Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| caughtbock | 2010-11-29 20:51 | |
![]() | Narig överallt, till och med läpparna. Ser ut som att jag har röd lipliner på mig. Snyggt! Jag säger ju att jag inte är byggd för fysiskt krävande arbete, men ingen tror mig... :P | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-29 21:16 | |
![]() | Ha ha ;-P | |
| Lill-IT | 2010-11-29 21:23 | |
![]() | Retar mig på att de fina ljusen jag köpte på julmarknaden var dekorerade med utklippta motiv från servetter. Men hallå.. decoupage på ljus? Hur tänker man då? REtar mig på att jag inte undersökte de söta ljusen lite mer innan jag köpte dem:( | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-29 21:26 | |
![]() | Retar mig på att jag inte vet vad decoupage är. Låter som en frisyr på dekis. :-) | |
| Lill-IT | 2010-11-29 21:31 | |
![]() | Det är precis det jag skrev: utklippta bitar av pappersservetter som i detta fallet klistrats på ljus. Det såg ut som snygga tryckta motiv.. | |
| Lill-IT | 2010-11-29 21:36 | |
![]() | Hm... en googling senare ser jag att det finns flamsäkert lim för decoupage på ljus. Man lär så länge man lever. Då återstår det att se om den lilla gumman på julmarknaden har köpt riktigt sånt lim eller kört en budgetvariant. Vem får jag bo hos när mitt hus brunnit ner?: www.liljashobby.se/s...o/ Ljus.htm | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-29 21:39 | |
![]() | Men du ska ändå aldrig lämna levande ljus utan uppsikt. | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-29 21:41 | |
![]() | Jag gör det ibland, men jag gillar att leva farligt. | |
| Lill-IT | 2010-11-29 21:43 | |
![]() | Jag är hopplös med att tända ljus. Massor med ljus. I badrummet, köket, tvrummet och arbetsrummet.. samtidigt. | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-29 21:47 | |
![]() | Det är någonting med kvinnor och levande ljus... Men det retar mig inte alls. Godnatt :-) | |
| Lill-IT | 2010-11-29 21:50 | |
![]() | Godnatt Rob:) | |
| birkan96 | 2010-11-29 21:53 | |
![]() | Du kan få bo i mitt hus Lill-it, jag behöver en tomtenissa där ;) .. Retar mig på att sista dagen att skicka in bilder till första deltävlingen var på LÖRDAGEN! Jag hade för mig att det var söndag och missade alltså vinsten (som jag hade som i en liten ask)!! (jaja, jag vet att det är flera deltävlingar, men min bild till denna var superbra) .. :( | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-29 22:06 | |
![]() | Levande ljus och katter funkar inte alls ihop. Vi har skippat nästan alla, utom de vi har uppsikt över oavbrutet. Vi har haft tillbud och syrrans katt satte eld på svansen ifjol. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-29 22:18 | |
![]() | Vad är det för jäkla banner med dalmatinerhundar i en ost?? | |
| Gautama | 2010-11-30 02:52 | |
![]() | Retar mig på John Blund som ständigt jävlas med mig på nätterna. Men han håller sig alltid framme när klockan ringer på morgonen:-( | |
| Laserswärd | 2010-11-30 11:35 | |
![]() | Har haft strömavbrott hela morgonen, och strömmen går av och på nu, vilket inte bara innebär att jag inte vågar dra igång en omgång betapet, utan det är också iskallt i huset och jag måste elda. Ingen har vare sig skottat eller sett till så att veden inte blivit begravd under snö medan jag varit sjuk, så jag har nästan ingen torr ved. Har inte kunnat äta en ordentlig måltid sedan i torsdags och har varit tvungen att vada i 1m (utan överdrift) snö fram till veden för att sedan gräva fram den. Sedan har jag skottat och skottat, medan hunden välter ner snövallarna och bajsar där jag har fått bort snön. Imorgon kommer det folk från IKEA för att byta ut vår soffa (som var trasig när vi väl hade lyckats spara ihop pengar till att köpa och transportera hit den efter 6månader utan soffa), och de kommer inte komma fram till huset om inte min sambo ser till att hjälpa till efter jobbet idag.... ... på det så har jag nästan lovat bort mig för flyttstädning idag. Hon som skall hämta mig är hemma med barn med magsjuka. Om jag blir sjuk igen så lär huset vara begravt i snö innan veckan är slut. Puh, nu har jag fått gnälla av mig. | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-11-30 11:37 | |
![]() | Korkskallar. Tröga, jäkla korkskallar kan reta gallfebern på mig. Gah! | |
| nystan1 | 2010-11-30 11:41 | |
![]() | Laserswärd - vad är det för en karl du har?? Retar mig på att jag har massor med saker jag borde göra, men är för lat för att ta itu med dem. | |
| Laserswärd | 2010-11-30 11:45 | |
![]() | nystan1: En som jobbar 12h-pass nästan varje dag så jag skall kunna plugga hemifrån utan lån, och ta hand om hunden :) | |
| nystan1 | 2010-11-30 11:56 | |
![]() | Snällt, men jag tänkte på nu när du är sjuk.. Hoppas du får ordning på veden iaf, och att du slipper magsjukan. :) | |