Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 881 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LisaLong | 2010-07-25 22:02 | |
![]() | Mystic River var kanon!!!!5 poäng | |
| LisaLong | 2010-07-25 22:06 | |
![]() | Någon som sett "Mother"? | |
| Qaima | 2010-07-25 22:08 | |
![]() | Mstic River är bra! Har hittills gillat allt jag sett som Clintan regiserat :) | |
| Elinvelin | 2010-07-25 22:19 | |
![]() | Jag läste det vå första böckerna i twiligt-serien och har efter det sett de två första filmerna. Jag tror inte att jag hade gillat filmerna även om jag inte läst böckerna, men filmerna är hemsk dåliga om man jämför dem med böckerna. Jag har sett trailern till parodin på twilight, skrattade också. Dem har fått med det mesta i filmen och verkligen fått en roligt twist på det. Men dethär med trailers i allmänet, förstör inte dem rätt mycket ändå? Jag kollade på Kick Ass-filmen igår, hade sett trailern och tyckte att den verkade rätt roligt för det är den slutsatsen man drar efter att ha sett trailern, men filmen var mer eller mindre rätt brutal. Den hade sina stunder då den var rätt kul, men för mig visade sig den vara en helt annan film än vad jag sett på trailern. Lite besviken. Jag var inte heller så förtjust i Avatar. Kände inte någonting för den innan jag sett den och efteråt var det ingen direkt förändring av den slutsatsen. Filmen var väl rätt bra och så i sig, men det var definitivt ingenting speciellt med den som de flesta säger att det ska vara. | |
| lubsan | 2010-07-31 23:00 | |
![]() | grejen med folk är att de måste "hata" kommersialla filmer bara för att gå emot strömmen, de flesta uttalar sig om filmer, böcker eller band de aldrig någonsin lyssnat/sett/läst men hört talas om. Innan jag läste twilightböckerna var jag sån också. Jag sågade twilight som fan, sen fastnade jag för böckerna och har kommit till o gilla, rättare sagt älska både böckerna och filmerna. Så numera brukar jag skaffa lite kött på benen innan jag trackar andra människor för någonting som de faktiskt gillar och finner givande, även om jag inte tycker samma :P | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-07-31 23:03 | |
![]() | Har ännu inte sett Shutter Island. Läste boken i våras. Helt klart en 10:a... Jag är så lycklig att jag har filmupplevelsen kvar! Känns som att ha värsta goda glassen i frysen som man inte riktigt vågar äta för att den kanske inte är så god som man tror... Inception var bra, men fastnade inte riktigt... | |
| Träsmak | 2010-08-01 00:26 | |
![]() | Mä, se den igen då Tvålis! Och skölj bort tvålen från ögonen först den här gången då. :) | |
| Kinomi | 2010-08-01 01:27 | |
![]() | Är det någon som sätt Inception än då? Vad tycktes? Själv fick jag faktiskt lov att se den en gång till eftersom jag tyckte den var så himla bra. Antagligen t o m årets bästa film. Precis som Inglouriuos Basterds och 500 days of summer var förra året (random note) ~ | |
| lubsan | 2010-08-01 05:23 | |
![]() | jag såg the last song häromdagen, den var helt okej, en riktig lipfilm men det brukar filmatiseringen av nicholas sparks böcker vara. Miley cyrus är dock sjukt överskattad brud. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-08-01 20:45 | |
![]() | Jag förstod inte grejen med 500 days of summer. Kan någon förklara? | |
| Kinomi | 2010-08-01 21:30 | |
![]() | Om du inte gillade den så är det nog svårt att förstå vad andra gillar med den. Men hey! Smaken är som baken, och alla är lika glad för det. | |
| Lill-IT | 2010-08-01 21:38 | |
![]() | Cop out www.imdb.com/title/tt1385 867/ Jorå, action i sann Bruce Willisstil... 4 av 5. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-08-01 22:29 | |
![]() | Nu har jag sett Shutter Island. Blir aldrig lika bra på film som på bok! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-08-01 22:32 | |
![]() | Var nog mest att den inte var som "alla andra" kärleksfilmer kanske. Tänkte att det skulle vara en till Hollywoodrulle :P Kanske får se den igen | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-08-01 22:33 | |
![]() | Inte för att jag gillar de där vanliga kärleksrullarna.. | |
| Liz1 | 2010-08-01 22:34 | |
![]() | Kinomi, kom precis hem från att ha sett Inception. En av de bästa filmerna som gjorts på länge! | |
| SkySpy_ | 2010-08-01 22:47 | |
![]() | Stora blå. Donnie darko. Gudfadern. | |
| SkySpy_ | 2010-08-01 22:48 | |
![]() | Aha.. Är bra sugen på inception också.. Får nog bli den nästa helg;) | |
| Rockola | 2010-08-01 22:55 | |
![]() | Såg Inception på bio igår. Riktig toppenfilm alltså. Slutet var så bra att man fick rysningar längs hela ryggraden!! | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-08-02 13:49 | |
![]() | Lyckades klämma 5 st filmer igår eftermiddag/kväll/natt, bla Sagan Om Konungens Återkomst Extended Edition, 4 timmar lång (på förmiddagen var jag på hundutställning). Det var nog nytt rekord på antal filmer på en dag för mej. | |