Spelrum
Giraffen | 36 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 62 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
nettan23 | 2010-06-12 10:26 | |
![]() | Sen vet vi ju inte heller om frugan sett ut hennes drömring och den råkar kosta 20 000 eller om den bara e fin för den e dyr? | |
le-lou | 2010-06-12 10:27 | |
![]() | "Självklart skall du visa att du är man nog att kunna köpa den ring din kvinna vill ha!" medeltiden ringde och sa att de kände sig uthängda. | |
nettan23 | 2010-06-12 10:29 | |
![]() | Haha håller med...lite medeltida vart det allt! | |
nettan23 | 2010-06-12 10:31 | |
![]() | If U like it U shoulda put a ring on it.... | |
ylven72 | 2010-06-12 10:39 | |
![]() | Ett tips om hon nu vill ha en dyr ring. Rita en egen da som är speciell för er. Blir nog billigare med i längden. I manga ar bar jag bara en ring o i den va även min förlovningsdag inristad. Vist en ring visar ju att man tillhör nagon men en dyr ring är väl inte bevis för att man är älskad Tycker jag. | |
Zizzzi | 2010-06-12 10:43 | |
![]() | Jag funkar nog tvärtom. Dels förstår jag inte vad som är så himla viktigt med en dyr ring. Håller med le-lou där "Kolla vad mycket min kille älskar mig".... Hade själv tyckt det vore hemskt med en så dyr ring - då hade jag inte vågat ha den på mig... :p | |
PowerYoga | 2010-06-12 10:46 | |
![]() | Ge din blivande hustru den ring hon önskar sig, köp en billigare ring själv och sätt upp hemmabiosystemet överst på er önskelista av bröllopsgåvor, så är det säkert ett gäng som går ihop och lägger bidrag till den och i bästa fall så finns det en slant kvar från skatteåterbäringen...så får båda två som ni önskar :) | |
mjangsan | 2010-06-12 10:50 | |
![]() | Jag med, förstår inte heller varför man skall ha en dyr ring. Man vågar ju inte använda den då. Pengar symboliserar inte kärlek. | |
pion ekrot | 2010-06-12 10:58 | |
![]() | Håller med om prioritering - när det gäller vigselring är det inte riktigt rätt tillfälle att börja snåla för att man vill ha ett hemmabiosystem som man kan få ändå. | |
le-lou | 2010-06-12 11:00 | |
![]() | men varför? Varför är det tabu att "snåla" som ni kallar det? Är det fult? Vet ni var bröllop kostar? | |
Nimaquee | 2010-06-12 11:07 | |
![]() | Ptja, vi köpte våra förlovningsringar för ungefär 5000 sammanlagt. Och när det gäller giftemålsringen är det ju oftast bara bruden som ska ha en ring. Lägg 5000 på den, då får du en väldigt fin ring och det som blir över kan du spara till ett hemmabiosystem... Alla nöjda och glada? :-) | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-12 11:52 | |
![]() | Äh vad tusan, Dennis plz har rätt.... Om det står och faller med ringar, altanbygge eller USA resor eller vad det än månde vara... så låt det vara redan från början. Gå och köp TV:n eller skaffa barn med någon annan om det nu är grejen. | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-12 11:52 | |
![]() | Bakade ihop två trådar där... | |
cat-woman - Ej medlem längre | 2010-06-12 11:56 | |
![]() | Kärleken mellan två människor kan omöjligt värderas i en dyr ring. | |
reson - Ej medlem längre | 2010-06-12 11:59 | |
![]() | Självklart ska ni båda ha fina ringar!! | |
Yamma | 2010-06-12 12:12 | |
![]() | Le-lou, allt beror väl på vilken ekonomi man har? Jag köpte min egen vigselring. Har aldrig förstått varför det ska spela roll vem som köper den. TS klagar på att det läggs pengar på en ring istället för hemmabiosystem, jag förutsatte att de hade delad ekonomi. Undrar också lite över antalet ringar - det är väl normal bara tjejen som ska ha vigselring? Det är väl förlovningsringar man har varsin? PowerYogas förslag är bäst! =) | |
teklakluck | 2010-06-12 12:54 | |
![]() | Apropå begagnade smycken: Det där med att inte vilja köpa begagnat tror jag bara är en tröskel man ska över. När jag hade gjort det första gången så ville jag inte igen gå till en vanlig guldsmedsbutik för att köpa ett smycke som sjunker dramatiskt i värde så fort man går ut genom dörren. Om jag hade haft jättebra ekonomi hade jag kanske inte tänkt så, men det som är så bra är ju att man kan få det fina smycke man vill ha i stället för att behöva snåla och köpa ett enklare. Herregud, det syns ju inte på smycket att det inte är nytt och dessutom är det någon som har velat sälja för att i stället få slantar. Alla nöjda och glada. Däremot skulle jag inte vilja ha en ring med inskription som jag dessutom måste ta bort. Där går min gräns. Tralalalalaalala | |
ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-12 12:59 | |
![]() | "Kolla vad mycket min kille älskar mig".... japp, så simpel är jag. tycker det är fint när jag ser en kvinna med en riktigt vacker ring. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-12 13:05 | |
![]() | Jag älskar begagnat och har till och med svårt för alltför nya saker. När mina föräldrar köpte nya helt normala matsalsmöbler blev jag jättearg och vägrade sitta på dem. Skulle gärna ha en begagnad ring, gärna med nån annans namn i ;) | |
teklakluck | 2010-06-12 13:06 | |
![]() | Ojjjjjjjjjjjjjjj. Jag älskar alla mina begagnade smycken!!!!!!! Dessutom, om det ska vara så noga så skulle det kunna vara bara jag som vet det. Nu kan ju inte jag hålla snattran... Glimmglimm..... Som sagt, jag har en ursnygg förlovningsring på fingret. Puss på den. | |