Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 18 798 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kranglan | 2011-01-23 22:36 | |
![]() | Jag orkar inte raka mig vintertid. Benen är aslurviga, armhålan har nog ett och annat strå också. Muffen skall vi inte tala om. Har ändå, hör och häpna, haft ett par ragg i mitt liv. Så helt vidrigt är det inte, tydligen. :-D | |
| Axmed | 2011-01-23 22:37 | |
![]() | www.aftonbladet.se/w...78 86390.ab | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-23 22:40 | |
![]() | När vi gick i skolan på 70-talet klippte vi flickor armhålorna på varandra med sax (vågade inte låna pappas rakapparat) för att det blev mindre transpiration då och var klart snyggare till ärmlöst. Så nog har jag ansat mig där i minst 30 år. Har annars ingen hårfobi och behåller gärna mannen lurvig både här och där. Ser helst att män ser ut som män och inte hormonlösa pojkar eller så. | |
| kranglan | 2011-01-23 22:58 | |
![]() | Ja det är förfärligt med rakade män. | |
| martagnu | 2011-01-23 23:16 | |
![]() | Jag var rädd för rakhyvlar när jag var 13-14 och de andra började, sen har det mest inte blivit... Jag är nöjd med det men har haft någon partner som har gnällt. Ser dock inte det som en tillräcklig anledning att börja. Rätt liten fråga för mig men jag har inte lust att göra det till ett vardagsbestyr... | |
| raisingirl | 2011-01-23 23:18 | |
![]() | Jag har som Pion ett ganska avslappnat förhållande till mina armhålor, rakar mig men inte direkt regelbundet. Å andra sidan blir det inga buskar ens om det får växa till... I övrigt så får man väl göra som man vill vare sig man är kille eller tjej, fast jag kan nog tycka att såna där jättetofsar är ganska oattraktivt oavsett kön. Hårets funktion är såvitt jag vet att samla på sig fukt/doft och "hjälpa till" i själva raggandet så att säga, ni vet "sexuell retning" och det där. Funkar väl sådär nuförtiden, eller?! Det jag har OTROLIGT svårt att förstå är hur vissa kan tycka att hår är "äckligt" på kvinnor och "manligt" på män. Varför är det mer ofräscht med en hårig armhåla om den sitter på en kvinna jämfört med på en man? Snacka om att vissa har blivit mer hjärntvättade av våra ideal än andra... :/ | |
| numsan | 2011-01-23 23:22 | |
![]() | Håller helt med ektis tidigare inlägg. Jag förstår verkligen inte hysterin angående kroppsbehåring. Det viktigaste är väl att man trivs med sig själv. Och huruvida man trivs med sig själv eller inte och vad man väljer att ta för åtgärder för att göra det (smink, andra skönhetsprodukter, stil, hårborttagning osv) är såklart påverkat av sociala kontruktioner och vad människor i vår omgivning anser vara rätt och fel. Jag förstår både folk som väljer att raka sig och de som väljer att inte göra det. Oavsett om det är ett statement eller om man helt enkelt bara inte pallar. Själv trivs jag med att ta bort hår både i armhålor, ben och kön men ska i ärlighetens namn erkänna att jag inte alltid pallar. Om en kille skulle reagera på det anser jag det vara hans problem och inte mitt. Det jag däremot kan reagera på är folk (kanske oftast killar) som tycker att det är förfärande med kroppsbehåring på kvinnor men inte gör något åt sitt eget hår. Ska man kräva något av någon annan ska man baske mig vara beredd att göra samma sak själv. På killar bryr jag mig inte ett dugg om hur de väljer att ha eller inte ha sitt kroppshår. Möjligtvis kan det vara trevligt vid oralsex om det åtminstone är ansat, men utöver det så är väl det viktigaste att man trivs med sig själv och sin kropp. När man kommit så långt att man tar del av kroppsbehåring på en människa så bryr man sig förhopnningsvis mer om personen än en sån liten detalj ändå. | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2011-01-23 23:31 | |
![]() | "Min pappa tycker det är sexigt med hår under armarna på kvinnor. Kroppsbehåring = könsmogen. Vem vill likna ett barn?", skrev Axmed. Ofta har jag faktiskt undrat om inte de män som har väldigt svårt för håriga kvinnor just söker en liten flicka. Någon som är snäll och inte stör och styr med egna åsikter. Någon man kan hunsa lite hur man vill. Någon som, framför allt, inte uppfattas som attraktiv av andra män... | |
| golden | 2011-01-23 23:33 | |
![]() | hår under armarna? varför inte.. | |
| sina_shataz | 2011-01-24 15:30 | |
![]() | Jag brukar raka armhålorna när jag känner för att göra det, inte för att någon annan tycker att jag borde det. Jag störs inte av håriga armhålor på tjejer. Jag brukar använda "absolut torr" som finns att köpa på apoteket. På så sätt slipper jag svettlukten som många med håriga armhålor brukar klaga på. | |
| Huzan | 2011-01-24 16:16 | |
![]() | jösses!! håriga armhålor är inte liak med ofräsh eller massa svett. lite kusligt att tjejerna i den här tråden tror att det blir mer svett/svettlukt av att inte raka sig. mycket märkligt! antar att ni bara läser tjejtidningar och läser mode-bloggar?? nä, här är det lurvigt som fan, och skulle jag våga hade jag haft lurviga ben när jag har kjol oxå, tyvärr så är samhället helt mongo, så jag vågar därmed inte... | |
| nettan23 | 2011-01-24 16:53 | |
![]() | Rakar mig för att det är fräschast så och jo många med buskar under armarna luktar iaf de jag stött på :) | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-01-24 16:53 | |
![]() | ja, ellerhur. låt alla ha som de själva mår bäst av. inget att diskutera egentligen. | |
| jonfre | 2011-01-24 17:02 | |
![]() | rakar själv mig under armarna så tycker att det är en självklarhet. Är ju inte roligt när det ser ut som Bin ladin gömt sig under armen:) | |
| Dempsey - Ej medlem längre | 2011-01-24 23:55 | |
![]() | Skulle aldrig kunna gå med en djungel i armhålan. Inte snyggt eller fräscht i mitt tycke. | |
| malman | 2011-01-25 00:01 | |
![]() | jag skulle inte överleva om jag inte fick raka mig, jag svettas som en kar och skulle antagligen lukta som en om jag inte rakade mig. min kille rakar sig så han skulle antagligen påpeka att det är dax att saka sig om jag skulle missa det.. | |
| henrik_l | 2011-01-25 00:31 | |
![]() | avtändande och äckligt. | |
| Magnetix | 2011-01-25 00:38 | |
![]() | Hunzan: Lurviga tjejben är bland det läckraste som finns... verkar inte vara många i den här tråden som tycker det , men vi finns. :) | |
| Huzan | 2011-01-25 05:43 | |
![]() | får ja fråga er som är för rakning två saker- varför tror ni att det luktar mer med hår under armarna? varför är det äckligt/fult/ofräsht/avtä ndande?? | |