Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| remvanrijn | 2008-12-14 22:27 | |
![]() | SE. Visst säger du BLINKERS =) | |
| yogimama - Ej medlem längre | 2008-12-14 22:27 | |
![]() | bravo rem..så heter det! på den lilla ön i grekland använder man varningsblinkers till allt möjligt: när man ska fickparkera, backa, eller göra nåt annat än att köra i största allmänhet, mycket irriterande | |
| yogimama - Ej medlem längre | 2008-12-14 22:30 | |
![]() | golden, jag föredrar kepsgubbar i trafiken, dom brukar iaf göra en sak i taget, t.ex köra bil och inte dricka kaffe/sms:a/ringa smatidigt | |
| remvanrijn | 2008-12-14 22:31 | |
![]() | men så är trafiklivet på kontinenten..där löser man det mesta kreativt på plats och inte som i sverige följer reglarna som nån byråkrat bakom skrivbordet har författad =) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-14 22:36 | |
![]() | män som inte tål att bli omkörda av ett fruntimmer i volvo, som tvunget måste köra om och så kan man hålla på några gånger innan jag trycker i turbon och ser dom aldrig mer :) | |
| remvanrijn | 2008-12-14 22:39 | |
![]() | men Vita; DET om inget annat ÄR ju retfullt =) | |
| yogimama - Ej medlem längre | 2008-12-14 22:40 | |
![]() | bravo vita.. girl turbo power! : ) | |
| remvanrijn | 2008-12-14 22:43 | |
![]() | :P | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-12-14 22:45 | |
![]() | Oss män måste jag nog säga då! Jag har faktiskt aldrig blivit irriterad på en kärring i trafiken. Jag som alltid säger "Du kör som en kärring". Nä det måste jag lägga av med. Dom kör faktiskt bättre! | |
| Margana | 2008-12-14 22:50 | |
![]() | vita - jag har samma problem när jag kär om någon i min astra...är det en karl så kan de inte ta det...har varit med om det massor av gånger Jag kommer ikapp en bil som kör i en viss hastighet, jag vill köra aningens fortare, alltså kör jag om. Karln i bilen upptäcker att de blir omkörda av en brud i en astra, nej nu j*vlar. De måste bara blåsa om mig igen och sen kör de jättefort ett tag tills jag kommer ikapp dem där de ligger och puttrar i sin vanliga hastighet... Jag säger bara *suck* | |
| Mimikryp | 2008-12-15 06:51 | |
![]() | BugBig; Bra där... | |
| _abc_ | 2008-12-15 07:44 | |
![]() | Blir irriterad när taxichaffisen spelar musik som jag själv inte gillar. Eller pratar om vädret. | |
| ViktorWig | 2008-12-15 07:50 | |
![]() | Jag klagar inte på att bussarna är sena och inte håller tiderna, jag klagar på att de bara kör ut när jag har företräde. Jag tycker dom får anpassa sina hållplatstider efter de trafikregler vi har! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-12-15 08:51 | |
![]() | Retar mig på att ofta när man kör på vägar där det växlar mellan en och två filar så ligger vissa bilister i 110 när det är två filar, men så fort det blir en så går de ner till 85. N när det sen öppnar upp igen och man ska köra om så ökar de hastigheten åter till 110 =@ Och 9/10 ggr så visar det sig vara en kvinna...(det finns tillfällen då jag retar mig på mitt eget "släkte"). | |
| bländie | 2008-12-15 09:39 | |
![]() | Jag retar mig något vansinnigt på all onödig privatbilism. Folk som tar bilen 500 meter för att åka och handla. Stadsjeepar. Ta klimatansvar, för helvete! | |
| MaadMaxx | 2008-12-15 10:02 | |
![]() | Jag retar mig nog mest på bilister som ligger och trycker precis i bagageluckan, då brukar jag sakta ner så de kanske får mod att köra om, men jag måste säga att det är förvånansvärt sällan de gör det... Är det någon som har en teori på varför det är så? Kör de inte om brukar jag gasa på igen och kryper de på min bagagelucka igen så brukar jag tvärnita, sen brukar de hålla avstånd. :D Sen retar jag mig på bilister som står i en vägkorsning men aldrig kör, trots att de har flera tillfällen. Va f*n väntar de på? Att bilarna ska komma från Kiruna eller nåt?? (Kör mest i Västra Götaland) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-15 12:08 | |
![]() | P-lisor!!!!!har just fått en bot, den tredje på kort tid..... | |
| bobo flux | 2008-12-15 12:14 | |
![]() | p-lisor är en fantastisk yrkesgrupp! jag har aldrig fått en bot =) | |
| annelille | 2008-12-15 12:15 | |
![]() | ... ett bra tips till syrener:... sluta felparkera.... | |
| ViktorWig | 2008-12-15 12:44 | |
![]() | Bländie: När jag går upp på morgonen går jag ut och startar bilen och så får den stå på tomgång i ca 20-30 minuter. De e såå varmt o gott när jag sen sätter mig i den :) | |