Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 82 |
Mobilspel
| Pågående | 19 444 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ceckes | 2008-11-04 19:29 | |
![]() | jaja, ska det va en jättesvamp?? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-11-04 19:32 | |
![]() | Vad skall man med en svamp till? Mitt minne av Örebro är att jag var liten och vi åkte upp i Svampen och så snodde jag ett sånt där rör som man kunde blåsa ärtor i från en galge, i Svampen. Det var kul, men tycker ändå att det där med svampar är överskattat. Glober, det är bra grejer det. Stockholm har den största globen. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-04 19:33 | |
![]() | Dt finns väl ingen annan Globen i SVerige än i STHLM? Har f.ö aldrig varit där... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-04 19:36 | |
![]() | Jag förstår inte hur någon levande människa kan påstå att Göteborg som stad är "vackrare" än Stockholm. (Och då är jag ändå från Göteborg.) Göteborg har många fördelar - det är småskaligt, mysigt och avspänt och den omgivande naturen är vacker. Men vad gäller storslagen skönhet just, vilka vyer i Göteborg kan mäta sig med dem man kan finna i Stockholm? | |
| Margana | 2008-11-04 19:37 | |
![]() | I borlänge har de en kupol, även kallad "tunatutten" =) images.google.se/ima...&a mp;gbv=2 | |
| Margana | 2008-11-04 19:38 | |
![]() | Jag påstår det....Sthlm har en del fint men är väldigt sunkigt...60-70-tal | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-04 19:40 | |
![]() | Va? Bara människorna i GBG är trevligare än dom i STHLM.. Haga och Anenyn bla är mycket trevligare än Gamla stan o va 17 som helst i STHLM..Sedan finns det ju bra grejer i STHLM oxå, men jag tycker fortfarande att GBG vinner i längden... | |
| Hedenstierna | 2008-11-04 19:42 | |
![]() | Degerfors ftw! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-11-04 19:43 | |
![]() | Margana. Tunatutten har förvisso större diameter än Globen, men det är en kupol och skall inte förväxlas med en glob, som är just... globisk. Tycker Göteborg är TREVLIGT, men att det är en vackrare stad än stockholm... det går inte ihop. Sorry benny boll, det där går inte. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-04 19:44 | |
![]() | Tycker du ja, Dudde....Jag tycker att GBG är vackrare än STHLM, så de så:) | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-11-04 19:44 | |
![]() | Stockholm är en väldigt fin stad, men invånarna i Stockholm e nog längst ner på listan. Göteborgare e förbannat trevliga och pratsamma. Skrattar och skojjar mycket. T.o.m i hovrätten satt dom och garvade när jag va där och vittnade :-) | |
| Margana | 2008-11-04 19:45 | |
![]() | hörru dudendär....jag skrev att det var en kupol inte en gloooob ;-) | |
| Margana | 2008-11-04 19:47 | |
![]() | BugBIg håller med du...det är verkligen skillnad på folk och folk, Gbg kontra Sthlm...som dag och natt. Göteborgarna är ju urtrevliga rent ut sagt mot okända människor till och med = egen erfarenhet (3 dar i Gbg förra veckan) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-11-04 19:55 | |
![]() | benny... om åsikterna går isär så bör stockholmaren få företräde. Stockholm är vackrare än göteborg, med reservation för lokala undantag. Jag vet att det svider, men så är det bara. Margana, då är vi överens. Som kupol är ju tunatutten ett manifest över Gladiatorernas svunna dagar i TV-4, med mera! | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-04 19:59 | |
![]() | Landskrona | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-04 20:03 | |
![]() | ryssbrud: du borde väl gilla Moskva och det hållet... | |
| Margana | 2008-11-04 20:07 | |
![]() | Haha...jag har sett Gladiatorerna på Kupolen =) | |
| Ceckes | 2008-11-04 20:12 | |
![]() | De stockholmare jag träffat har varit urtrevliga också o så blir man lämnad ifred om man vill det, de är inte påträngande som människor, ibland vill man inte prata o skratta jämt o ständigt. Skönt i Stockholm är att man e anonym också, slipper småstadssyndromet där alla sitter på caféerna o vrålstirrar på folk som går förbi.. I mina ögon e det ohyfs att stirra på det viset som man gör här nere i Karlshamn tex. Som stad tycker jag också som tidigare nämt att denna stad är vackrast med allt vatten o närheten till en kryssning mm.. Man kan göra allt i Stockholm o i Stockholm finns allt man vill åt, de har alla affärer man kan tänkas önska, man kan utveckla sig själv på vilken kurs/förening som helst. Här i småstan finns inget brett spektrum alls till förkovring inom vad som man helst önskar. Dessutom har Stockholm bra med jobb o utbildningar=) | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-11-04 20:13 | |
![]() | Roslagen! Å då helst Norrtälje. Där finns skog, vatten, djur, land, stad, bostäder, klubbar, skolor, mathak och allt annat som man behöver för att leva! Trevligt att bo och vistas i. Ökar med mer än det 4-dubbla i befolkning under sommarlovet, men det är då man åker in till Stockholm och åker rulltrappa.. på fel sida!!! :D | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-04 20:13 | |
![]() | I Sthlm har dom också spårvagnar, men skäms för dom så dom gräver ner dom. | |