Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-01-29 23:31 | |
![]() | Hellre en effektiv skitsur kärring än en klämkäck tillgjort flinande kassör/kassörska som säger"Ha en bra daaaag..." till alla. Jo, de finns...Jag brukar välja kassan med den mest skitsura kärringen för där tar det oftast kortast tid. Jag behöver inte bekräftelse när jag går och handlar. Jag vill ju bara pröjsa min mat, herregud, och relationer tar tid att utveckla. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-01-29 23:31 | |
![]() | RåzaMåln Det du beskriver är ålderdom | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-29 23:31 | |
![]() | På vårt ica finns det 8 kassor.. sitter de en suris i kassan..så går ja till nästa *s*.. ne mig kvittar de om dom e sura..så länge dom inte e otrevliga..de finns dom som aldrig hälsar tbx när jag hälsar..men ja fortsätter för då har iallafall ja gjort va ja har kunnat *s*. Ja e där för att handla o mina varor får ja iallafall vicket humör dom än e på :) | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-29 23:31 | |
![]() | trash: stor kram =) nu ska jag sova. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-01-29 23:32 | |
![]() | Ja det gör du. Men du måste komma ihåg mössan! Man ska ta av den | |
| kermis | 2009-01-29 23:32 | |
![]() | CHL: eftersom hon totalt förstör min dag så känns det lite som att jag å andra sidan förlorar pengar nu eftersom kunderna EFTER henne inte får den behandling de förtjänar då jag inte lyckas skaka av mig obehaget jag har efter att hon varit i butiken. Jag vet ju allt om efterverkan, särskilt i en liten ort som den här så sprids ord snabbt och jag kan mycket väl tänka mig att hon kommer att prata skit om mig men fortsätter hon kommer jag förr eller senare tappa fattningen totalt... Vi är ju ingen välgörenhetsinrättning. Är hon inte villig att betala för jäkligt bra varor (som hon ju till och med säger att de är!) så har hon ingenting i butiken att göra. Jag kommer ta saken med henne nu, då jag fortfarande kan förklara hur saker ligger till lugnt och sansat. Hellre det än riskera ett större utbrott när det hänt tio gånger till.. För att knyta an till vad tråden egentligen handlade om: Om ni inte blir bemötta av en leende och jättetrevlig människa i butiken, tänk gärna efter om personalen BRUKAR bete sig så... om inte så kanske kunden innan er var en mardröm... Ingen riktig ursäkt. Vi borde kunna skaka av oss allt som hänt innan, men ibland går det bara inte. | |
| Tess 08 | 2009-01-29 23:32 | |
![]() | Men CHL, på allvar?? Kremis har en egen liten butik... klart att hundrafemtielva kilo av kattsand eller hundmat "känns"! Det är väl en helt annan sak i ett större företag, med fleratalet anställda eller i en kedja. Det är ju skillnad även på större och mindre stad/samhälle. Det är inte alltid man har en chef att vända sig till... Tror inte dina kunskaper i vizavuzzagrizzagruzza går att överföra på samtliga företag i hela Sverige. Tyvärr är det ofta för tex KappAhl eller Konsum eller liknande... En kedja eller störra butik på större ställe. Många mindre butiker behöver varje spänn för att gå runt och förhoppningsvis ge lite lön | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-01-29 23:33 | |
![]() | belugavis, du har SÅ RÄTT!!! Det är ålderdom. Alla kommer så småningom att finna att tyngdlagen har den effekten på ens ansikte. :-)) | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-01-29 23:33 | |
![]() | EssQ Precis..Man går ju inte och handlar bara för att någon ska le mot en. Och man blir ju inte förbannad om någon är neutral. Vad finns det att le för liksom. Jag tycker att den som gnäller kan dra ett skämt nästa gång inför kassörskan. På så sätt blir det en ge och ta situation. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-29 23:34 | |
![]() | jag måste ha åldrats snabbt då... ;) | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-01-29 23:34 | |
![]() | Safflor... ja, man borde resa ut i rymden så slipper man det där..:( Tjejer har slappare hud också...så orättvist. Orättvis värld | |
| kermis | 2009-01-29 23:34 | |
![]() | Om "Kan man inte hantera situationen, så ska man givetvis vända sig till sin chef?" var ett råd till mig så.... Ja, det vore onekligen skönt att kunna skyffla skiten till nån chef men den enda chefen jag har är jag själv... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-29 23:34 | |
![]() | jag blir inte sne för att någon inte ler, men jag minns definitivt någon som är trevlig och det får mig säkert att komma tillbaka. Ungefär som i en tråd här på betapet. | |
| Tess 08 | 2009-01-29 23:35 | |
![]() | *ler stort mot dudeniro* | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-01-29 23:36 | |
![]() | Duden, Ja din bild liksom åldrades snabbt. Från glad till tyngdlagsledsen. Så märkligt att det kan bli sådär. | |
| kermis | 2009-01-29 23:36 | |
![]() | dudeniro: bra, kom och handla hos mig. Såna kunder får man aldrig nog av :D | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-29 23:37 | |
![]() | Om jag går och handlar och kassören gapar "heeej" ungefär som vore vi bästis och bundis så brukar jag fråga vad det är med henne, alternativt om hon tagit sin medicin idag.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-29 23:37 | |
![]() | saga: Kram | |
| Tess 08 | 2009-01-29 23:37 | |
![]() | Du måste vara drömkunden Ondis ;-P | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-29 23:37 | |
![]() | beulgavis, låt mig vara ärlig. jag söp bort min gamla bild, så jag tog en ny och försökte se bestämd ut. vet att jag kan le, måste bara hitta manualen. | |