Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 593 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vemvonhelst | 2010-07-22 09:13 | |
![]() | Saxat från idag: "Drömmatch" (i rubriken) "Prestigemöte" (i ingressen), jag anar en av tidernas största fotbollsmatcher men blir gruvligt besviken när jag upptäcker att det handlar om en CL-kvalmatch mellan Rosenborg och AIK, eller ska jag säga att jag drabbas av en "nyhetsläsarchock"? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-02-01 08:59 | |
![]() | Dagens Aftonblad "psykchockskrigsattacken" | |
| Vamf - Ej medlem längre | 2011-02-01 21:50 | |
![]() | Mammutstorm i Aftonbladet. | |
| vigren | 2011-02-02 12:38 | |
![]() | VEM blir chockad av ett par trosor?!? ;) Hur många klagomål behövs för att hävda att tittarna RASADE? Hur får man fram underlagen? Måste säga att (framför allt) kvällstidningarna är en källa till ständigt obesvarade frågor... ;) | |
| hungerstrejk | 2011-02-16 10:05 | |
![]() | Charlie Sheens "porrdejt" =) | |
| Optimisten | 2011-02-16 10:23 | |
![]() | Annars tycker jag nog att okänd/okända används aningen mysko av tidningarna. Lena Nymans okända dagbok, XX:s okända brev, XX:s okända barn etc. Skulle knappast tro att något av det är okänt, då kunde inte tidningarna skriva om det. Bara för att det inte är allmänt känt av reportrar innan är det alltså okänt, ha ha | |
| blue_moon | 2011-07-05 12:07 | |
![]() | "Superåskan slår till över Sverige" i dagens Aftonbladet. På förstasidan, där rubrikerna slåss om att vara värst, nämns även "monstermoln". | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-05 12:36 | |
![]() | sanningen om bla bla bla | |
| Jack Sanchez - Ej medlem längre | 2011-07-05 22:48 | |
![]() | och alla dessa jävla bantningkurer hit och dit.. "Ät fett och rasa i vikt", "Rasa i vikt med nya GI-metoden", Tappa vikt med grönsaker", "Så går du ner 5 kg på 3 veckor" osv... | |
| Jack Sanchez - Ej medlem längre | 2011-07-05 22:50 | |
![]() | för att inte tala om ordet blixt som används ofta.. President Obama på blixtvisit i sverige Blixthalka Ny blixtdiet för dig som vill ordna till sommarfiguren | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-07-05 22:52 | |
![]() | Carolina Gynning. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-07-05 22:55 | |
![]() | Sexjakt. Helt underbart ord. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-07-05 22:58 | |
![]() | Vem är egentligen den där Sex som alla tycks jaga? | |
| mrperfect | 2011-07-05 23:26 | |
![]() | ( )-kung eller (...)-drottning Det finns kungar och drottningar inom alla områden om man får tro kvällsblaskorna | |
| malman | 2011-07-05 23:27 | |
![]() | här är ett gäng konstiga rubriker TIDNINGAR OCH DERAS RUBRIKSÄTTNING: Sydsvenska Dagbladet: Våldtäktsman dömd till 2 år i Eslöv (Fy för att tillbringa 2 år i Eslöv!) 21-åringen anhölls misstänkt för grov stöld av åklagare. (Åklagare är hett eftertraktade på Svarta börsen har jag hört!) Nordvästra Skånes Tidningar: Mannen dog medan kvinnan avled. (Och skillnaden är...?!) Örebrokuriren: Gynekolog hittade knarkgömma. (Var undrar man genast?!) Svenska Dagbladet: Färre gökar i södra Sverige. (Vilket låter märkligt med tanke på hur många barn som fötts hittills i år!) Ingen av de omkomna hade livshotande skador (Istället dog de av...??) Upsala Nya Tidning: Högsta Domstolen prövar manlig omskärelse. (Tur att man inte är anställd där...) Bergslagsposten: Inga spår efter skidåkare. (Han måste ha flugit fram) Huset som brann ned till grunden blev totalförstört. (Nähä....?) Ölandsbladet: Mindre poliser till Borgholm. (Vad är maxlängden?) Helsingborgs Dagblad: Vi skriver alt dåligare. (Det jör vi vel inte!) Dagens Nyheter: Audis dieselversion av A8 imponerar med sin låga bensinförbrukning. (Inte undra på!!) Expressen: Svältdöd blir vardagsmat. (Vad blir då festmat?) Dagen: Lam pojke bortsprungen. (Hur lam var han sa du?) Aftonbladet: Arbetslösa har rätt till dagisplats. (Då är de ju åtminstone sysselsatta!) Polisen grep torsk i fiskhamnen. (Var hittar man annars torsk?) Storgråtande bedyrade den 30-åriga porrstjärnan sin oskuld. (Yeah right!) Östersundsposten: Krockade med älg på motorcykel. (Åker älgar motorcykel...?) Metro: Yrkesmördare misstänkt för mord. (Vadå, han gjorde ju bara sitt jobb!!) Tre greps för våldtäkt på Finlandsfärja. (Hur stor är sannolikheten att det finns TRE män som tänder på Finlandsfärjor??) | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-07-05 23:35 | |
![]() | Skrev du av det där från nån jäkla dassbok eller? | |
| malman | 2011-07-05 23:38 | |
![]() | nej kopierade ett av mina mejl | |
| mrperfect | 2011-07-05 23:40 | |
![]() | jag lånar det där och lägger på facebook :P | |
| malman | 2011-07-05 23:41 | |
![]() | gör det du | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-07-05 23:42 | |
![]() | Dagens medelåldersfolk asså... | |