Spelrum
Giraffen15
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
5
Inloggade20
Mobilspel
Pågående19 596

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Candee2008-06-26 01:40
Antal inlägg: 1256

Har svaret..ja, du kan inte vart gammal..hehe

Pg up - Ej medlem längre2008-06-26 01:55
Antal inlägg: 1354

Har fått inbjudan till hockey match, i laget där Niklas Lidström spelar, utomlands. Inbjudan var av Niklas Lidström!
Sambon är gammal vän till honom.
Och när jag ändå är inne på det så kände han trummisen i Noice och umgicks med honom i ett par år, innan han (Gerber) åkte in för innehav i ett år, igen.

-
Själv lägger jag inte så stort märke vid om jag träffar kändisar eller inte, sett kändisar har man väl gjort men aldrig talat speciellt mycket med någon kändis, eller jo, jag frågade Plura om autograf när han ändå stod en liten bit ifrån mig efter spelningen. Min penna funkade inte dock. Buä.

Och sen har jag stått bredvid dom där grabbarna i Melody club under en annan konsert som jag såg. Fast.. jag samtala aldrig med dem. Så det räknas inte!

Pg up - Ej medlem längre2008-06-26 02:00
Antal inlägg: 1354

AJUST, och intrycken. Plura var svettig och Meldoy club stod bara och rökte så att röken for med vinden rakt i mitt ansikte. Så: intrycket var att Plura lirat hårt på guran så svetten lackat och Melody club tänkte inte på utifall det finns astma allergiker i publiken som kanske absolut ville se den konserten utan anfall och inte flytta ifrån scenen.

Jumanjia2008-06-26 02:14
Antal inlägg: 539

Har träffat några stycken,
Men en av mina favoriter är Elin Klinga.
hon är hur trevlig och go som helst ;-)

Jumanjia2008-06-26 02:16
Antal inlägg: 539

och Linda i Lambretta pussade mig på kinden (me happie hon e så snygg) ;-)

vindsus862008-06-26 02:22
Antal inlägg: 3785

träffat jävlaranamma, druckit sangria ute i snön tillsammans med hammerfall (och några till), spelat basket med glenn hysén när jag var yngre och är kompis med kristian anttila. bl a.

MikaPie2008-06-26 02:23
Antal inlägg: 2

Linda i Lambretta är världens sötaste, vi jobbade ihop på ett telemarketingföretag när vi gick i gymnasiet, och om ngn av telefonsvararna verkade ha en snygg kille i andra ändan så brukade vi sjunga in någon dålig reklamjingel ihop . Så det är nog en del grabbs i malmö-området som hade Linda-sång på svararen utan o veta om det.

Sen har man ju träffat hur många kändisar som helst genom åren.
Men det roligaste var nog när idol-johan var på krogen och min kompis bad om legitimation när han skulle ha en öl. Varpå han bröstar upp sig och säger: Hallååå, vet du inte vem jag är eller???

Så pinsamt men så kul!

vindsus862008-06-26 02:26
Antal inlägg: 3785

oj. och intryck. jävlaranamma är roliga människor, hammerfall fick jag inte så mycket intryck av eftersom vi var så många, men brorsan är kompis med dem så de borde vara trevliga, glenn hysén var ju kul som ens gick med på att spela med mina kompisar och mig och kristian anttila är en bra person, annars hade jag inte varit kompis med honom.

Lilla Busan2008-06-26 02:54
Antal inlägg: 896

Vart skall man börja... O jag som alltid måste vara värst.. *s*

Är släkt med Tore Skogman, eller var ....

Har lekt med Kronprinsessan Vicktoria som liten då en av mina barn vakter arbetade som barnflicka på slottet...

Har efter ett vad sett till att få Hjalle o Heavys autografer on my boobs.. det var stort har ju ändock g/h kupa .. *bus i blick*

En av mina fd polares kusins man ( värsta jag mötte Lassie varningen nu ) är en av dem två som startade Lambretta så jag har vart på deras VIP listor o kom in gratis o backstage då de var i krokarna o spelade.. kan säga att Linda är go men satans vad hon kaxar upp sig då det kom autograf killar/tjejer... Två totallt olika Lindor men det är väl lite imagen...

Jag har haft sex Timbuktu, Lisa Ekdahl, lars winnerbäck o massa flers turne´buss I Lasses säng.. Mohahahahaha Status liksom ...

Har back stage pass till Winnerbäcks turné i sommar vart jag vill , precis som ja hade förra sommaren...

