Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 19 871 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Locomondo - Ej medlem längre | 2013-01-25 11:17 | |
![]() | Liknelsen var att man måste på något sätt se det hela på nära håll än att bara sitta på andra sidan jorden och peka finger. Att resa till ett land som Nordkorea är för mig mindre diktatur-stöd än att köpa tes Israeliska apelsiner.... | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2013-01-25 11:19 | |
![]() | tes = tex på stavfelska.... | |
| corlini | 2013-01-25 11:34 | |
![]() | men Loco, vi har ju redan debatterat kring israeliska frukter och kommit fram till att de är goda och gynnar världspolitiken. :) dessutom har de inga hästhopptävlingar av klass i nordkorea. jag tycker vi överlåter det åt jänkarna och ägnar oss åt att bygga upp vårt lilla land och dess brister. | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2013-01-25 11:38 | |
![]() | Ok, på med skygglapparna och så kör vi på som vanligt bara.... =) | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-25 11:38 | |
![]() | Nu köper jag varken israeliska apelsiner eller ser själv något fel i att besöka diktaturer om man öppnar ögonen lite grand på kuppen. Utan svarade utifrån hur jag tror att the average resenär (aka semesterfirare) kanske ser det. | |
| vassatassar | 2013-02-03 23:21 | |
![]() | Inte direkt länder men jag har ingen lust att åka till huvudstäderna i de europeiska länderna. Det ska va såååå fint där eller så intressant osv. Men nä. Det får va. Jag har varit till några av dem bara men det var faktiskt inte så himla kul. Så mycket folk o bilar. Det fina drunknar i stadshetsen tycker jag. O att bli skyfflad runt på sightseeing (jag var barn då) det var verkligen inte kul. | |
| AMF | 2013-02-06 14:29 | |
![]() | Alla förutom vårt vackra Sverige. | |
| gulle84 | 2013-02-06 16:24 | |
![]() | Hela Afrika, Mellanöstern, de flesta länder i Östeuropa, Thailand, Indien, Kina, Turkiet, Pakistan, Sri Lanka, Bangladesh, Afghanistan.. är de jag kan komma på nu. | |