Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 611 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-07-10 17:14 | |
![]() | Kvinnlighet handlar inte om högklackade skor eller röda läppar utan om utstrålning, mimik, sättet man rör sig osv. De flesta killar gillar kvinnliga tjejer med kvinnlig utstrålning - det stämmer - men en bondtjej med skitiga naglar kan vara mer kvinnlig än vilken utspökad stureplanstjej som helst. Själv har jag nedbitna naglar och snusar som en hel karl - men vet att omgivningen ändå betraktar mig som mkt feminin. | |
| Uffetuffe | 2008-07-10 17:17 | |
![]() | Snuset gör en kvinna liksom man riktigt oattraktiv | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-07-10 17:23 | |
![]() | Snuset gör alla attraktiva. Utom möjligen hermafroditer. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-10 17:23 | |
![]() | Rökare är värre. | |
| Uffetuffe | 2008-07-10 17:27 | |
![]() | Ja rökning är skit också..men vilken feminin kvinna som helst blir riktigt ofeminin med en prilla ,,,en riktig erotikdödare | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-10 17:28 | |
![]() | är inte du bara glad för vad du får tag i? | |
| Uffetuffe | 2008-07-10 17:30 | |
![]() | Är för kräsen för mitt eget bästa | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-07-10 23:49 | |
![]() | Sicken tur att ja varken e feminin eller vill ha karlar *s*... ingen tjej ja haft har klagat på att ja snusar eller klär mig som ja gör ;D | |
| Uffetuffe | 2008-07-11 00:15 | |
![]() | Raggar man på fyndhörnan så..;-) | |
| lazydykes - Ej medlem längre | 2008-07-11 00:39 | |
![]() | Läste bara första sidan så jag ber om ursäkt om någon redan har tagit upp det här MEN Jag är en rätt så feminin tjej som tycker om att shoppa och skämma bort mig själv, men det betyder inte att jag inte kan arbeta hårt. Jag har under hela min gymnasietid slitit hårt och stressat för att få bra betyg och jag har alltid satt höga krav på mig själv vilket också har lönat sig. Detta är hårt arbete, jag har haft sömnlösa nätter med magknip och magsår. Och när man får det där betyget är det väldigt skönt att skämma bort sig själv med ett besök hos frisören eller några nya plagg. Jag har till hösten kommit in på juristprogrammet, en av sveriges tuffaste linjer, och jag kan inte tänka mig att det skulle se bra ut om jag kom till universitetet ovårdad bara för att stå emot något slags patriakalt förtryck. Inte heller tror jag det är många som vill anlita en jurist med skit under naglarna eller myskläder. Nej på vissa tuffa yrken behöver man vara lite "feminin" och visst jobbar man hårt. Det jag försöker säga är väl att vissa tjejer lätt kan bli nedvärderade för att de sminkar sig och inte i vissa ögon arbetar hårt. Jag är väl ett exempel på någon som arbetar hårt och är feminin. Nu försöker jag inte på något sätt vara nedlåtande mot kvinnor i mansdominerade yrken, jag har själv jobbat inom industrin och trivts bra . / A | |