Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Matthias M | 2013-09-06 19:27 | |
![]() | Skyspy: hur ska jag kunna sätta mig in i en situation jag aldrig varit i?? Men nej skulle jag mot alla odds ha turen att få en tjej så skulle jag inte hångla offentligt. Puss är väl ok men allt annat kan dom göra hemma | |
| temperance | 2013-09-06 19:27 | |
![]() | Bitterhet är en säker hångeldödare. | |
| SkySpy_ | 2013-09-06 19:29 | |
![]() | Att hångla offentligt är normal företeelse. Finns ett visst bekräftelse behov att vi har lyckats... Vi vill visa andra. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-09-06 19:30 | |
![]() | Matthias :-/ Inte ska man missunna folk att visa sin kärlek och glädje öppet? Det är ju något vackert! Jag tror att du behöver söka hjälp vännen. Du mår inte bra. | |
| Matthias M | 2013-09-06 19:30 | |
![]() | Temperance: jag fick dom att sluta så jag är nöjd | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-09-06 19:31 | |
![]() | skyspy, så ser inte jag det. Jag ser det som något vackert. Jag tror inte att folk hånglar öppet för att göra andra avundsjuka eller visa upp sig, de gör det för att de känner för det. ska folk sluta le offentligt också, eller kramas? Den dagen man kan glädjas åt andra människors lycka, den dagen blir man nog lycklig själv... | |
| SkySpy_ | 2013-09-06 19:33 | |
![]() | Mmm Mollee2 Det kan var så också. Men samtidigt så vill man visa upp sin troffè.. det är en naturlig företeelse. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-09-06 19:33 | |
![]() | Gud, jag mår dåligt över att du mår så dåligt matthias :-/ Märks att du verkligen inte tycker om dig själv. Hur man mår själv speglar av sig på andra. Snälla gullet, ta kontakt med en samtalsterapeut omedelbart. Jag loggar ut nu. Kram <3 | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-09-06 19:34 | |
![]() | SkySpy, brukar du göra så? Mycket av det man tror av andra, är bara en projektion av sin egna världsbild. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-09-06 19:34 | |
![]() | om andra* | |
| SkySpy_ | 2013-09-06 19:34 | |
![]() | Ja jag vill gärna visa upp den jag älskar för andra.. | |
| temperance | 2013-09-06 19:34 | |
![]() | Ska hela världen anpassa sig efter hur du känner Mattias? Det är lättare att ändra på sig själv än omvärlden, you know. Jag vill inte vara elak men du kommer ingentans med din negativa inställning, göra något åt det? | |
| Matthias M | 2013-09-06 19:35 | |
![]() | Skyspy: ja för dom lyckligt lottade så är det säkert så men för dom totalt misslyckade så är det inte särskilt kul å se att alla andra har det man själv aldrig kommer kunna få. Mollee2: nej visst det är väl kul för dom men jag tycker ändå att det är respektlöst att dom gör så. Jag önskar åxå att jag var lyckligt lottad men jag är ju tyvärr inte det :'( nej jag har aldrig mått bra å jag behöver inte söka hjälp för jag kan få ett slut på allt ändå på egen hand å det är det enda rätta för då får jag äntligen lugn å ro | |
| SkySpy_ | 2013-09-06 19:37 | |
![]() | Men Matthias M. Du ser ju bra ut och du skulle inte ha några som helst problem med att hitta en tjej att hångla offentligt med:) Varför så negativ? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-09-06 19:38 | |
![]() | Men Matthias. Sluta upp med dina självmordstankar nu på en gång. Du är ingen ond människa som vill sprida negativ energi innerst inne. Man kan verkligen inte begära av andra att de ska anpassa sig efter en själv. Alla har rätt till att visa sin kärlek. Och det tycker jag är något bra! Jag föredrar att se människor lyckliga än ledsna och arga, för sånt smittar av sig! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-09-06 19:39 | |
![]() | OK, sky. så har jag aldrig tänkt, jag har nog aldrig sett mina pojkvänner som trofeer, utan bara som något jag älskar och bryr mig om... | |
| SkySpy_ | 2013-09-06 19:40 | |
![]() | Mollee2 Tror det har att göra med hur man är som person.. | |
| Matthias M | 2013-09-06 19:42 | |
![]() | Mollee2: men snälla du behöver må dåligt över min situation vännen :( nej mig själv hatar jag inte men det är mitt fullkomligt misslyckade yttre som jag alltid blir dömd för som jag hatar. Kram på dig med mollee <3 Temperance: hur glad skulle du va om du hade vart ensam varenda dag i ditt liv å bara fått höra hur jävla ful du är å uppmanats till att ta ditt liv för att det hade gjort så många glada??? Å sen ser du massa hånglande par överallt men du vet att du själv aldrig kommer ha turen att få nån. Hur glad hade du vart??? Hur hade du mått?? | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-09-06 19:42 | |
![]() | uttrycket - my bad. så förnumstigt och sunkigt på samma gång. | |
| fulsnack | 2013-09-06 19:45 | |
![]() | Retar mig på att såna här diskussioner skulle kunna få mig att skriva meterlånga inlägg, men att min hjärna i skrivande stund har tagit helg och därför inte orkar. Nöjer mig istället med att reta mig på att bli hångelsugen! | |