Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 68 |
Mobilspel
Pågående | 19 559 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Maizena | 2008-08-26 18:36 | |
![]() | Bra inlägg Maybach......Och skönt att ni tog tag i svinen på läktaren.... | |
Miss_jk | 2008-08-26 18:43 | |
![]() | Vad spelar det för roll exakt vad som kastades? Det kastades in saker på planen som kunde skada spelarna (bl.a. raketer i senaste matchen och biljardkulor och parfymflaskor i förra) och då ska matchen avbrytas. Sen tycker jag visserligen att den ska brytas HELT och inte återupptas igen. Poängen ska tilldömas "det oskyldiga" laget och förlorarna kan ju fundera över vad man ska göra med idioterna på läktaren. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-08-26 19:29 | |
![]() | Det kastades INTE in några biljadkulor på Zengin i våras! Maybach och alla andra "söderbröder" är sjukt romantiska i sin uppfattning. Det är vida kämnt att spelare och ledare smått garvar åt Lollos "filmingar" i våras. Ingen Golfboll har heller hittats. Det roligaste var sedan att höra på Canal+-sändingen i våras, då dif´s Dahlberg och Jens Fjällström säger rakt ut i sändningen att dom blev förvånade över Lollos reaktion vid hörnan, att det inte kastades så mkt- mest papperstussar. Missförstå mig rätt nu pundarbröder, ädla apor och bönner ;) Det är inte ok att kasta in saker på spelare. Men nog fasen är det skillnad på bombpjäser och papperstussar! Avd: Ett Kilo Bly gör mer ont att tappa på foten än ett kilo bommull i små tussar åt gången. äh. Maybach...DU ÄR bajen! | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-08-26 19:33 | |
![]() | "Jag tycker man borde lyfta fram hur otroligt bra Bajen Fans styrelse med kända "klackprofiler" hanterade situationen istället genom att lugna ner och plocka undan de här huliganerna på fem minuter." -Maybach. Avd Ironi? FEM minuter? Bajen Fans- deras medlemmar visade upp sitt medlemskort innan bråket då? Tog dom rätt kort ur plånboken eller råkade dom ta fram kortet som dom viftar med på vintern-nämligen säsongskortet till Leksands IF. Bajare tssssss | |
skogstorparn | 2008-08-26 19:41 | |
![]() | även spelarna har väl ett ansvar att inte skämma ut sig,speciellt i ett laddat derby..jag tänker på AIKpajasen som simulerade epilepsianfall/överkörd av tåg i momentet som orsakade den horribla straffen..han ville ju absolut inte spela fotboll, än mindre försöka göra mål.. | |
REDLINEER - Ej medlem längre | 2008-08-26 19:50 | |
![]() | "REDLINER, hittade de inte en inkastad parfymflaska i våras? Det var nog inte bara papperstussar de fromma huliganerna kastade in i våras. Jag skulle då inte vilja ha en parfymflaska i skallen. För övrigt är ju hela beteendet att kasta in saker totalt förkastligt, oavsett om man kastar in pappersmuggar och papper eller en fet atombomb. Till alla huliganer som kastar in grejer på matcher: Lägg ner fjantandet och bete er som civiliserat folk! Eller är det för mycket begärt?" Första gången jag hör något om någon parfymflaska iallafall. Klart det är skillnad på vad som kastas in, lite papper, mynt och plast är så klart oacceptabelt men när en spelare på planen riskerar feta brännskador måste det ju vara en skillnad. Sen tror jag varken hammarbys eller aiks huliganer hänger på beta. "REDLINEER: Fyrverkerier.....eller försök att storma planen...Vad är värst?? Same shit enligt mig....som sagt kasta inte berg.........." Du måste väll ha vettet att inse att det är stor skillnad på det som hände 2004 och det som hände igår? "jag är Bajare och jag är förbannad på våra egna såkallade fans som förstör för oss och alla men det bästa vad SULANS MÅL och 1 poäng sämsta var domaren som måste ge en gratispoäng till aik genom en straff som inte är straff förbannad på domaren 1 poäng för lite men domarn bjuder på en poäng till aik" Tycker man kan sluta tacka sulan för målet och tacka era fans istället. Gratispoäng? Driver du seriöst eller? Det ska va 3p till AIK denna matchen allt annat är skandal. "Den här låten känns återigen aktuell www.youtube.com/watc...3x lG086qUI" Förutom att det borde vara " Storma planen och ta våra 3 poäng" "Maybachs inlägg" Lejonmix svarade så bra på detta. Alla som dessutom tycker att det är ens i närheten av samma scenario och att båda matcherna skulle brytas får också tänka att 2004 så va det första incidenten som hände