Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sona | 2009-10-30 18:11 | |
![]() | Det är möjligen för att gud varit generös mot mig när det gäller mina looks, men det är någonting sjukt osexigt med plasttuttar | |
| principatia - Ej medlem längre | 2009-10-30 18:11 | |
![]() | Javisst, vacker vill man ju vara. Sådant skall förstås inte bekostas av försäkringskassan - alltså bör ske osubventionerat. Undantag är förstås skador efter t ex olyckor, men då betalar ju ens egna försäkringar eller ev den som dömts till skadestånd vid t ex bilolyckor eller våldshandlingar, som har orsakat skada för någon. | |
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-30 18:14 | |
![]() | Sona 2009-10-30 18:11: " ...men det är någonting sjukt osexigt med plasttuttar " Word. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-30 18:14 | |
![]() | "Visst utseendet spelar inte störst roll. men om du är på krogen och är ute efter ett "one night stand" säger vi, eller bara lite hångel - inte fan går du då fram till den fulaste personen på stället för att du tror han/hon har en vacker insida??? Rätta mig om jag har fel, och var ärliga nu" Idafredde: Givetvis inte. Vilken fråga... Då handlar det bara om en sak: SEX. Alltså, vad har det med hela resonemanget att göra? Vi snackar inte om att knulla här, vi pratar om viktiga egenskaper hos en människa. Och dessutom är jag inte mycket för one night stands, efterssom jag inte har något behov av det. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-10-30 18:15 | |
![]() | nej, naturligtvis skall man betala för sådant själv. sona- beror på vem som opat och varför, utvikstjejerna har de billigaste oparna, en speciell variant. mina skulle du aldrig se att de var opade! utan dom är bara de perfekta brösten. betalat ungefär det dubbla av gängse pris och opat mig i schweiz, dom är överlägsna där. | |
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-30 18:18 | |
![]() | Ramsay, så dina bröst är lika mjuka som naturliga dito? Min erfarenhet av silikonbröst är att de är hårda som attan. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-10-30 18:19 | |
![]() | ja den varianten finns och usch för dom! de bästa inplantaten är mjuka och naturliga och skapar inga kanter. med skicklig kirurg är det helt omöjligt att ana att de inte skulle vara äkta. de är bara sanslöst snygga:) | |
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-30 18:20 | |
![]() | Okej, vad bra. :-) | |
| Sona | 2009-10-30 18:21 | |
![]() | Nej Ramsay, du missförstod mig. Jag tänkte inte ens utseendemässigt, utan själva tanken på plast därinne | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-10-30 18:27 | |
![]() | Skit är fortfarande skit i ny förpackning. Gäller även Hitlers texter. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-10-30 18:28 | |
![]() | oki mjo, jag kan förstå lite även jag kände så lite förut /innan men nu är jag helnöjd. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-10-30 19:11 | |
![]() | Jag har fått en mycket liberalare inställning till skönhets ingrepp allt eftersom det är svårare att känna igen mig själv i spegeln.. Det är ju ett personligt ställningstagande. Jag gillar när folk tar ställning angående sig själva:-) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-30 19:12 | |
![]() | :) Tvålis. | |
| Plåtnicklas | 2009-10-30 19:29 | |
![]() | men det är ju så schysst med personliga utseenden, även om de är lite knasiga för den som bär dem. Oftast blir jag kär i någon med nån liten grej som gör dem extra ovanliga eller fulsnygga. Fast om jag hade världens störta fares fares-näsa kan hända att jag tänkt om. Jag ser för vanlig och trist ut...och hade gärna haft platt bröst, men då hade jag väl inte uppskattat det förstås.. svårt det här.. det är väl det dom tjänar pengar på, att folk vill ha det som de inte har.. Ifyllnader tycker jag verkar läskigt, i kroppen ska man väl ha blod och vatten och organiska saker.. | |
| dinom8 - Ej medlem längre | 2009-10-30 20:29 | |
![]() | Jag såg på TV nyss, på Ramp. Ett tittarmail löd: "Jag är tjej, och brukar fantisera om att jag är kille som ligger med en annan kille när jag har sex. Är jag normal?" Självklart var slutsatsen från programmets åsiktsexpert att alla är normala, och att alla fantasier är okej. Jag råkade bara tänka på det när någon nämnde att alla ser lika bra ut, oavsett hur de ser ut. Personligen föredrar jag kvinnor som man kan lyfta i rumpan, och som inte ger blåtiror när brösten börjar fladdra. | |
| wildman | 2009-10-30 20:44 | |
![]() | GRejen är väl att alla har vi ideal hur det "ska" se ut, men sen när man träffar någon som man gillar så har man ju snabbt anpassat sina värderingar och tycker att den man träffat ser jäkligt bra ut ;-) Och tur är väl det, för annars skulle man ju själv ligga risigt till ;-) | |
| puremongo | 2009-10-30 20:46 | |
![]() | En undring: Var tycker ni gränsen går för kroppsmodifikationer? Smink? Hårfärgning? Klippning? Rakning? Tandställning? Vari ligger skillnaden mellan dessa och att t ex förstora brösten? För vems skull gör ni allt ni gör med utseendet, och är det för att ni har dålig självkänsla/självförtroen de? | |
| dinom8 - Ej medlem längre | 2009-10-30 20:47 | |
![]() | Visst är det så. Det är väl som med det mesta. Man får kompromissa, eftersom saker och ting bara är perfekta i fantasin. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-10-30 21:03 | |
![]() | puremongo ------>2009-10-30 20:46 Riktigt bra fråga. Vore nästan värt en egen tråd, för det skulle verkligen vara intressant att få veta var, var och en drar sina egna, personliga gränser... *återkommer med mina* | |
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-30 21:15 | |
![]() | Ramsay, så dina bröst är lika mjuka som naturliga dito? Min erfarenhet av silikonbröst är att de är hårda som attan. Fluktsoda: Mina bröst är också mjuka och känns helt naturliga, men jag har koksalt och tror att det blir mjukare än silikon :) Dom som inte vet att jag opererat mina bröst hade aldrig fått veta det heller om jag inte berättat, så naturliga är dom :) Puremongo: Sjukt bra fråga, alla dom som klagar över att man opererar sig, att man ska var så naturlig och bla bla bla ni måste då också gå omkring osminkade med stripigt hår och håriga som apor (överdrivet jag vet) - för det är vackrast så????? Jag tycker det är starkt av alla som skönhetsopererar sig att stå för det i alla fall :) | |