Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lill-IT | 2010-11-29 18:58 | |
![]() | ;) Robs mor menar jag... men jag kollade precis brevlådan:) | |
| Engelein | 2010-11-29 19:06 | |
![]() | På att jag är så sjukt trött idag!!! | |
| apbur | 2010-11-29 19:13 | |
![]() | Retar mig på att batteridrivna prylar måste laddas typ ett dygn innan de används. Hur kul är det när man precis köpt en ny grej och inte får testa den? | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-29 19:15 | |
![]() | He he, Apis. Tankar far genom min hjärna. :-) | |
| nystan1 | 2010-11-29 19:16 | |
![]() | Jag hatar Meryl Streep! (:)) | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-29 19:18 | |
![]() | Meryl är fin. Men du är finare. :-) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-29 19:20 | |
![]() | Mitt ex. Faktiskt retar varenda liten detalj han har mig just nu. Ovanligt med tanke på att jag vanligtvis låter allt rinna av mig, men tydligen kan han fortfarande irritera. =P | |
| thegreen | 2010-11-29 19:27 | |
![]() | Jag retar mig oändligt mycket på Spotify's reklam, men eftersom jag känner mig väldigt svensk klagar jag hellre över vad jag har än betalar för något som eliminerar problemet i sig: Spotify Premium! Hade säkert köpt det om inte den dryga wannabe-britten försökt kränga på mig skiten var tredje låt. Upprörd! | |
| Lillstölla | 2010-11-29 19:27 | |
![]() | LadySol: Ja men det är ju det ex är till för, att reta sig på;) Hoppas det går över för vid ett visst läge är de inte längre värda tiden man lägger på att reta sig på dom:) | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-29 19:59 | |
![]() | Att troll (menar verkligen troll) är så pigga idag. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-29 20:03 | |
![]() | Att jag varit snusfri i ett par dagar retar mig av den anledningen att jag nu inser: Detta är hur torftig min framtid kommer vara. Inget snus varken idag eller imorgon eller dagen efter det. Fy fan. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-29 20:03 | |
![]() | Och tomteluvesäsongen är som vanligt obeskrivligt irriterande. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-29 20:05 | |
![]() | Lillstölla - Vi har varit separerade så länge att jag egentligen slutat bry mig om vad han gör eller inte gör, men vi har en son tillsammans och nu drabbade det honom och exet trodde att JAG skulle lyssna på hans haranger för att sedan föra dem vidare till sonen eftersom "Jag når inte fram och du kan ju ändå kommunicera med honom ibland så det är din sak att lyssna på vad jag har att säga och sen framföra det till sonen". Inte troligt. Jag har nog med att handskas med situationen ändå utan att den fan ska stå skälla på mig bara för att han inte har kontakt med sonen längre... Men denna irritation går över, den också. Han är en perifer figur nu för tiden. Är väl bara det jobbiga runt om som gjorde att jag spräckte en ven i skallen då jag fick hans dravel i örat. ;) | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2010-11-29 20:08 | |
![]() | Om jag nu absolut måste reta mig på något för att få skriva i den här tråden så retar jag mig på att beroenden verkar vara ett litet helvete att ta sig ur. Därmed vill jag hejja lite extra på SylivaPlath. Way to go, grrl! Eller nåt. :-) | |
| Lillstölla | 2010-11-29 20:08 | |
![]() | Sylvia: Du är jätteduktig som inte snusar! LadySol: Jag vet inte en enda som inte varit irriterad och sur i den situtionen. Är ju som du sa inte ditt problem! Hoppas du kan släppa det så det inte sabbar resten av din dag:) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-29 20:11 | |
![]() | He he, tack, Ulice! Ja, det är inte min starka sida att ta mig ur saker. Eller rättare sagt, jag kanske tar mig ur men halkar nästan alltid tillbaka... Men låt oss vara optimistiska nu, även om tråden är fel för det egentligen. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-29 20:11 | |
![]() | Tack du med, Lillstölla! :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-29 20:12 | |
![]() | Instämmer i lovsången till Sylvia. =) Lillstölla, tack. :) Han kommer inte förmörka min tillvaro speciellt länge till. Jag är rätt bra på att förpassa honom till de glömda minnenas dal. :D | |
| Lill-IT | 2010-11-29 20:15 | |
![]() | *viftar uppmuntrande med luvtofsen åt Sylvia* :) | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-29 20:22 | |
![]() | Heja Isabella! | |