Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 18 632 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tommy 1979 | 2011-03-15 08:49 | |
![]() | Bitte är en trevlig tjej med skinn på näsan :-) och en trevlig motspelare! | |
| Mouche - Administratör | 2011-03-15 09:06 | |
![]() | Tommy 1979 känns som en "gammal" bekant eftersom vi delat sajt här på Betapet så länge. En trygg känsla som beror på att han alltid uppför sig juste. =) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-03-15 10:58 | |
![]() | Mouche lyckas väcka starka känslor hos väldigt många, en logisk konsekvens av att alltid försöka vara rättvis i ett forum med högst spretande åsikter. För mig är han en oerhört varm människa, med stor integritet och ett starkt rättspatos. | |
| Bitte - Administratör | 2011-03-15 12:15 | |
![]() | nulltj får mig stundtal att känna mig som en mamma , vilket jag då också är men INTE till henne =) Bitte | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-03-15 12:16 | |
![]() | (Haha, vad skönt att du verkligen lade tryck på att du INTE är min mamma..) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-15 12:22 | |
![]() | Nulls kreativitet och energi får mig att känna mig som en beundrande lillasyster, en känsla jag inte riktigt känner igen eller ens vet om jag gillar. Hon spottar dessutom ur sig vassa repliker på löpande band samtidigt som hon skapar, något jag uppskattar rejält. Hennes svängningar i samtalsämnen och tankegångar är oerhört intressant att följa. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-03-15 12:37 | |
![]() | ladysol berör mig eftersom hon verkar vara en jättesnäll och trevlig människa som bryr sig om andra. som en liten sol. annars så gillar jag att hon skriver utförligt: ) | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2011-03-15 12:56 | |
![]() | Ektis kan lätt framkalla starka moderkänslor hos mig med sitt späda, vackra yttre och sin varma framtoning. Hon är en sån som det inte går att bli arg på ens om man skulle vilja. Hon framstår som genuint godhjärtad på det där avväpnande sättet. :-) | |
| bobo flux | 2011-03-15 13:01 | |
![]() | Ulice har nog aldrig irriterat mig en enda gång. Hon är empatisk, konsekvent och utrustad med förmågan att uttrycka sig på ett lättförståeligt sätt. | |
| Bitte - Administratör | 2011-03-15 13:07 | |
![]() | Bobo flux med den blicken skulle jag bara vilja ta i famnen och krama om Bitte | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-15 16:29 | |
![]() | Tinna är en kul prick som har förmåga att förvåna. Detta är roligt då man inte riktigt vet vad hon kommer att säga härnäst. Hennes generositet visar sig ofta genom att hon bjuder på sig själv och gör så att andra mår bra. | |
| Gautama | 2011-03-15 16:30 | |
![]() | LadySol väcker bara varma gooa känslor. Hon känns sann, uppriktig och väldigt ödmjuk. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-15 16:32 | |
![]() | Det irriterar mig oerhört att Lenty konsekvent vägrar följa rekommendationerna att posta sina skämt i rätt tråd och ännu mer att han sen tycker synd om sig själv då man säger ifrån. Prata med folk istället för att gå med martyrkappan på dig för att folk ogillar skämten du postar överallt! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-15 16:35 | |
![]() | (och så kom mitt inlägg till Lenty verkligen på rätt plats. :P) Gautama är en kvinna med skinn på näsan som säger det hon tycker behöver sägas. Hon är vältalig och vet vad hon vill lägga fram. Det är intressant att läsa henne och hon har varit upphov till många aha-upplevelser och funderingar om saker jag annars inte ens snuddat vid. | |
| Bitte - Administratör | 2011-03-15 16:35 | |
![]() | Gautama , en brud som har reatat mig till max stundtals men dock är en trevlig prick Bitte | |
| Gautama | 2011-03-15 16:36 | |
![]() | Åhh vad fint sagt LadySol!! Vad rörd jag blir. Tack snälla söta du<3 | |
| Gautama | 2011-03-15 16:38 | |
![]() | Dito Bitte:-) Tror att du och jag ändå trots att vi varit i luven på varandra ett gäng gånger hanterar det på ett vuxet sätt och ínser att det är åsikter och inte dömer ut människan för den skull. Nu för tiden väcker du bara trevliga känslor för mig. Ofta vaknar min empati för hur du stundtals blir behandlad. Kram på dig!! | |
| Pseudonymf | 2011-03-15 17:03 | |
![]() | För det mesta - oresonliga åsikter och brist på karaktär. Men det kanske kan bero på att "Gautama" just är en karaktär och inte just den människan som är bakom. Alla yxor är till för att begravas, men jag håller på min yxceremoni ett tag till ;) | |
| witchgame | 2011-03-15 17:25 | |
![]() | en het tjej med attityd, en stark personlighet med lite mystik i blicken... | |
| remvanrijn | 2011-03-15 17:51 | |
![]() | du är creativ, påhittlig, , sött, drömmande men samtidig aktiv. kaffeälskare, konstnärlig , busig.. =) | |