Spelrum
Giraffen | 9 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 30 |
Mobilspel
Pågående | 20 424 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
I gott bevar | 2011-03-18 14:29 | |
![]() | retar mig på folk som inte kan ha sina hundar kopplade...... | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-03-18 14:29 | |
![]() | Indeed :) Betapet frös som vanligt då den microsoftska lösningen "ctrl alt delete" var enda möjligheten. Därav ytterligare en fint inlägg av mig. Retar mig på att den här sidan hela tiden krånglar för mig. Någon som upplever samma sak, eller är det bara den här skitdatorn det handlar om? | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-03-18 14:30 | |
![]() | Varsågod :) Jag och en kompis hittade en låda med gamla receptkort och vi fastnade såklart för den rätten. Kul att den gick att googla fram. | |
numsan | 2011-03-18 14:34 | |
![]() | Retar mig på att jag är för snål för att köpa en mac, då får man stå ut med såna skitproblem som Uisge-beatha beskriver.. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-03-18 14:37 | |
![]() | Just det, "kaffefläsk" får mig att ångra mitt val att sluta äta kött. Vad är det här för sida? Haha denbrunamaten.se/eti...af feflask/ | |
caughtbock | 2011-03-18 14:41 | |
![]() | Retar mig på att jag inte kunde få SPs brorsas portion med spenatsoppa och ägghalva. Och att jag stötte på den där tjejen som alltid måste fråga om jag och pojkvännen har förlovat oss än och när jag svarar nej säger hon: "Hehe okej, men det kommer nog snart.". Whatta? | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-03-18 14:42 | |
![]() | Jag har en mac också som tur är :) Men jag tänkte jag skulle köra den här i botten. Alltså allt såg vidrigt ut på 70-talet larvbrud! Precis allt. Dessutom var folks förkärlek för polaroidkameror stor. I våra familjealbum ser alla ut som bananer i skinkrock :( | |
numsan | 2011-03-18 14:42 | |
![]() | Retar mig på att jag kommer att sluta äta mat överhuvudtaget om jag fortsätter klicka på länkarna i denna tråden. | |
Dyslekso | 2011-03-18 14:44 | |
![]() | "Typ sparrislåda garnerad med en jätteräka som bar partyhatt." Ha ha ha ha! | |
kverulanten - Ej medlem längre | 2011-03-18 14:45 | |
![]() | Haha, varför undrar hon det bocken? Och framför allt - vad har hon med saken att göra? Retsamt :) Jag retar mig på min stökiga lägenhet och att jag är för studiestressad för att göra något åt det. Dessutom glömde jag tvättiden igår. Welcome to my life! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-18 14:45 | |
![]() | Ha ha! Jojo. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-03-18 14:47 | |
![]() | Jag är ju 80-talist så jag upplevde 80-talet fast mina föräldrar var inte yuppies så några räkor med roliga hattar och tomtebloss blev det tyvärr inte ;) Tror inte någon förälder idag skulle släppa iväg sitt barn till ett kalas där detta serverades: denbrunamaten.se/wp-...ka las2.jpg | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-18 14:49 | |
![]() | Min bror slår otrevlighetsrekord idag. Retar mig på att jag är van vid otrevliga män, det är därför jag väljer att bli ihop med dem. Jag önskar mig en terapeut som vänder ut-och-in på mig så att jag slutar upp med det. Eller vilken terapeut som helst går bra, bara han inte är tunnhårig och bär reflexväst (been there, done that). | |
caughtbock | 2011-03-18 14:50 | |
![]() | Jag har faktiskt ingen aning om varför hon frågar... Eller varför hon verkar tycka synd om mig när jag säger nej. Bara JAG får tycka synd om mig själv för att jag inte har värsta stenen på ringfingret. Men för det mesta inte. Tänk hur mycket uppmärksamhet som skulle dras till mina ovårdade händer då? ;P | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-18 14:51 | |
![]() | Jag vill bli ombetingad. Ring i klockan, någon! | |
caughtbock | 2011-03-18 14:52 | |
![]() | Och det var då själva fan att man fick sin guldbonuscheck från H&M NU när jag för två timmar sedan var och handlade där. Posten borde verkligen komma tidigare. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-18 14:53 | |
![]() | Kung Bore borde skämmas. | |
numsan | 2011-03-18 14:55 | |
![]() | Retar mig på att jag inte ens vill bli ihop med otrevliga män. Undrar lite om jag blivit oförmögen att uppbåda "bli ihop-känslor".. | |
Dyslekso | 2011-03-18 14:56 | |
![]() | Googlade upphovsmannen bakom "Jockes bananbacon" lite längre ner på sidan. denbrunamaten.se/201...re cension/ Ingenting. Mysko. | |
kverulanten - Ej medlem längre | 2011-03-18 14:57 | |
![]() | Otrevliga män är ingen höjdare SP :( Jag retar mig på min totala oförmåga till studiedisciplin. Vaffan, hur gör man?! | |