Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 47 |
Mobilspel
Pågående | 19 708 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Respektlös - Ej medlem längre | 2014-12-12 16:50 | |
![]() | Löfvén har väl hört till sossarnas innersta krets i typ 10 år. Bara för att man inte har haft en ministerpost behöver man inte vara en oerfaren politiker. | |
Respektlös - Ej medlem längre | 2014-12-12 16:53 | |
![]() | Nån av Reinfeldt/Borg och Maud Olofsson ljög om Nuon-affären. Antar att man inte kan lita på nån av dem heller enligt din logik, Måns. Det är ju jättekonstruktivt att hålla på som du gör. | |
janne121212 | 2014-12-12 16:56 | |
![]() | SL har suttit i VU några år men aldrig i riksdagen. Jag vill hävda att det är stor skillnad mellan att jobba fackligt och vara heltidspolitiker med hemvist i riksdagen och ännu mer så att leda Sveriges största parti. Och uppgiften blev honom också övermäktig kan vi ju konstatera så här i efterhand. | |
Taxtaxtax - Ej medlem längre | 2014-12-12 17:02 | |
![]() | Jag fattar inte - Nuon-affären är ju med all rätt ett jättesänke för alliansen. Just eftersom de skyller på varandra, ljuger och tramsar. Menar du att det inte är "konstruktivt" att påpeka detta? Ni börjar gå till ytterligheter i ert Löfven-försvar. Varför inte bara erkänna att hans trovärdighet får sig en törn varje gång han kovänder och ändrar sig och släppa det? | |
magnusito | 2014-12-12 17:13 | |
![]() | Så fint att du ömmar för S Janne. Räkna inte ut Stefan L. Det är nog att underskatta honom det grövsta. | |
Måns_E | 2014-12-12 17:18 | |
![]() | Med min logik så vinner man inte trovärdighet när man säger att man skall göra en sak och sedan gör något helt annat nej. Det är helt korrekt respektlös. | |
Minta | 2014-12-12 17:19 | |
![]() | Du är för logisk. | |
janne121212 | 2014-12-12 17:20 | |
![]() | Jag ömmar alltid för dom svaga. | |
Måns_E | 2014-12-12 17:24 | |
![]() | Sedan så förstår jag inte varför man kan vara emot SD:s politik samtidigt som man ifrågasätter Stefan Löfvens agerande? Just SD:s politik är ju full med brister, och är populistiskt verklighetsfrånvänd (även om merparten av deras väljare inte verkar förstå det) | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-12-12 17:30 | |
![]() | Taxtaxtax. När jag mäter någons trovärdighet så använder jag min egen måttstock. Jag kan känna trovärdighet för någon just för att den säger fel saker till skillnad mot de som låter programmerade talmaskiner. | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-12-12 17:31 | |
![]() | *som | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-12-12 17:33 | |
![]() | känna att någon är trovärdig. Fan. | |
lennartspex - Ej medlem längre | 2014-12-12 18:02 | |
![]() | Jag förstår verkligen inte heller hur många här resonerar. Självklart är det svagt att annonsera ens avgång under vissa förutsättningar och sedan backa från uttalandet när förutsättningarna slår in. Att det ens är en diskussionsfråga. Jag tror en hel del forumister varit "i opposition" så länge att de vant sig vid att företräda fantasifigurer. Nu när dessa figurer har makten på riktigt, och kan ställas till svars för riktiga handlingar, blackar de liksom ur. | |
magnusito | 2014-12-12 18:11 | |
![]() | Idag läste jag att SD vill registrera alla invandrare inkl alla som fötts i Sverige men har en invandrad förälder. Jag hoppas hela Sverige ställer sig upp som en och fullständigt fördömer detta. Fattar ni vart vi är på väg? | |
magnusito | 2014-12-12 18:12 | |
![]() | Allt det här jävla tjafset om Löven. Hur mycket tror ni media håller på och skapar drama som är dåligt underbyggda!? | |
le-lou | 2014-12-12 18:14 | |
![]() | Vadå registrera? Fattar ingenting, är vi inte alla registrerade ? | |
janne121212 | 2014-12-12 18:16 | |
![]() | Här sitter jag och diskuterar en patetisk sosse en fredag kväll hmm. Man kanske skulle skaffa sig ett liv. | |
Minta | 2014-12-12 18:17 | |
![]() | Jag har aldrig hört er på allianssidan uttala er kritiskt om alliansen, men de rödgröna. Att det blir extraval är också till stor del alliansens ansvar. Istället för att ge SD denna roll de nu fått, hade de kunnat samarbeta och acceptera det första valet. Det är inte S som släpper fram SD. | |
kryddeluntan | 2014-12-12 18:18 | |
![]() | Magnusito, fanns det nåt om andra och tredje generationens invandrare? Det finns många blandäktenskap, ska deras barn registreras, då är kungens barn per definition invandrare också. Sådana är reglerna när man räknar invandrare. De kanske vill gå tillbaka till alla valloner som kom hit. Sjukt är det. | |
Minta | 2014-12-12 18:18 | |
![]() | Ett extraval kan ha det positiva med sig att man då kommer till vägs ände kanske och inser att man måste samarbeta. Men det finns ju starka krafter inom M att samarbeta med SD så att de får egen majoritet. De tycks se de rödgröna som en värre part att samarbeta med. | |