medans Hammarby redan blivit varnade igår i första halvlek, därför borde det vara självklart att när det händer igen så ska matchen avbrytas, men håller med att toleransnivån är otroligt hög. Sköna citat: "Domare Martin Hansson. Varför blåste han inte av matchen - elr gav segern till AIK? Istället för att straffas fick Bajen möjlighet till ett taktiksnack under pausen. Två gånger kastades det in smällare bakom Manooja utan att domare Hansson blåste av. Hur fort hade matchen blåsts av om det kastats in grejer från Norra? Grattis Hansson - du visade just alla fans i Sverige att det lönar sig att kasta in saker och förstöra en fotbollsmatch. Starkt jobbat." "Frågeställningarna är många efter matchen. Varför hade inte hemmamålvakterna sin klack bakom sig i slutet som brukligt? Varför bara nät på den norra läktaren? Varför visades reprisen på straffen på storbilden? Oavsett så försvarar inte det beteendet, men det hade åtminstone hjälpt till att förhindra det som nu skedde." | |
REDLINEER - Ej medlem längre | 2008-08-26 19:51 | |
![]() | "även spelarna har väl ett ansvar att inte skämma ut sig,speciellt i ett laddat derby..jag tänker på AIKpajasen som simulerade epilepsianfall/överkörd av tåg i momentet som orsakade den horribla straffen..han ville ju absolut inte spela fotboll, än mindre försöka göra mål.." Herregud vad pratar du om? Jagne kommer i fullfart och en 2 meters back på sig och en utflygande målvakt? Skulle vilja se dig försöka stå upp där. | |
skogstorparn | 2008-08-26 20:00 | |
![]() | ja..jag skulle nog också blivit livrädd och kastat mig mot marken..precis som han gjorde..men nu spelar ju jag inte i sveriges största fotbollsklubb.. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-08-26 20:04 | |
![]() | skogstorparn- finns det något du avskyr mindre än AIK? Patetiskt | |
skogstorparn | 2008-08-26 20:25 | |
![]() | jag avskyr absolut inte aik..och inte dom flesta andra heller .. | |
kajix | 2008-08-26 20:38 | |
![]() | "Varför hade inte hemmamålvakterna sin klack bakom sig i slutet som brukligt?" slantsingling? | |
REDLINEER - Ej medlem längre | 2008-08-26 20:47 | |
![]() | "ja..jag skulle nog också blivit livrädd och kastat mig mot marken..precis som han gjorde..men nu spelar ju jag inte i sveriges största fotbollsklubb.." Alltså som fotbollsspelare går du ju in i en duell till 110% och jagne är sjukt snabb så det är fan inte kosntigt man faller. | |
bobo flux | 2008-08-26 20:49 | |
![]() | REDLINER, här läste jag om parfymflaskan: www.aftonbladet.se/s...22 97898.ab Sen är det ju upp till var och en om man vill tro på det. Jag gör det. Allt som kastas in från läktarplats är fanimig ett satans otyg. Man ska inte slänga in någonting, det gäller ALLT. Det är löjligt att komma med argumentet att det skulle vara någon skillnad på vad som kastas in. Det skulle principiellt vara som att försvara en örfil på någon med att man i alla fall inte använde knuten näve. | |
Miss_jk | 2008-08-26 21:09 | |
![]() | En till länk. Och detta är alltså enligt SvFF, som vi allihop vet kliar aik på ryggen, så varför dom skulle ljuga vette fan. www.aftonbladet.se/s...22 96199.ab | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-08-26 21:11 | |
![]() | miss-jk SvFF kliar INTE AIK någonstans. AIK har alltid fått hårdast straff innan bajen fick -3p | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-08-26 21:12 | |
![]() | Det är skillnad på en plastmugg och en stridspets? No? | |
Miss_jk | 2008-08-26 21:15 | |
![]() | Men är du blind? Ser du inte golfbollen? Och jo, SvFF kliar aik på ryggen och har gjort det länge. Och jäklarns vad skönt dom tycker att det är! | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-08-26 21:22 | |
![]() | en icke färdig utredning som det pratas om i Aftonbladet dagen efter derbyt gör inte att jag ser en golfboll. Vem har återgett det? Vem har sett golfbollen? En matchdelegat, domare eller en Lollo? Ge mig ett ex på att AIK skulle tjäna på SvFF. Tongångarna gick efter förra derbyt att straffet skulle bli extra hårt, enligt kvällsblaskorna, för att det var just AIK och det passade SvFF bra att statuera ex på den klubben. | |
bobo flux | 2008-08-26 21:26 | |
![]() | Den dagen folk börjar ta av sina skygglappar så kommer de som kastar in grejer på arenan att försvinna. | |
Miss_jk | 2008-08-26 21:27 | |
![]() | Så sant som det var sagt. | |