Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 18 847 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SashaLuna | 2008-06-27 15:52 | |
![]() | Om du skaffar ett sånt badrum får jag bli din älskarinna då trashone? ;-) Helt sanslöst vackert ju. Fast jag tycker vi byter ut vinglaset mot något av dessa: www.yatzer.com/postD...?p ost=1076 | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-27 17:37 | |
![]() | SashaLuna: Jag tror minsann jag just blev kär i dig! | |
| SashaLuna | 2008-07-10 08:23 | |
![]() | Hittade en bild på ett fint sovrum som kanske skulle passa dig? www.emeryetcie.com/e...s/ mo10.htm | |
| SashaLuna | 2008-07-10 08:44 | |
![]() | Hälst skulle jag vilja ha ett rum i mitt hem som har stilen av trashones badkar och sovrummet jag länkade till med den här idén som grunden: www.funatiq.com/inte...th e-world/ | |
| bobo flux | 2008-07-10 09:00 | |
![]() | Jag vill ha en bostad som är spartanskt, minimalistiskt inredd och kliniskt befriad från småsaker och annat krafs. Dessutom skall det finnas nivåskillnader och gott om rent utrymme i min bostad. Väggarna och interiören skall enbart gå i färgerna vitt och svart och möblemanget skall i huvudsak vara gjort av skinande metall och genomskinligt glas. Dessutom skall jag ha en vägg som vetter ut mot en stenstrand och havet i väster som består av ett enormt fönster med stora, coola persienner som de har i den enorma kontorslokalen i filmen "Blade Runner". Detta för att jag ska kunna ges möjligheten att uppleva mäktiga solnedgångar när jag så behagar. Eventuell konst på väggarna skall bestå av stora svartvita foton på Robert Calvert, Ian Anderson, Heath Ledger och rockgruppen Magnum. Växterna skall uteslutande vara stora, gröna bladväxter, och kanske en och annan ormbunke. Möjligtvis skulle jag kunna tänka mig en inramad stor affisch av Iron Maidens albumomslag till "Somewhere In Time" i färg någonstans, för att understryka den futuristiska ton jag har angett. | |
| Mimikryp | 2008-07-10 09:36 | |
![]() | IKEA från golv till tak, vitt med blå detaljer (som kuddar och lådor). | |
| ElsieKvist | 2008-07-10 11:43 | |
![]() | mitt hem är vitt och kliniskt rent, kalt och mysigt! | |
| bobo flux | 2008-07-10 13:41 | |
![]() | ElsieKvist, jag ska överväga att låta dig inreda mitt bo :) Min förra lägenhet hade klar potential till att bli en kal, sinnesmässigt svalkande hemvist. Synd jag inte bodde där längre :S | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-10 13:45 | |
![]() | Vill ha. www.madeinmundo.com/...mo nite.jpg Dock verkar vissa tro denna är fejk :( | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-10 13:52 | |
![]() | Som ett bombnedslag. | |
| bobo flux | 2008-07-10 13:53 | |
![]() | trashone, ska du hypnotisera folk som ska ta vatten ur den kranen? ;)Alla cirklar får mig att levitera! Det ska vara 90 graders räta vinklar överallt: spisplattor, grytor, kastruller, toalettsitsar etc etc... :P | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-10 13:54 | |
![]() | Bobo: hypnotiseringen sköter jag med all min charm ;) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-10 15:12 | |
![]() | Mitt hem ser förjävligt ut sedan ElsieKvist slutade hos mig :´( | |
| bobo flux | 2008-07-10 15:20 | |
![]() | trashone: du brottar ner folk och sätter dig på dem, menar du? :P | |
| gnällmamman | 2008-07-10 17:53 | |
![]() | som om en jäkla stor BOMB slagit ner här,mår för dåligt,(tråkigt nog), för att orka bry mig...och förresten så tänker jag snart rymma hemifrån, så det kvittar.... | |
| emmylicious | 2008-07-10 18:03 | |
![]() | Nu ska jag snart skaffa egen lägenhet så då ska ni få se bilder! :D | |
| bitteberg | 2008-07-10 18:05 | |
![]() | mitt hem är fint å ganska modernt...vitt ,svart å turkost fondvägg ,sen på landet är det skönt att blanda olika gammla /nya möbler där går det mesta ihop | |
| ElsieKvist | 2008-07-10 23:17 | |
![]() | bobo flux: jag inreder så gärna, jag är speciellt duktig på att stryka underkläder, dammtorka tak och kasta saker som jag anser vara överflödiga i hemmet. vänd till till Budalv för referenser. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-10 23:18 | |
![]() | ElsieKvist, det låter som ytterst nödvändiga sysslor det där. :) Hur mycket kostar du? | |
| bobo flux | 2008-08-27 23:17 | |
![]() | jag bumpar liv i den här tråden igen. ElsieKvist, när jag har skaffat tillräckligt med pengar för att förverkliga mitt i tråden tidigare nämnda drömboende så har du en tillsvidareanställning :D | |