Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 180 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lolacola | 2010-01-03 23:26 | |
![]() | tycker ändå de skulle vara intressant om du ville svara på frågorna om hundhållning eftersom du säger att man inte skall förmännskliga hundarna. Vill se om du har en splittrad åsikt liksom ;) | |
| apbur | 2010-01-03 23:27 | |
![]() | leker, jag kommenterade mest ditt argument, tyckte liksom du sa emot dig själv. Förstår verkligen inte vad det är som är så farligt om man upplever att hunden faktiskt fryser väldigt mycket när det är många minus ute och sätter på den ett täcke. Skulle det nu dyka upp massa problem som kommunikationsproblem med andra hundar så får man väl avväga och komma fram till vad som är bäst. Frusen hund som inte stör andra hundar, kort promenad då den skälver eller varm hund som har svårt att kommunicera med andra hundar men som kan gå på lite längre promenader. Det där bör ju vara upp till varje hundägare. När täcket fyller ett praktiskt syfte och är menat att vara till hundens fördel kan jag verkligen inte förstå det massiva motståndet. | |
| leker | 2010-01-03 23:27 | |
![]() | Ger upp denna diskussion med för idag, måste släppa ut katten i kylan och gå ut med hundarna en sista sväng. Hoppas dom inte fryser ihjäl. Sen måste jag ge lillkissen lite bus, för han inte ska häcka på oss inatt :D Godnatt och intressant diskussion, jag kan nog lära mig ett och annat jag med ;) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-01-03 23:29 | |
![]() | Min hund har massvis med päls som han frikostigt delar med sig av till mattor, soffor ocg dylikt. Han fryser aldrig den rackarn, blir bara galet glad och drar tungan i snön hela tiden. | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2010-01-03 23:30 | |
![]() | Sorgligt att du inte kan se hundens betydelse för ägaren ur en annan synvinkel än din egen leker! Det finns en mängd olika anledningar till att skaffa hund, sällskap, vakthund, blindhund, polishund, att tävla med för man gillar att hålla sig aktiv och har ett stort intresse för det, att ställa ut osv. Du får det att låta som ditt sätt är det enda rätta sättet?! | |
| lolacola | 2010-01-03 23:32 | |
![]() | comeon - blindhund ;) en blind hund hihi de heter ledarhund :D | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2010-01-03 23:50 | |
![]() | :-) Hoppas de flesta förstår ändå vad jag menar. | |
| Minta | 2010-01-04 00:01 | |
![]() | Min samojed har sibirienpäls. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-21 21:14 | |
![]() | Jag tycker över huvud taget inte att man ska starta en tråd i ämnet när man besitter så här pass lite kunskap. | |
| Zaskia - Ej medlem längre | 2010-05-21 21:19 | |
![]() | När det är flera minusgrader tar jag på min hund ett hundtäcke. Det är skönt för henne tror jag. | |
| Prefixen | 2010-05-21 21:21 | |
![]() | Min vovve har täcke när det är kallt och när det regnar. Annars går inte hon ut. Annars har hon bara ett halsband på sig med lite bling bling :) | |
| Mouche - Administratör | 2010-05-21 21:27 | |
![]() | Det räcker med en tråd om ämnet. Det är ju fritt fram att gå till den här tråden för att hämta inspiration men det är helt onödigt att de löper jäms med varandra som sagt. Den här tråden stängs alltså. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4 5 6