har förståelse för att en sådan tillställning inte skulle passa alla som är här och chattar... :) | |
girlpowah - Ej medlem längre | 2014-03-14 22:56 | |
![]() | Lady, jo men så kan jag tänka mig.. mer som. Kanske. :p inte riktigt 100% folkskygg människa. :D | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-14 22:57 | |
![]() | Nu är det dags att avsluta denna fredag. Ha en fin fortsättning på kvällen, fina ni. <3 God natt. | |
Måns_E | 2014-03-14 22:58 | |
![]() | Jaså, jaha. Nä bandyn håller jag väl inte jättekoll på :) Förra året blev jag dock bjuden på champagne på ett hak här i Bagis när Hammarby vann. Jag antar då att Västerås är i final? | |
Bucket Redux - Ej medlem längre | 2014-03-15 00:42 | |
![]() | Hinken är tillbaks! Dessutom i ett fullkomligt oregerligt tillstånd. Han kan börja med att meddela att bandy upphörde att vara en nobel sport samma ögonblick som De Goda åkte ur slutspelet. Förvisso åkte orcherna ut långt tidigare, men det är en klen tröst eftersom de två finallagen är som valet mellan Pest och Kolera. Om det finns en gud kommer finalen att ställas in på grund av svärmande gräshoppor. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-15 01:20 | |
![]() | Att försöka sova är lönlöst när händerna brinner upp inifrån. Ja Måns. Västerås är i final för första gången på fem år. Saktfärdiga må hända, men jäklar vad det ses fram emot. Sist jag hörde var närmare 70 bussar bokade och sen blir det ett okänt antal som åker tåg och bil. Det kommer att sjungas rejält på läktarna. :) Jag var faktiskt på plats när Hammarby vann, trots att inget av lagen är det jag hejar på. Första finalen på Friends, det var en upplevelse. :) Nu ska du inte vara sån, Hinken. Jag tycker nog att västeråsare kan liknas med något annat än svärmande gräshoppor (jag tycker nämligen att gräshoppor är ganska fula och alla västeråsare är inte det) och sporten är fortfarande nobel. Vilka är de där Goda som du pratar om förresten? Jag minns inte att jag sett några sådana, bortsett från det ovanligt fina uppförande hammarbyarna hade efter den senaste matchen. Det var många av deras spelare och supportrar som sa att VSK´s vinst var rättvis. | |
Bucket Redux - Ej medlem längre | 2014-03-15 01:30 | |
![]() | Varför brinner dina händer, kära Sol? (Jag kommer i hemlighet att hålla lite på VSK bara för dig.) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-15 01:33 | |
![]() | Jag har karpaltunnelsyndrom i bägge och av någon anledning tycker detta syndrom om att orsaka stark smärta och en känsla av explosionsartad brand i handloven och alla fingrar utom lillfingret. (Tack!) | |
Bucket Redux - Ej medlem längre | 2014-03-15 02:02 | |
![]() | Ska du gå på finalen? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-03-15 02:05 | |
![]() | Naturligtvis. :) Jag la in om semester för länge sen, utifall att. | |