Jag har stått på julmarknad tillsammans med Povel rammels dotter Lotta... Hon sov hos oss hela helgen som bestod i marknad, festande o fylla..... Skrattar fortfarande så jag gråter åt Hasse, en av byborna.. Som stötte på Lotta hela kvällen o inte fatta att det verkligen var hon.. hans kommentarer - Fan du är lik hon Lotta Rammel retas han fortfarande för.. O på måndagen då det var en stor artikel i ortsbladet att Lotta vart hos oss så fick jag ett samtal från Hasse där han skällde ut mig o tyckte det var mitt fel att alla skrattade åt han,...... *asg*

I taxin på väg hem passade jag på att spy på Lottas dojjor.. men hon
sket på min toa utan att göra ren den så vi är kvitt.. :-)

Jag har struttat iväg i bh o shorts till Statoil för att tanka bensin till gräsklipparen.. Tänkte att ingen skulle se mig eftersom alla skulel iväg till grannbyn för uppträdande... O stöter på Jerry Williams som tankar next to me... Lite pinsamt prat om halvnakna bybor men ack så kul...

Vad har man mer vart med om.... John Polman ingick i familje kretsen då jag var liten....

Olof Palme har klappat mig på pannan o påpekat att jag var en väldigt väluppfostrad liten tös... Ngt som fick mamma att sträcka på sig.. Ooo han skulle bara vetat vad det blidde av mig... *s*

Ja det var en del av allt knas... Finns massa mer.. men vill ju inte bräcka alla i tävlingen ..

*asg*

Puss på er alla

Fånmåne - Ej medlem längre2008-06-26 03:59
Antal inlägg: 1035

Någon har oerhört livlig fantasi, och oerhört lite att göra i nattens timmar... ungefär som mig, undantaget fantasin. :P

Men ska man ljuga, ska man ljuga ordentligt, som nån klok sa en gång i tiden. ;P

Mimikryp2008-06-26 06:54
Antal inlägg: 9057

Visst skulle jag också kunna räkna upp en hel drös med kändisar som jag sett eller mött, men nu handlade det ju om hur de är/var, och då är det betydligt färre jag kan uttala mig om..:

Hjalle & Heavy (och resten av Mimikry); Otroligt trevliga och snälla människor, roliga och charmiga. Och omtänksamma! :-)

Marie Fredriksson; Sur (, korthuggen) och divig. :-(

Per Gessle; Trevlig och ganska lättpratad.

Micke "Syd" Andersson (trummis i Gyllene Tider m.m.); Supertrevlig, lättpratad och väldigt lätt att ha och göra med. Verkar vara lätt att få in på kul påhitt. :-)

Carola; Lågmäld men trevlig och snäll.

killarna i Savage Garden; Trevliga och ganska roliga.

Gladys del Pilar; Ganska trevlig men lite divig.

Nortonav2008-06-26 09:06
Antal inlägg: 93

Satt bredvid Mikael Nyqvist på ett flyg från Tyskland i våras. Han verkade trött och sliten, klädd i en gammal adidaströja. Trots detta var han oerhört trevlig mot alla i sin omgivning...kan väl tillägga att SAS-personalen hade väldigt hög servicenivå på just den stolsraden =)

MiaHudik - Ej medlem längre2008-06-26 09:12
Antal inlägg: 72

Stötte på Ulf Larsson vid fiket på Centralen för några år sedan. Han såg bättre ut då än vad han gör nu

Sote2008-06-26 13:06
Antal inlägg: 3557

Jonas Gardell är precis så underbart trevlig, förvirrad och rar som han verkar. Har jobbat ihop med hans brorsa och var då hemma hos Jonas för att köpa en tavla av honom. Detta var för läääänge sedan men han verkar inte ha ändrat sig.

Nephelia - Ej medlem längre2008-06-26 13:18
Antal inlägg: 677

Jag har precis träffat JAMIE från ANATHEMA : )) behöver jag säga mer?

linneah2008-06-26 13:23
Antal inlägg: 1

Patrik Berglund, Anders Berglund och Leif Rollin(?). Eftersom att jag bor granne med Berglundarna ;D

majliss2008-06-26 13:25
Antal inlägg: 18

Nån som har träffat några internationella kändisar?

Jag har delat hiss med Johnny Knoxville (från Jackass), fast vi stod ju inte direkt ock snackade ;P

Sen har jag sett Kevin Costner och Justin Timberlake.

elPatron - Ej medlem längre2008-06-26 14:40
Antal inlägg: 2131

detta är en äkta svensk göra-andra-avundsjuk-o-öv erträffa-alla-andra-tråd. ...

zmiley2008-06-26 15:01
Antal inlägg: 2170

Har precis fått en ny stamkund. När hon var här frågade min kollega: Vem fan var det? Jag känner igen henne.

Lilla Busan2008-06-26 19:43
Antal inlägg: 896

Fånmåne/// antar att du med ditt inlägg syftade på mig.. O nej , jag finne ringa behov av att sitta o ljuga på småtimmarna...

Allt jag skrev var sant.. Vill du se bild på mig o Lotta Rammel då vi står o säljer på julmarknaden kanske om du har så satans svårt to believe?????

Mer bilder än så har jag ej av den anledningen att jag ej springer med kameran i högsta hugg då jag ser en kändis...

Men tro vad du vill , så vet jag .. Puss på dig..

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?