Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 357 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lilla Busan | 2008-12-16 19:19 | |
![]() | Trashie//// oooooo avstånd avstånd.. damn säger jag bara .. såg en tråd om camsex , kanske vore ngt, eller nej förresten .. Vill ha irl här o nu.... fan du får starta en hångeltråd bara för du o jag som vi kan håmgla i smyg i utan att ngn vet vad vi gör..;-) | |
| Lilla Busan | 2008-12-16 19:19 | |
![]() | Dalkullan//// ja på pungen ... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-16 19:20 | |
![]() | skall jag börja räkna ner tills tråden stängs nu... !? ;) (kanske sitter alla forumvärdar fullt upptagna med att följa utvecklingen...) | |
| Lilla Busan | 2008-12-16 19:22 | |
![]() | dudeniro// ja gör det du .. Av ngn anledning kommer jag bara till siffran sex.. *ler förföriskt* o varför egentligen .. Får man inte diskutera jordbävningar på betapet? | |
| Dalkullan | 2008-12-16 19:22 | |
![]() | det måste man väl få...ibland kan det ju kännas som jordbävning ;-) | |
| Lilla Busan | 2008-12-16 19:23 | |
![]() | Dalkullan//// en jordbävning som känns som en jorbävning.. Mmm absolut.. men man får jobba för det | |
| taru | 2008-12-16 21:55 | |
![]() | Ja faktiskt. hade glömt detta, var så trött då, men INGE KUL va d! | |
| blue_moon | 2008-12-16 21:56 | |
![]() | Tråden lever än! SGU:s förklaring till jordskalvet kommer här. www.sgu.se/sgu/sv/pr...Sk ane.html | |
| ooord | 2008-12-17 01:33 | |
![]() | Petra, Malmö uttalar sig på svt.se Jag lånar en lägenhet mitt i Malmö, 4:e våningen. Den är ganska gammal med knirrande golv etc. Plötsligt vaknar jag av att ett vitrinskåp skakar och hela bokhyllan som står mot väggen. Tallrikar och allt bara skakar. Kändes som en våg som gick genom hela huset -otroligt märklig känsla! Men eftersom jag inte fattade vad det var trodde jag att det var grannarna som hade vild sex (!) de har sovrummet på andra sidan. Blev sur och tänkte vad tusan måste de hålla på så... Skakandet höll på länge kändes det som, säkert 30 sek... Men sen när jag såg nyheterna kl 7.00 fick jag höra att många ringt SOS Alarm i Skåne pga jordbävning!! Då fattade jag vad jag varit med om... Helt otroligt. (PS. Kände mig dum att anklaga grannarna) Petra, Malmö Jag lånar en lägenhet mitt i Malmö, 4:e våningen. Den är ganska gammal med knirrande golv etc. Plötsligt vaknar jag av att ett vitrinskåp skakar och hela bokhyllan som står mot väggen. Tallrikar och allt bara skakar. Kändes som en våg som gick genom hela huset -otroligt märklig känsla! Men eftersom jag inte fattade vad det var trodde jag att det var grannarna som hade vild sex (!) de har sovrummet på andra sidan. Blev sur och tänkte vad tusan måste de hålla på så... Skakandet höll på länge kändes det som, säkert 30 sek... Men sen när jag såg nyheterna kl 7.00 fick jag höra att många ringt SOS Alarm i Skåne pga jordbävning!! Då fattade jag vad jag varit med om... Helt otroligt. (PS. Kände mig dum att anklaga grannarna) www.svt.se/svt/jsp/C...;a =1348967 | |
| Lilla Busan | 2008-12-17 03:23 | |
![]() | ASG Själv skulle jag mer tycka synd om grannarna om deras vilda sexlekar bara varade i trettio sekunder.. men det är jag det.. :-) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-12-17 06:32 | |
![]() | Underbart är kort... | |
| Lilla Busan | 2008-12-17 18:52 | |
![]() | Ja absolut jag vet .. jag är ju bara 160 lång.. *s* | |
| -Lala-la | 2008-12-17 19:00 | |
![]() | 160 skulle jag inte kalla lång. oIIo U | |
| mrperfect | 2008-12-17 19:10 | |
![]() | Nåja, hon når väl ner till marken i alla fall :P | |
| -Lala-la | 2008-12-17 19:10 | |
![]() | mmm om hon sträcker på sig. | |
| Lilla Busan | 2008-12-18 03:49 | |
![]() | lalalalaa det var ngn som skrev att underbart är kort.. o jag var lite rolig o skrev att jag vet jag är bara 160 mao jag är kort o jag är underbar .. get it ???? *asg* trodde mer om din intilligens ohumor än så ... woijne woijne så besviken jag blidde nu... Din bild visar ju en ståtlig karl som ser grymt smart ut.. Så mycket info i den hjärnan att ögonen nästanbara nästan ploppar ut.. ,-) Tänk så fel jag hade | |
| mackz_ | 2008-12-18 03:52 | |
![]() | ja, du hade platsat på generaliseringstråden :P | |
| Lilla Busan | 2008-12-18 04:06 | |
![]() | i say what what ?+ | |