Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2010-11-04 10:57 | |
![]() | dansande bord? hur vet du att det är inget att vara rädd för? | |
| Saxon_x | 2010-11-04 11:05 | |
![]() | ;-) | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-04 11:10 | |
![]() | Om jag hade sett dansande bord hade jag aldrig vågat tala om det, för då kom garanterat de där snälla fabröderna i vita rockar och gav mig en spruta. | |
| Saxon_x | 2010-11-04 11:15 | |
![]() | Peter www.randi.org/site/ här har du en sida med James randi, han har en fond där han skänker dig och dina likasinnade flera miljoner. Som tack så kan jag väl få 10 % av det där du vinner för att jag är så snäll och gör dig till mångmiljonär? Lägg av med flummdaltandet nu och ta chansen att slippa göra ett handtag till resten av livet. | |
| nippertippan | 2010-11-04 11:53 | |
![]() | Peter, bra sagt. Håller med dig. | |
| nippertippan | 2010-11-04 11:55 | |
![]() | Världen är full av ting man inte kan se med enbart ögonen. | |
| Saxon_x | 2010-11-04 12:01 | |
![]() | Men nippertippan ta och undersök james randis fond (länk ovan) så får ni ju flera miljoner. Ni behöver inte ens resa till honom utan han betalar resan till dig. | |
| LisaLong | 2010-11-04 12:04 | |
![]() | Mycket bra och fint sagt Peter:) Tack för att det finns människor som du:) som kan se längre än vad näsan räcker:) | |
| Saxon_x | 2010-11-04 12:12 | |
![]() | men varför fortsätter ni flumma? är det så svårt att skriva ett brev till James randi och berätta vad ni besitter för förmågor? det är ju jätteenkelt att få dessa miljoner. sluta flumma och skriv nu till James både för min och eran egenskull, glöm inte mina 10% och det kostar er som sagt inte en krona utan Randi fixar allt. | |
| LisaLong | 2010-11-04 12:14 | |
![]() | Saxon att flumma gör väl drogmissbrukare??... | |
| Saxon_x | 2010-11-04 12:18 | |
![]() | ja dom också men ordet är från engelska flummery, "struntprat" | |
| Palini | 2010-11-04 12:30 | |
![]() | Jag såg en pyssling kika ut ur vägguttaget. Eller, jag såg den inte, men jag kände den, hur den värmde hela min själ och värnade om mig. Den har säkert räddat mig från att sticka fingararna i kontakten många gånger. Jag är övertygad om att de finns på riktigt hos oss alla, i alla kontakter, men varför håller de till i kontakterna då? Jo, för att skapa kontakt mellan oss och andevärlden, så klart! Jag skulle aldrig sälja ut min pyssling till James Randi för en futtig miljon. Istället utnyttjar jag kraften som pysslingen genererar i kontakten varje dag! Gör det ni också! Pysslingar är fantastiska. | |
| Saxon_x | 2010-11-04 12:37 | |
![]() | haha underbart Palini ;-) | |
| KARR0 | 2010-11-04 12:48 | |
![]() | Tänk att vissa verkar tro att de besitter den absoluta sanningen. Oerhört inskränkt och naivt. Jag har personligen inte varit med om några viskande andar eller dansande bord, men det enda jag vet är att jag ingenting vet | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-04 12:58 | |
![]() | Jag tror varken det ena eller andra och besitter inga sanningar. Jo, jag har en tro på en välvillig kraft i världsaltet, om det kallas Gud, Allah, kollektiv överlevnadsinstinkt eller kärlek vet jag inte. Vet också oerhört många plågade och bittra människor och även små barn, som förtvivlat och besviket bönat och bett inför en tigande gud som låter allt ont hända om och om igen. Konstaterar att psykvården inte är speciellt imponerad av övernaturliga fenomen, utan gärna behandlar bort dylika tankar. | |
| le-lou | 2010-11-04 13:00 | |
![]() | naivt - så du menar att det är mer naivt att tro på det som kan bevisas än på det som inte kan? Naivt är väl att bortse från förklaringar och envist fortsätta tro för sakens skull. För det där med vad man tror på är ett högst medvetet val och inget annat. | |
| Palini | 2010-11-04 13:16 | |
![]() | KARRO... Hur vet du att det inte finns de som besitter den absoluta sanningen? Oerhört inskränkt och naivt av dig. ;) Det är ju det som är så underbart med tron på alla de med absoluta sanningar, gastar, demoner, hemuler, sjöjungfruer och allt vad det är. Det är ju bara att tro och så finns de där. Den som tror skallo finna. | |
| KARR0 | 2010-11-04 13:25 | |
![]() | Okej, där fick du mig! :-) Jag håller med dig Palini, jag råkar bara inte tro att just DU eller någon annan på betapet är denna allvetande varelsen | |
| LisaLong | 2010-11-04 14:55 | |
![]() | Saxon där har du väl fel...Flummery är en pudding | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-11-04 14:55 | |
![]() | 1000. | |