Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 647 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| eviltyrus | 2009-01-18 19:22 | |
![]() | run-marie: Jag väljer precis som många andra nya medlemmar att hålla mig ganska passiv i mitt skrivande. Jag är ganska ny på sidan men det betyder inte att jag inte läser vad andra skriver, jag läser för att sätta mig in i ämnet och hur andra tänker. Visst finns det trams, men sådant ska också få vara tillåtet precis som det ska få vara tillåtet att berömma någon annan. Jag läser och ignorerar vissa inlägg men när jag väl känner att jag har något att säga i ett ämne så skriver jag. Jag tror att fler nya medlemmar på sidan gör ungefär som jag, de läser och om de har något att säga så gör de det. Jag förväntar mig inte av medlemmar som skrivit här länge att de ska omfamna mig och lovorda det jag skriver bara för att jag är ny. Det gör jag inte ute i verkligheten heller. Bra vänner tar tid att skaffa och genom att bara skriva ett par ord på en sida är det knappast någon som lär känna dig som person. Det fungerar inte så ute i verkliga livet och det fungerar ännu mindre så ute på forum och chattar. | |
| run-marie | 2009-01-18 19:24 | |
![]() | Kram på dig med Rob. Trash, jag har iaf aldrig kallat dig empatilös, dessutom gillar jag verkligen din "torra", något kalla humor, det känns lite hemtagt på nå´t sätt. Pion, vilket inlägg är det du undrar över? Kommer inte exakt ihåg vilket det senaste var (om du undrar över det med högerarmen alltså). Sylvia, det är säkert riktigt om man är en person som varit med om lite olika situationer i livet, men enligt min uppfattning är det just en ny/ganska ny medlem här i Beta som skulle kunna känna oj, nej här vill jag inte diskutera nå´t då får jag alla dom andra emot mig. Kolla de första inläggen här i tråden så KANSKE du tycker som jag. Det verkar vara mest inbördes beundran, även om TS skrev in/utbördes, med 2 undantag för deras namn hade jag inte sett tidigare. | |
| Mouche - Administratör | 2009-01-18 19:24 | |
![]() | Jag beundrar Robbans glasögon. Varje gång jag ser dom sjuder det av avundsjuka inom mig! *Varför, varför är de inte mina?* Jag beundrar också människor som håller på regeln "Var sak på sin plats!" eller som här i forumet: "Var post i sin Tråd!" Mouche | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-01-18 19:25 | |
![]() | hhaha trash du e så naughty ; ) | |
| Tess 08 | 2009-01-18 19:25 | |
![]() | *ASG* mouche! | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-18 19:26 | |
![]() | Ja beundrar Mouche jag... för att han orkar engagera sig så i alla trådar..osså för att han behåller lugnet.. o sen e han ju förbannat go den killen :D Kram på dig vännen min | |
| Trökkadero - Ej medlem längre | 2009-01-18 19:27 | |
![]() | Nu är i alla fall Run-Marie definitivt med i den inre kretsen. Jag beklagar, Runan. Detta är inget bra sällskap att ingå i, men du ville ju så gärna... | |
| Tess 08 | 2009-01-18 19:28 | |
![]() | Ok, på första sidan har, om man räknar bort trådstarten, pion lyckats klämma in tre inlägg, kissed två.. Sedan har mouche och femme något som skulle kunna kallas chat på ca två inlägg var... Är det inre kretsen??? (fasen, då e jag inte inräknad) | |
| Trökkadero - Ej medlem längre | 2009-01-18 19:29 | |
![]() | Jag fattar inte vad Mouche gör på ett ställe som detta. Men jag beundrar offren han gör för att försöka göra folk av oss. | |
| Mouche - Administratör | 2009-01-18 19:29 | |
![]() | Jag beundrar EssQ för att hon är den goaste av alla goa och för att hon alltid har ett leende och några glada ord till övers även fast hon haft det jäkligt kämpigt sista året. Puss och kram tillbaka hjärtat... Mouche | |
| run-marie | 2009-01-18 19:30 | |
![]() | Mouche, förstår att du beundrar hans brillor, han ser så cool ut i dom. Jag beundrar dom också, fast jag tror dom passar bättre på en man iofs. Om du bjuder tillräckligt mycket så kanske du kan få köpa dom billigt, han har ju kvar foto iaf :) Om det där Var sak på sin plats och Var post på sin Tråd är en lite varning till mig så kan jag bara säga: jag BEUNDRAR hela Betapet och tycker det är skitkul att spela. Har jag dragit mitt strå till stacken då? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-18 19:30 | |
![]() | twinklestars: Jo, tendenserna finns (eftersom vi är människor). Men samtidigt, som eviltyrus skriver så tar det ju tid att bygga upp relationer - hur än ytliga och artificiella (som här). Man får helt enkelt börja med att bjuda på sig själv, så kommer andra snart nog bjuda tillbaka. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-18 19:30 | |
![]() | Jag beundrar och högaktar just nu: 1. Mouche för att han är så himla go 2. Mig själv för att jag bara skrivit två inlägg i denna eminenta tråd | |
| Trökkadero - Ej medlem längre | 2009-01-18 19:30 | |
![]() | Jag har daglig telefonkontakt med Mouche. Sanningen att säga är det JAG som stänger trådarna. :-D | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-18 19:30 | |
![]() | Jag beundrar mitt hår på morgonen. | |
| Trökkadero - Ej medlem längre | 2009-01-18 19:32 | |
![]() | Trash, sa jag inte åt dig att tagga ner? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-18 19:32 | |
![]() | :P Sluta chatta | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-18 19:33 | |
![]() | är detta också en chatt-tråd?? | |
| Trökkadero - Ej medlem längre | 2009-01-18 19:34 | |
![]() | Åh nej, nu kom domarjäveln också. | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-18 19:34 | |
![]() | Åååh Mouche.. underbara du :) tack för alla skratt ja fick när du o ja satte igång tidigt på mornarna där när min ishias va som värst o bara va sängliggandes... du förgyllde mina dagar.. o gör de än bara ja tänker på dig :) du vet..hade ja inte vart flata så ;p puss o kram | |