Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 19 126 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| herman g - Ej medlem längre | 2009-10-30 21:14 | |
![]() | Riskgrupperna i Leksand dör och hockeylaget spelar kvar i allsvenskan. Men kanske har vi lärt oss att en spruta gör ingen hockeyspelare!? | |
| herman g - Ej medlem längre | 2009-10-30 21:24 | |
![]() | Uppenbarligen inga Leksingar här:) | |
| Plåtnicklas | 2009-10-30 21:31 | |
![]() | det är ju influensa i vaccinet. jag har inte hört nån som blivit sjuk än... | |
| Plåtnicklas | 2009-10-30 21:31 | |
![]() | det var det konstigaste jag sagt ikväll. | |
| run-marie | 2009-10-30 22:38 | |
![]() | Undrar om Leksands läkare hoppas att alla andra blir sjuka och måste lämna WO så finns det bara "hans" friska lag kvar. | |
| pion ekrot | 2009-10-31 08:39 | |
![]() | Vad handlar alla "du dödar treåringar" och "jag slipper nu rulla i min egen avföring i dödens väntrum" om? Bara rädsla och förvirring som "ursäktar" ett respektlöst beteende gentemot andra? Allt baserat på media. Hur många här känner någon som dött i svininfluensan, eller som smittat någon som sedan avlidit? | |
| milly25 | 2009-10-31 09:35 | |
![]() | jag kommer inte vaccinera mig då forskarna inte alls vet hur visruset kommer påverka kroppen om låt säga tre år. ämnen vi sprutar in i våra kroppar lagras o hur kommer kroppen reagera på det senare? Dessutom propagerade de från början att spruta nr 2 var jätte viktig i detta samanhang men nu TROR de inte att den kommer behövas, här vet dom inte ens om de kommer hinna ta den på alla som tagit nr 1... vet endel som haft influensan visst att de mådde skit och varit förkylda en brastund efteråt och en har haft en vikt minskning på 10 kg men nu mår mkt bra! Vacc. tog de patent på ETT ÅR INNAN influensan kom.. hur visste de det då? Och det vart framställt på 6 mån... thailändare fick betalt för att var försöks kaniner och innan det var klart skulle vacc beställas hit till sverige, Nej fy fan aldrig att jag gör det.. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2009-10-31 09:51 | |
![]() | Jag håller med pion ekrot. Totalt resptlöst. Men att inte ta vaccinet är precis lika respektlöst. Man måste kunna bemästra sin egen rädsla och förvirring.... Utan medias snedvridna rapportering skulle det vara betydligt färre som var osolidariska. | |
| Phelan | 2009-10-31 09:52 | |
![]() | Milly25: källor? | |
| HumbleBug | 2009-10-31 17:12 | |
![]() | Lite öm i armen efter sprutan. Men jag lever i alla fall. | |
| run-marie | 2009-10-31 17:16 | |
![]() | Stort grattis, HumbleBug, sviterna kanske inte kommer första dygnet? :)) Du kommer nog att klara dig från både det ena och det andra nu när du är vaccinerad. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-10-31 17:28 | |
![]() | Det är intressant att många som tänker låta bli att vaccinera sig mot svininfluensan gärna tar 5-6 vaccin för att åka på en häftig resa. Hur många källforskar kring forskningen bakom DE vaccinen? | |
| apbur | 2009-10-31 17:29 | |
![]() | milly25, du talar lite i nattmössan. Vad menar du med att forskarna inte vet hur viruset kommer påverka oss om tre år? Nej, nu går det ju inte att färdas i tid ännu, men visst kan man anklaga forskareliten för att de inte kommit längre. Alla som ställer sig så kritiska till hur man hanterat frågan kan väl iaf försöka svara på hur man annars skulle gjort? Du vet att ett nytt annalkande virus är på gång. Den skiljer sig från tidigare influensor. Viruset har sådana egenskaper att risken för pandemi är stor. Nu är inte pandemi något dödsfarligt i sig utan förklarar bara en sjukdoms spridning. Hur som helst. Man kunde inte se in i framtiden då heller och veta hur farligt det här viruset faktiskt skulle bli. Chansa eller ta det säkra före det osäkra? Så, nu kan alla besserwissrar tala om hur man skulle agerat i den situation man befann sig i. Kom igen, se till att stråla som en stjärna nu istället för att tala massa goja. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-10-31 17:31 | |
![]() | Milly, menar du att du avstår bl.a. för att vaccinet testats på försökspersoner/grupp? I så fall får du avstå samtliga läkemedel..... | |
| magician - Ej medlem längre | 2009-10-31 19:10 | |
![]() | lol och lol | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-10-31 19:44 | |
![]() | Är det vaccinet mot svininfluensan som gjorde att en tjej började gå baklänges? Då bör man alltså försöka gå hemåt när man ska till jobbet och gå till jobbet när man ska hem ;-) ......Näärå....*skojar lite rått* ;-) Men man blir lite orolig att just detta vaccin har "stressats" fram och inte är riktigt tillförlitligt... | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4 5 6