Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 37 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 806 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Teppy | 2008-06-19 21:43 | |
![]() | newbie | |
| teamgrens | 2008-06-19 21:57 | |
![]() | jag har ett förhållande som alla (som inte känner oss) kallar dödsdömt. Han är 21 år äldre än mig. vi bor ihop (i ett hus som ska bli ett hem, håller på att renovera allt. från grunden. så har det varit i över ett år. har nu varit utan kök, badrum och tvättstuga i 6 månader) och vi är plattsättare båda två. jobbar ihop för det mesta. startade eget för två månader sen. så det är 12-14 timmars jobb om dagen vår egen renovering står rätt still. men vi är jätte lyckliga. inte alltid. vi är inte heller sams alltid. och tycker inte likadant alltid. men om man hade varit lycklig konstant hade man nog blivit olycklig. så länge de bra stunderna är fler än de dåliga så kan man väl säga att man är lycklig. Och trots all stress och allt jobb så har vi varit utomlands 5 gånger på mindre än två år. man får inte sluta leva. inte fastna i vardagen. | |
| Tess_80 | 2008-06-19 22:02 | |
![]() | Ja, jag är lyckligt lottad! Älskar min "man" (ej gift men han är ingen pojke längre) otroligt mycket och han är helt underbar! | |
| Loppan65 | 2008-06-19 22:04 | |
![]() | Jag har ett bra förhållande men innan detta har jag många trasiga och dåliga. Mitt tips är den gamla klyschan........"gräset är inte grönare....". Jag har lärt mig att stanna och lösa problemen och motgångarna på vägen och inte bara ge upp och söka vidare när vardagen och tristessen kommit in. Det är det som gjort att jag idag är lycklig med en man som är lycklig med mig. Vi har varit gifta i 8 år nu. | |
| dahlgren_ | 2008-06-19 22:09 | |
![]() | Tack för att ni skriver och berättar såhär - bra tips inför framtiden! | |