Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Torskmacka | 2009-11-12 22:53 | |
![]() | snälla carlmartin.... skriv begripliga inlägg är du snälll... tänk på oss trögfatttade. | |
| Cajsa-Stina | 2009-11-12 22:55 | |
![]() | Puss o kram på dig -ann plus alla andra små raringar som ger mig goda skratt. Fast mest vill jag hylla Mouche, den lilla raringen:) | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-11-12 22:59 | |
![]() | vad trevligt att du vill förstå mig! ska försöka.. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-11-12 23:00 | |
![]() | Lycka till med svingen och putten, C-S! | |
| Cajsa-Stina | 2009-11-12 23:02 | |
![]() | Tack å tack, mommes, man gör så gott man kan:) | |
| jaap-conrad - Ej medlem längre | 2009-11-12 23:03 | |
![]() | Dyslekso: ''Jag vill hylla Mouche. "The Closer" :)'' Haha! Yes! :) | |
| sanlin | 2009-11-13 11:57 | |
![]() | Vill också hylla Mouche för att han orkar fortsätta med allt forumrensande och tillrättavisande. Tycker han gör ett kanonjobb! Det gör även ni andra forumvärdar också men verkar som Mouche är flitigast här i forumet dock. Hyllning såklart till alla som sköter om sidan och som ser till att vi kan vara här och ha kul! =) | |
| En Garde Rob - Ej medlem längre | 2009-11-13 13:27 | |
![]() | bobo flux 2009-11-12 22:11 Jag saknar lusdramas synnerligen vitala visdomar. Betapet är sig inte likt längre. A little less lusdrama, a little less action... Jag har inte sett till Lusdrama sedan hon på ett fullständigt rabiat vis anklagade mig för att vara pedofil. "Vitala visdomar ", jo jag tackar ja´. :-) | |
| En Garde Rob - Ej medlem längre | 2009-11-13 13:29 | |
![]() | Mouche är Dagens Betapetare, förresten. Han är en av få forumvärdar som åtminstone bryr sig. GRATTIS! :-) | |
| Tess 08 | 2009-11-13 13:33 | |
![]() | Kan inte annat än att hålla med En Garde Robban!! mouche är en pärla!! Med tanke på allt dessa forumvärdar får utstå är det underbart att han (och alla de andra) lyckas hålla allt på rätt nivå. Håller med Sanlin i hennes inlägg :) | |
| nettan23 | 2009-11-13 15:05 | |
![]() | Såg Robs utnämning nu, från igår :D Tack va snäll du e ;) Gjorde min dag, min lilla mmm...umsbulle haha :D Grattis Mr Mouche | |
| Dålig_apa - Ej medlem längre | 2009-11-13 15:11 | |
![]() | Det är så härligt med reservationslös inbördes beundran. | |
| Får igen - Ej medlem längre | 2009-11-13 15:16 | |
![]() | Käften apjävel, vi älskar också varandra | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-11-13 15:42 | |
![]() | Hurra för betapet! Hurra! | |
| bobo flux | 2009-11-13 15:46 | |
![]() | En Garde Rob, den här tråden är till för att hylla, inte för att dissa... | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-11-13 15:56 | |
![]() | Ja, forumvärdarna gör verkligen, verkligen ett hästjobb, ingen nämnt ingen glömt. Sen finns det naturligtvis ett, visserligen väldigt vanligt ( vanligt i den bemärkelsen menar jag, att fenomenet går att applicera till många olika sammanhang ), men icke mindre tråkigt fenomen för det, nämligen, att om någon värd håller sig mer aktiv, är mer engagerad, så kommer den personen också _faktiskt_ per automatik att bli måltavla för en mängd kritik, pikar och "annat smått och gott". Kritiken är oftast obefogad och är för det mesta ett uttryck för individers egen frustration över något _hos_dem_själva_, över deras egna tillkortakommanden mm. Det är helt enkelt många som behöver någon att kunna projicera på. Ett exempel: Om tio forumvärdar stänger en tråd var, så tycker säkert de flesta att trådstängningarna var befogade och helt i sin ordning, men _nåde_ om istället EN forumvärd stänger dessa tio trådar, då händer plötsligt något märkligt, då börjar gnället och då anses både det ena och det andra vara obefogad, ifrågasätts mm. - Och för övrigt så tycker jag att forumet i det stora hela är ett riktigt skönt ställe, och _att_ det är det beror endast på i vilken anda den sköts, d.v.s vilken ton det håller och vilken nivå administrationen har bestämt att forumet skall vara på. Skulle t.ex administrationen tillåta en lägre, tråkigare, råare nivå, så skulle forumet garanterat också bli det _på_fyra_röda_, det är jag helt säker på. Så sluta och gnäll folks. | |
| Bitte - Administratör | 2009-11-13 16:02 | |
![]() | Om tar sig en tankte och så bemöter och behandlar man andra som man själv vill bli behandla ,, Bitte | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-11-13 16:04 | |
![]() | Bitte, lever du själv efter den devisen? | |
| Bitte - Administratör | 2009-11-13 16:07 | |
![]() | Tänk för att det gör jag , för det mesta Bitte | |
| En Garde Rob - Ej medlem längre | 2009-11-13 16:07 | |
![]() | Vi misslyckas alla med det någon gång. Vi är inga helgon. | |